محمد رزاقی:سوء استفاده رجوی از نام و یاد امام حسین

0
519

سوء استفاده رجوی از نام و یاد امام حسین

محمد رزاقی، وبلاگ رزاقی، پاریس، بیست و سوم اکتبر ۲۰۱۵:… همه ساله رجوی جنایتکار از مناسبتهای ملی و مذهبی سوء استفاده می کند و تمام تلاش رجوی جنایتکاربرای سوء استفاده ازمناسبت محرم و بطور خاص روز عاشورا بصورت شیادانه ادامه دارد . زمانیکه درون تشکیلات فرقه رجوی بودم شخص رجوی در روز عاشورا طوری رفتار می کرد که گویا هیچ …

لینک به منبع

سوء استفاده رجوی از نام و یاد امام حسین

همه ساله رجوی جنایتکار از مناسبتهای ملی و مذهبی سوء استفاده می کند و تمام تلاش رجوی جنایتکاربرای سوء استفاده ازمناسبت محرم و بطور خاص روز عاشورا بصورت شیادانه ادامه دارد . زمانیکه درون تشکیلات فرقه رجوی بودم شخص رجوی در روز عاشورا طوری رفتار می کرد که گویا هیچ کس به اندازه رجوی جنایتکار درمسیر امام حسین نیست وچنان وانمود می کرد که گویا امام حسین زمان است !

رجوی جنایتکار در نشستهای مختلف یک روز خودش را امام زمان ؛ یک روز خودش را امام حسین زمان جا می زد و مریم قجر را سیده نسا العالمین خطاب می کرد !

این اوج شیادی رجوی با سوء استفاده از احساسات اعضاء نگون بخت و هنوز هم رجوی به این شیوه شیادانه ادامه می دهد .

اما ماهیت اصلی رجوی جنایتکار و شیاد همانا همچون یزید ؛ شمر ؛ حرمله ؛ عمر سعد می باشد و رجوی جنایتکار جزء قدرت و شهوت ؛ …. به هیچ چیز دیگر فکر نمی کند .

رجوی جنایتکار همچون یزید که اسرای کربلا را خارجی می نامید .

رجوی جنایتکار که همچون یزید مخالفان خود را خارج شده از دین می نامید .

مادران و پدران و خانواده اعضاء را به جای شلاق با سنگ می زنند و فحش می دهند و جدا شده ها را که ماهیت یزید و شمر؛ عمر سعد گونه رجوی افشاء می کنند فحش و ناسزاهائی می دهند که لایق رجوی و مریم قجر می باشد و لا غیر .

رجوی شیاد در هر زمان با ادا اطوار می خواست اینطور به اعضاء نگون بخت القاء کند که مثل امام حسین رفتار می کند !

از جمله در نشستها به سران فرقه دستور می داد که دربها ی سالن نشست ببندند وبه اعضاء اجازه خروج نمی داد وسران فرقه اعضاء را کنترل می کردند و در حالی که همه زیر کنترل بودند رجوی جنایتکار می گفت : هر کس می خواهد از سازمان جدا شود ۲ سال زندان درون اردوگاه بد نام اشرف و سپس تحویل زندان بد نام ابوغریب صدام داده می شود تا ۸ سال به جرم ورود غیر قانونی در زندان ابو غریب بماند و بعد هم با اسرا و زندانیان عراقی در ایران تبادل شود !

سالیان ؛ سال جدا شده ها از رجوی جنایتکار این سوال مطرح می کنند که رجوی جنایتکار اگر تو خودت را جای امام حسین جا میزنی کجا امام حسین افراد به زندان کردن تهدید کرد؟ !

کجا امام حسین افراد خودش را در بیابانها رها کرد و فرار کرد؟

امام حسین کجا اهل وبیت خودش را به جای امن فرستاد ؟

در حالی که در عراق قبل از اینکه ترقه ای در شود رجوی خود به سوراخ موش خزید و مریم قجر راهی پاریس کرد و اعضاء نگون بخت در زیر شدیدترین بمباران تاریخ رها کردند .

ایا این بود راه و رسم امام حسین؟

رجوی که خود را امام حسین زمان جا می زد این بود امام حسین گونه جنگیدن ؟

به یاد دارم رجوی شیاد عاشورای هرسال بر روی سن بعد خوردن چند نخود تریاک یا ثارلله عربده می کشید و چنان وانمود می کرد که گویا اگر جلوش را نگیرند همان از روی سن پائین امده به سمت جنگ با رژیم ایران خواهد رفت !

البته که رجوی شیاد و جنایتکار هیچ وقت به این پرسشها جواب منطقی نداده و نخواهد داد .

باید به رجوی شیاد و مریم قجر و دیگر سران جنایتکار فرقه رجوی بگویم اف بر شما ؛ اف بر شما که از نام و یاد امام حسین برای اهداف پلید و یزید ؛ عمر سعد گونه خودتان استفاده کردید و می کنید و لی به شما اطمینان می دهم و قسم می خورم که هرگز از اب تهران نخواهید خورد .

پاریس : محمد رزاقی

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید