دروغها رجوی علیه خانواده ها را محکوم می کنیم

0
993

دروغها رجوی علیه خانواده ها را محکوم می کنیم 

پیوند رهایی، شانزدهم سپتامبر ۲۰۱۵:…  اخیرا رهبران فرقۀ رجوی در عکس العمل فشارهای بین المللی و محلی به دروغ مدعی شده اند که همۀ افراد ساکن کمپ لیبرتی از طریق شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک با خانواده هایشان در ارتباط هستند!!. این ادعا را مقامات سازمان ملل در عراق هنگام دیدار و گفتگوی خانواده ها با آنها به آنان منتقل کرده اند که موجب شگفتی خانواده ها شده که این ادعا را دروغ محض خوانده …

لینک به منبع

اطلاعیۀ شماره ۶ سازمان مجاهدین خلق ایران (منشعبین از فرقۀ رجوی)

دروغها و شانتاژهای فرقۀ رجوی علیه خانواده های ساکنان لیبرتی را محکوم می کنیم

فراخوان به همۀ شخصیتها، وکلا و تشکلهای ایرانی که به کمک خانوادهای ایرانی در عراق برای دیدار با عزیزانشان در کمپ لیبرتی بشتابند

خبرهای رسیده از عراق حاکیست که دهها تن از افراد خانواده های ساکنان کمپ لیبرتی (اسرای فرقۀ رجوی) از هفته ها پیش در جلوی در کمپ لیبرتی منتظر دیدار با عزیزانشان بعد از دهها سال بی خبری از آنها هستند ولی رهبران فرقۀ رجوی علیرغم گفتگوهای مقامات محلی سازمان ملل و وزارت حقوق بشر عراق با آنان همانند گذشته در هراس از جدایی اعضا و کادرها از این فرقه به آنان اجازۀ دیدار با خانواده هایشان را نمی دهند.

اخیرا رهبران فرقۀ رجوی در عکس العمل فشارهای بین المللی و محلی به دروغ مدعی شده اند که همۀ افراد ساکن کمپ لیبرتی از طریق شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک با خانواده هایشان در ارتباط هستند!!. این ادعا را مقامات سازمان ملل در عراق هنگام دیدار و گفتگوی خانواده ها با آنها به آنان منتقل کرده اند که موجب شگفتی خانواده ها شده که این ادعا را دروغ محض خوانده اند.

ما اعضای جدا شده از فرقۀ رجوی که سالیان دراز در پایگاهها و بخشهای مختلف این فرقه و در مسئولیتهای گوناگون در آن بودیم و کار می کردیم حتی یک نمونه هم ندیدیم که عضوی از اعضای سازمان بتواند فیس بوک یا ایمیل داشته باشد و تمام تماسها و ارتباطات بیرونی انترنتی و تلفنی منحصر به کادر رهبری بالای فرقه بوده و می باشد. ما که همگی از اعضای قدیمی و بالای این فرقه بودیم وقتی از آن جدا شده و بیرون آمدیم برای اولین بار انترنت و موبایل و فیس بوک را دیده و با آنها آشنا شدیم تا چه رسد به اعضای پایین.

این دروغها و صحنه سازیها تلاشهای مذبوحانۀ فرقۀ رجوی برای فریب مقامات سازمان ملل و به منظور کاستن از فشارهای آنها و افکار عمومی عراق و ایران برای اجازه دادن به افراد جهت دیدار با خانواده هایشان می باشد.

قطع ارتباط افراد لیبرتی با دنیای بیرون بویژه با خانواده ها و اجازه ندادن به آنان برای دیدار با افراد خانواده شان که بعضا حتی در عمرشان آنها را ندیده اند ترفند رجوی و دیگر سران این فرقه به منظور جلوگیری از جدایی این افراد و افشاگریهای آنها علیه رهبری فرقه و در نتیجه فروپاشی فرقۀ رجوی می باشد.

ما ضمن محکوم کردن این دروغها و شانتاژهای فرقۀ رجوی علیه خانواده ها برای طفره رفتن از مسئولیت رهبری فرقه در ترتیب دادن دیدار بین افراد و خانواده هایشان، از همۀ شخصیتها، وکلا، حقوقدانان و سیاستمداران و تشکلهای ایرانی در خارج کشور بویژه جدا شدگان از فرقه رجوی و از به اصطلاح «شورای ملی مقاومت» ساختۀ آن به عنوان وظیفۀ مبرم انسانی و اخلاقی خود به جد می خواهیم که با استفاده از امکانات و نفوذ و ارتباطات خودشان در سطح بین المللی و دولتها و سازمانهای حقوق بشری با اعمال فشار بر روی رهبری فرقۀ رجوی بویژه مریم رجوی که مقیم فرانسه می باشد به کمک خانوادهای ایرانی در عراق برای دیدار با عزیزانشان در کمپ لیبرتی بشتابند.

سازمان مجاهدین خلق ایران (منشعبین از فرقۀ رجوی)

۲۵ شهریور ۱۳۹۴ – ۱۶ سپتامبر ۲۰۱۵

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید