دیدار با عزیزان حق مسلم خانواده هاست (گزارش چهارم)

0
586

دیدار با عزیزان حق مسلم خانواده هاست (گزارش چهارم)

بنیاد خانواده سحر، بغداد، چهاردهم سپتامبر ۲۰۱۵:… امروز دوشنبه ۱۴ سپتامبر ۲۰۱۵ بار دیگر خانواده های مستقر در بغداد جهت کوششی مجدد برای دیدار با عزیزانشان به اردوگاه لیبرتی مراجعه کردند. این درحالی است که یکی از افراد به دلیل بیماری و ضعف جسمانی مجبور شد در هتل در بغداد بماند و همراه گروه نرفت. گرمای طاقت فرسای نزدیک به ۵۰ درجه بالای صفر، همراه با گرد و غبار و شرایط نامناسب …

لینک به منبع

دیدار با عزیزان حق مسلم خانواده هاست (گزارش چهارم)

امروز دوشنبه ۱۴ سپتامبر ۲۰۱۵ بار دیگر خانواده های مستقر در بغداد جهت کوششی مجدد برای دیدار با عزیزانشان به اردوگاه لیبرتی مراجعه کردند. این درحالی است که یکی از افراد به دلیل بیماری و ضعف جسمانی مجبور شد در هتل در بغداد بماند و همراه گروه نرفت.

گرمای طاقت فرسای نزدیک به ۵۰ درجه بالای صفر، همراه با گرد و غبار و شرایط نامناسب استقرار در مجاورت اردوگاه به مدت طولانی، همگی را به لحاظ جسمی در شرایط بدی قرار داده است. عراقی ها تنها یک کانکس برای استقرار خودشان در محل دارند که در عکس ها مشهود است. آنان البته رفتار بسیار خوبی با خانواده ها داشته و با آنان ابراز همدردی نموده اند و در حد امکانات محدودشان مضایقه نکرده اند.

خانواده ها با وساطت کمیساریای عالی پناهندگان امروز را آخرین روز مراجعه به اردوگاه اعلام نموده اند. ظاهرا رجوی تمامی ظرفیت بین المللی خود را بسیج کرده تا مانع حضور خانواده ها در لیبرتی شود. او در گذشته شرط کرده بود که بعد از انتقال از اشرف به لیبرتی، خانواده ها نباید در آنجا حضور بیابند که مسئولین عراقی و ملل متحد تا امروز بر این قول خود پایدار بودند اما رجوی به تعهدات خود عمل نکرد.

خانواده ها همانند حضورشان در مقابل پادگان اشرف، چهره واقعی مسعود رجوی را به جهانیان نشان دادند. وحشت رجوی از حضور خانواده ها و دیدار پیروانش با بستگانشان برای هیچ کس شکی باقی نگذاشته است که او یک رهبر فرقه ایست که از روش های کنترل ذهن مخرب برای جذب و حفظ نیروهایش استفاده میکند.

خانواده ها هم اکنون در مقابل دروازه اردوگاه لیبرتی به شعار دادن و فراخواندن عزیزانشان مشغول هستند و البته حق استفاده از بلندگو را ندارند. همچنین امروز نامه ای خطاب به کمیساریای عالی پناهندگان به عربی و انگلیسی و فارسی با امضای ۲۱ تن از خانواده های حاضر در محل تنظیم و به کمیساریا تحویل داده شد. اسامی ۳ نفر از ۲۴ نفر محفوظ می باشد.

تصویر نامه های مربوطه به سه زبان در زیر آورده میشود:

بنیاد خانواده سحر

۱۴ سپتامبر ۲۰۱۵ – ساعت ۱۴:۰۰

Families of MEK hostages in Camp Liberty June 2015


https://youtu.be/2cexIQcI9UQ

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید