نامه سرگشاده آقای عبدالکریم ابراهیمی به نخست وزیر عراق آقای حیدر العبادی

0
1006

نامه سرگشاده آقای ابراهیمی به نخست وزیر عراق آقای حیدر العبادی

عبدالکریم ابراهیمی، ایران فانوس، چهاردهم سپتامبر ۲۰۱۵:… رجوى با شانتاژ و زیاده خواهى بیش از حد از دولت شما و تسهیلات و امکانات فراوانى که در اختیار این سازمان گذاشته اید اسیرانش را در لیبرتى به بند کشیده است از جمله این امکانات ارتباط بى حد و حصرى است که فقط در اختیار سران تشکیلات است و به هیچ عنوان به افراد تشکیلات چنین تسهیلاتى داده نمیشود، از جمله اینترنت و تماس براى افراد ممنوع …

لینک به منبع

نامه سرگشاده به نخست وزیر عراق آقای حیدر العبادی

پرزیدنت حیدرالعبادى نخست وزیر محترم عراق!

اینجانب عضو جدا شده از سازمان مجاهدین خلق که به مدت بیست و پنج سال در تشکیلات مخوف این سازمان بوده ام و نزدیک به سه سال است که توانستم از چنگال اختاپوس رجوى نجات پیدا کنم و اکنون در یکى از کشورهاى اروپایى زندگى میکنم، به استحضار حضرتعالى میرسانم که رجوى با سیاست تروریستى اش و همپیمان شدن با شقى ترین و خونریزترین گروههاى تروریستى از جمله حمایت علنى از داعش و لقب نیروى انقلابى و مردمى دادن به این وحوش و همکارى مخفى بین آنها که مردم کشور شما را به خاک و خون کشیده است و نیز در دوران دیکتاتور ملعون صدام حسین، اهرم دست او براى سرکوب مردم عراق بود، همچنان بر طبل تروریستى و ماندن در عراق میدمد و تشکیلاتش را نگه داشته و با رنگ عوض کردن روزانه و مزدورى براى سازمانهاى جاسوسى بیگانه و همچنین دخالت مستمر در پروسه سیاسى عراق، با قلدرى تمام خط تروریستى خودش در عراق را پیش میبرد. اما متأسفانه هیچ گونه قاطعیتى براى اخراج این فرقه از عراق و رهایى دوستان در زنجیر تشکیلاتى صورت نگرفته است.

رجوى کسى است که افراد تشکیلاتش را در غل و زنجیر ایدئولوژیکى پرورش داده و مغز شویى نموده است و آنان از خود هیچگونه اراده اى ندارند و مانند رباط هر برنامه اى که براى آنان مشخص میشود کورکورانه همان را انجام میدهند. بنابر این من نگران دوستان أسیرم در کمپ لیبرتى هستم که رجوى هر چند یکبار عده اى از آنها را فداى خواسته هاى نامشروع و تروریستى خود مینماید. لذا بعنوان عضو قدیمى و جدا شده از این تشکیلات و سازمان، توجه حضرتعالى را به نکات زیر جلب مینمایم.

١- رجوى پدرخوانده تروریسم است و تشکیلاتش در عراق اهرم اجرایى سیاستهاى تروریستى او هستند، این سازمان علاوه بر دخالت در روند سیاسى کشور شما در اعمال تروریستى و حمایت مالى و لجستیکى از گروههاى تروریستى حرف اول را میزند و عامل تفرقه و جنگ فرقه اى و دو دستگى و چند دستگى در میان مردم و دولتمردان کشور شما میباشد.

٢- رجوى و سرانش با سوء استفاده از فضاى باز سیاسى و آزادى که بعد از سقوط صدام در عراق بوجود آمده، نهایت استفاده را در پیشبرد اهداف منطقه اى خود برده اند و میبرند و در زیر چتر حمایتى سازمانهاى بیگانه اصلى ترین عامل در بى ثباتى سیاسى و امنیتى در عراق میباشند و تا این تشکیلات در عراق برچیده نشود، کشور شما روى آسایش به خود نخواهد دید.

٣- سران این سازمان علاوه بر ظلم در حق افراد تشکیلات، در عراق مرتکب جنایات زیادى شده و اسناد کُرد کشى و شیعه کشى و اعمال تروریستى و دخالت در روند سیاسى در عراق موجود است. بنابر این قاطعیت دستگاه قضائى کشور شما در محاکمه سران تشکیلات رجوى ضرورى است تا دوستان در بند من بتوانند به راحتى از عراق خارج و به کشورهاى اروپایى بیایند و زندگى خارج از سیطره تشکیلاتى آغاز کنند.

۴- تجربه ربع قرن در این تشکیلات به من آموخته است که رجوى زبانى جز زور و قاطعیت نمیفهمد. لذا براى خلاصى دوستانم از اسارت تشکیلاتى اختاپوس رجوى و همچنین خلاصى کشورتان از شر فتنه این شخص، همت و قاطعیت شما و دولتمردان کشورتان را میطلبد.

۵- خانواده این اسیران بعد از سرنگونى صدام بارها و بارها جهت دیدار با عزیزانشان به کشور شما آمده اند و با بجان خریدن تهدیدات امنیتى این ریسک را پذیرفته تا شاید عزیز خود را ببینند اما سران فرقه رجوى تا الان مانع این دیدارها شده است، لذا ملتمسانه از شما درخواست دارم فشار لازم بر سران تشکیلات رجوى آورده شود تا این دیدارها بعد از سالیان طولانى محقق شود و خانواده ها عزیزان خود را ببیند.

۶- رجوى با شانتاژ و زیاده خواهى بیش از حد از دولت شما و تسهیلات و امکانات فراوانى که در اختیار این سازمان گذاشته اید اسیرانش را در لیبرتى به بند کشیده است از جمله این امکانات ارتباط بى حد و حصرى است که فقط در اختیار سران تشکیلات است و به هیچ عنوان به افراد تشکیلات چنین تسهیلاتى داده نمیشود، از جمله اینترنت و تماس براى افراد ممنوع است. ولى ارتباطات سران تشکیلات براى هماهنگى و دخالت در روند سیاسى عراق با افراد و گروههاى تروریستى زیاد است و کاملا از این موضوع دولتمردان شما خبر دارند. لذا تسهیلاتى فراهم شود دیگر افراد تشکیلات هم بتوانند ارتباط بیرونى داشته باشند و با خانواده خود صحبت کنند.

آقاى نخست وزیر!

با آرزوى موفقیت شما در امر اجراى إصلاحات و پیروزى دولت متبوعتان بر گروه تروریستى داعش و خلاصى از شر نکبت رجوى، براى شما و ملت بزرگ عراق سربلندى و پیشرفت در تمام زمینه ها خواهانم .

عبدالکریم ابراهیمى

(پایان)

خانواده ها کمپ لیبرتی سپتامبر 2015کیهان لندن: لیبرتی: سودای ارتش آزادی و ماجراجویی رهبرانش

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید