صداقی: منتهی الیه ذلت رجوی در مقابل فلسفه عاشورا و هیهات منا الذله

0
565

منتهی الیه ذلت رجوی در مقابل فلسفه عاشورا و هیهات منا الذله

میر باقر صداقی، ایران ستارگان، سوئیس، بیست و پنجم اکتبر ۲۰۱۵:…  سئوال اینجاست کدام فرمانده ای در لحظات دشوار محاصره صفوف نیروهای خود را ترک میکند که مسعود رجوی این صفوف را ترک کرد چرا مسعود اینهمه عافیت طلب است و در این ۴۰ سال گذشته حتی یکبار هم نشد در جنگ و نبرد رودررو با دشمن باشد اگرمیرزا سردار جنگل شد چون او سربدار بود و با فدای جانش فلسفه خط سرخ عاشورا را تداوم داد . یک …

لینک به منبع

منتهی الیه ذلت رجوی در مقابل فلسفه عاشورا و هیهات منا الذله

شب عاشورا و آخرین آزمایش :

حسین بن علی(علیهما السلام ) که در طول راه از مدینه تا کربلا در موارد مختلف، شهادت خویش را اعلام نموده و به یارانش اجازه مرخصی داد و بیعت را از آنان برداشت ، درشب عاشورا و برای آخرین بار نیزاین موضوع را با صراحت مطرح نمود , قد قرب الموعد؛ یعنی هنگام شهادت فرا رسیده است و من بیعت خود را از شما برداشتم، از تاریکی شب استفاده کنید و راه شهر و دیار خویش را پیش بگیرید.

این پیشنهاد در واقع آخرین آزمایش بود از سوی آن حضرت و نتیجه این آزمایش، عکس العمل یاران آن بزرگوار بود که هر یک با بیان خاص، وفاداری خود را به آن حضرت و استقامت و پایداری خویش را تا آخرین قطره خون اعلام داشتند و بدین گونه آنها از این آزمایش روسفید و سرفراز بیرون آمدند.

حال پاسخ دو تن از این یاران باوفا و اهل بیت صدیق و باصفای حسین :

اولین کسی که پس از سخنرانی امام(ع) لب به سخن گشود برادرش عباس بن علی(ع) بود. او چنین گفت : لا أرنا الله ذلک أبدا خدا چنین روزی را نیاورد که ما تو را بگذاریم و به سوی شهر خود برگردیم .

یکی دیگر از یاران آن حضرت سعد بن عبدالله بود که چنین گفت: به خدا سوگند! ما دست از یاری تو برنمی داریم تا در پیشگاه خدا ثابت کنیم که حق پیامبر را درباره تو مراعات نمودیم. به خدا سوگند! اگر بدانم که هفتاد مرتبه کشته می شوم و بدنم را آتش زده و خاکسترم را زنده می کنند، باز هم هرگز دست از یاری تو برنمی دارم و پس از هر بار زنده شدن به یاری ات می شتابم؛ در صورتی که می دانم این مرگ یک بار بیش نیست و پس از آن نعمت بی پایان خداست .

حال اینک شب است و همه چراغها خاموش . حمله آمریکا به عراق شروع شده است همه رزمنده گان مجاهدین بی سرپناه زیر بمباران مهیب آمریکائیان هستند از سه راهی امام ویس تا قرارگا ه اشرف بیش از ۵۰ زرهی و خودروی نظامی ارتش آزادیبخش توسط هواپیماهای آمریکا مورد هدف قرار گرفته به خاکستر تبدیل شده اند تانکهای تی ۵۵ و چیفتن در زیر شدّت بمباران زمین گیر شده اند هر تانکی که از آشیانه و سنگر بیرون میزند دقیقه بعد مورد هدف قرار میگیرد . اما فلسفه چراغ خاموش برای مسعود و مریم این است که در ساحل نجات باشند و گویا شهادت و مرگ شایسته آنها نیست خون آنها رنگین تر است پس بایستی در بی خبری نیروها, عراق را به سمت دیار فرنگ ترک نمود و جیم فنگ شد رهبری مجاهدین خود را اهل بیت نمیدانند پس بایستی دیر نشده تا فرصت است , و تا شب است و تا روز نشده و تا شمشیرها در غلاف و در خوابند و تیرها در تیردان اند باید رفت, باید رفت, باید رفت . گور بابای رزمنده گان آزادی میشود با لشکر جرّار آنها را به حال خود واگذاشت رزمنده گان نمیدانند با کی بیعت کرده اند رزمنده گان در دنیای کودکانه خود سرگردانند آنها ندیدند مسعود رجوی چگونه محمد حنیف نژاد را به تیره اعدام بست, رزمنده گان دل خودر را به چه خوش کرده بودند و حال چه شد .

از آن روزها دوازده سال گذشته است و هنوزمسعود رجوی از غیبت کبری برنگشته است اما فرقه رجوی برای التیام درد دلهای سوخته از این خیانت بزرگ از زبان حامیان آمریکائی خود سرهنگ وسلی مارتین به دروغ مدعی میشود که مسعود در بمباران هوائی زخمی شده بوده و به این خاطر به فرانسه رفته است اما این شاگرد کودن دجال (رجوی ) جواب نمیدهد اگر مسعود در فرانسه بود چرا دروقایع هیفده ژوئن ۲۰۰۳ پاریس , در دستگیری مریم رجوی و ۱۶۵ تن از همراهان او خبری از مسعود رجوی نیست.

بله مسعود رجوی بعد از این خیانت انگشت نما شد ذهن مردم در مورد مسعود رجوی باز شده به او شک کردند و به ایمان رسیدند که او لحظه لحظات قبضه شمیشیر را رها کرده و تیر را به زمین افکنده است و مرگ سرخ را به زنده گی ذلت بار فروخته است . از آن روز ما رزمنده گان خوار وسر افکنده بودیم آن روزها با دستهای خویش سراغ کتابخانه ها و کمدهای فردی میرفتیم تا از لابلای کتابهایمان تمامی متون نبرد با آمپریالیسم را جمع آوری کنیم و در آتش بسوزانیم , تمامی نوارهای کاست ترانه سرود سر کوچه کمینه مجاهد پر کینه…. در مناسبات مجاهدین ضاله شده بودند .

سئوال اینجاست کدام فرمانده ای در لحظات دشوار محاصره صفوف نیروهای خود را ترک میکند که مسعود رجوی این صفوف را ترک کرد چرا مسعود اینهمه عافیت طلب است و در این ۴۰ سال گذشته حتی یکبار هم نشد در جنگ و نبرد رودررو با دشمن باشد اگرمیرزا سردار جنگل شد چون او سربدار بود و با فدای جانش فلسفه خط سرخ عاشورا را تداوم داد .

یک زمانی زنده یاد دکتر مصدق رهبر ملی گفته بود یک عمری به توپچی پول داده می شود تا روزی که نیاز هست شلیک کند آیا مسعود رجوی چنین کرد .رجوی بقائ خود را در نوکری اجنبی دید و بعد از سقوط دولت صدام حسین خط سیاسی موازی با دولت آمریکا و پنتاگون را در پیش گرفت در جائیکه باید عاشورا وار میایستاد تا با مرگ خود و یارانش دفتر سرخ عاشورا را سرختر میکرد منتهی الیه ذلت و خواری و راه فرار را برگزید .

اما حال عشوه های و کرشمه های مسعود رجوی برای دل خوشی عربستان , ترکیه , داعش , آمریکاست عجبا عجبا عجبا

میر باقر صداقی سوئیس

۲۵٫۱۰٫۲۰۱۵

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید