آریایی:ارتش دست ساز صدام حسین در نیم کیلومتر مربع!؟

0
1346

ارتشی ساخته شده به دست فرماندهان عراقی دوران صدام حسین که زمانی قرار بود آتش بر افروزد بر کوهستان ها !! و رجوی باد در غبغب اش می انداخت که تحصیل کرده ترین ارتش دنیاست!! و در حالیکه خودش را روی مبل جابجا میکرد فریاد میزد که ارتشیان ایران باید بدون فوت وقت به این ارتش بپیوندند.اکنون با چنین پیشینه و خالی بندی در خور رهبرانش خوب است ببینید که در سال 1394 پس از نزدیک به گذشت 28 سال که در سال 1366 تاسیس آنرا اعلام کرده‌اند مجری برنامه سیمای آزادی موسوم به مجاهدین در پی یک برنامه مربوط به اعضای محصور شده در لیبرتی از زاویه اعلام مظلومیت اش فغان بر آورد که 3200 نفر تنها در نیم کیلومتر مریع جای داده شده‌اند وا مصیبت آ … وا مصیبت آ.یادم آمد که این همان ارتش آزادیبخش مورد ادعای رجوی بود که اکنون حتی توان آزادی خوددش را ندارد و اکنون در نیم کیلومتر مربع روزگارتلخ تر از هر زهری را میگذراند و تکان هم نمیتوانند بخورند ، چطور میخواست عامل رهایی مردم ایران باشد.

 ارتش دست ساز صدام در نیم کیلومتر مربع!؟

میلاد آریایی ـ 07.11.2015  متاسفانه هشدارهایی که اعضای جداشده و منتقدین وخانواده ها از سال های گذشته  به رهبری سازمان مجاهدین مبنی بر ترک عراق  می دادند، موثر واقع نشد و در هفته گذشته تعدادی از قربانیان در حمله موشکی یک گروه عراقی به نام جیش المختار به کمپ لیبرتی در عراق جان خود را از دست دادند. همچنین به نظر نمی رسد که مسعود رجوی قصد داشته باشد بقیه این قربانیان را از عراق نجات دهد و کماکان دنبال یک توهم و یا شاید یک سفره برای کاسبی در قالب بوق کردن ارتش آزادیبخش !! در عراق می باشد.

ارتشی ساخته شده به دست فرماندهان عراقی دوران صدام حسین که زمانی قرار بود آتش بر افروزد بر کوهستان ها !! و رجوی باد در غبغب اش می انداخت که تحصیل کرده ترین ارتش دنیاست!! و در حالیکه خودش را روی مبل جابجا میکرد فریاد میزد که ارتشیان ایران باید بدون فوت وقت به این ارتش بپیوندند.

اکنون با چنین پیشینه و خالی بندی در خور رهبرانش خوب است ببینید که در سال 1394 پس از نزدیک به گذشت 28 سال که در سال 1366 تاسیس آنرا اعلام کرده‌اند مجری برنامه سیمای آزادی موسوم به مجاهدین در پی یک برنامه مربوط به اعضای محصور شده در لیبرتی از زاویه اعلام مظلومیت اش فغان بر آورد که 3200 نفر تنها در نیم کیلومتر مریع جای داده شده‌اند وا مصیبت آ … وا مصیبت آ.

یادم آمد که این همان ارتش آزادیبخش مورد ادعای رجوی بود که اکنون حتی توان آزادی خوددش را ندارد و اکنون در نیم کیلومتر مربع روزگارتلخ تر از هر زهری را میگذراند و تکان هم نمیتوانند بخورند ، چطور میخواست عامل رهایی مردم ایران باشد.

تاریخ بسیار درس آموز است بویژه برای رجوی و بانو که 22 سال از ریاست جمهوری مادالعمرش میگذرد و در هر حال چنین سرنوشت شومی مجاهدین را تا آخر عمر بدرقه میکند.

شما آمدید در خاک عراق با پول نفت عراق روزی یک میلیون دلار هدیه اهدایی صدام حسین، ارتشی خصوصی برای وی درست کردید و با تشکیل شبه نظامیانی که داخل شهر ها را با خمپاره هدف قرار میدادند و باعث کشتن مردم بی‌گناه و رهگذران میشدند ادعای سرنگونی و آزادی مردم ا یران را داشتید.

سربازانی که برای سپری کردن دوران اجباری سربازی به لب مرزها آمده بودند و اصلاً به سپاه پاسداران ربطی نداشتند در مرز ایران و عراق می‌کشتید و اسیر میگرفتید و به پشتیبانی آتش توپخانه عراق آنرا به نام خود در میکردید.

ولی در همان حال در تبلیغات خود میگفتید بدنبال صلح ایران وعراق هسیتد ولی رهبری شما هر شب در دل آرزو میکرد که هر چه بیشتر این جنگ طول بکشد تا نان و آب شما قطع نگردد و بیچاره انسانهای بخت برگشته ای چون ما که فکر میکردند دارند مثلاً مبارزه میکنند.

از همان پول‌های باد آورده عراقیان گلوله و خشاب و تفنگ کلاشینکف خریده و سینه هموطنان مان را نشانه میرفتید یادتان هست که در دورانی که برایتان طلایی بود و صد البته بازگشت ناپذیر، رژه زرهی برگزار میکردیدو قرارگاه 100 کیلومتر اهدایی صدام حسین را لقب شهر اشرف داده بودید هیچ غلطی نکردید.

اکنون ارتش ازادیبخش در نیم کیلومتر مربع در جهت منافع استعمار و کشورهای خارجی چه غلطی میتواند بکند که اینگونه دیگران را گروگان افکار پوسیده خود نگاه داشته اید؟

نتیجه اینکه همه این‌ها محصول و تاوان شکست استراتژیک شما در خاک عراق است و درماندگی باقی‌مانده را دوایی برایش متصور نیست.

راستی آیا فکر میکنید که همه این بدبختی‌ها را جمهوری اسلامی سر شما آورده است یا افکاری که مربوط به نیم قرن گذشته است دست مایه وشیرازه چنین شکست هایی را رقم زده است.

البته مهم نیست که شما چه فکری میکنید، مهم این است که استراتژی دروغ که سرآغاز همه حرکت‌های شما بوده است اکنون با شکست شکوه مندی در هم آمیخته است و رهبری ناکارآمد قبل از مرگش آنچه را میبیند که باید ببیند و این چنین روزگار میگذراند.

ArteshFerghe3

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید