غفور فتاحیان:تصویب توافق هسته ای در کنگره امریکا تودهنی محکمی به رجوی و لابیهایش

0
1385

تصویب توافق هسته ای در کنگره امریکا تودهنی محکمی به رجوی و لابیهایش

غفور فتاحیان، پیوند رهایی، بیست و دوم سپتامبر ۲۰۱۵:…  باند تبهکار رجوی بعد از شکست سنگینی که با انجام توافق هسته ای خورد با دلارهای نفتی صدامی قدیم و اسرائیلی سعودی! امروز که مخالف این توافق بودند همراه با لابی های یهودی اسرائیلی در آمریکا به این فکر افتاد که به هر قیمتی جلوی تصویب توافق را در کنگره بگیرند چرا که عدم تصویب آن تنها روزنه امیدشان بود. باند رجوی که در وطن فروشی و در دنیای … 

لینک به منبع

تصویب توافق هسته ای در کنگره امریکا تودهنی محکمی به رجوی و لابیهایش

به قلم غفور فتاحیان عضو قدیمی جدا شده از سازمان مجاهدین

باند تبهکار رجوی بعد از شکست سنگینی که با انجام توافق هسته ای خورد با دلارهای نفتی صدامی قدیم و اسرائیلی سعودی! امروز که مخالف این توافق بودند همراه با لابی های یهودی اسرائیلی در آمریکا به این فکر افتاد که به هر قیمتی جلوی تصویب توافق را در کنگره بگیرند چرا که عدم تصویب آن تنها روزنه امیدشان بود.

باند رجوی که در وطن فروشی و در دنیای هرزگی سیاسی حرف اول را می زند! بار دیگر لابیهای اجاره ای خود را با هزینه میلیاردی و به دستور اربابش نتایاهو به میدان فرستاد ولی با خفت و خواری از سوی کنگرۀ آمریکا با تصویب توافق توسری محکمی خورد.

بدین ترتیب و با گذاشت زمان همه نقشه های وطن فروشی رجوی همچون تمام تحلیل های چندین سال گذشته اش نقش بر آب شد.

الآن هم بی مخهای کاخ اورسواز در یاوه سراییهایشان که بسیاری نیز با نامهای مستعار و در سایتهای جانبی فرقه قلم می زنند به رئیس جمهور امریکا و وزیر خارجه اش توهین می کنند و آنها را آیه الله اوباما و شیخ کری لقب می دهند ولی دیگر رویشان نشده بنویسند اوباما و جان کری هم مأموران وزارت اطلاعات هستند!! عجب!! پس سرنگونی چه شد؟ شما که رژیم را از ابرقدرتها هم بالاتر برده اید!!!

این هم از نوع دموکراسی مریم قجر است حال بینید که با جدا شده های خود چه کار می کنند؟!

حالا بعد از این باید ببینیم که رجوی به دنبال تصویب توافق چی فیل دیگری می خواهد هوا کند ولی دیگر معلوم است بعد از این رجوی و رجوی چیان باید کاسه کوزه شان را جمع کنند و به دیار اعلا بشتابند که جهنم در انتظارشان است!.

ولی از اینها گذشته تازه این اول کار است و باید تمام جدا شده ها دست به دست هم بدهند و پرونده این وطن فروشان را در دادگاههای اروپا باز کنند و آنها را به پای میز محاکمه بکشانند.

غفور فتاحیان – پاریس

۳۰ شهریور ۱۳۹۴

۲۱ سپتامبر ۲۰۱۵

نامه رجوی به گرباچوف نامه مسعود رجوی به گورباچف و درخواست وام سیصد میلیون دلاری

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید