علیرضا نصراللهی:امضای توافق هسته ای، مهر پایان بر سازمان مجاهدین!

0
1123

امضای توافق هسته ای، مهر پایان بر سازمان مجاهدین!

علیرضا نصراللهی، یاران ایران، دوازدهم سپتامبر ۲۰۱۵:… واقعآ اینها تا کی میخواهند به کشور و مردم ایران زمین خیانت کنند؟ در قدیم نوکری صدام رو میکردند و پولش رو هم میگرفتند ولی، حالا شرایط خیلی فرق کرده صدام سقوط کرده، اشرفی نیست ،سلاحی وجود نداره ،عراق رو هم که دارند از دست میدهند، پس چرا دارند هنوز تلاش میکنند ؟ چون از سال ۱۳۵۷ اینها فقط و فقط به قدرت فکر میکردند نه آزادی، برای همین …

لینک به منبع

امضای توافق هسته ای، مهر پایان بر سازمان مجاهدین!

همانطور که در جریان هستید، پس سالها انتظار و کش و واکش بر سر توافق هسته ای بالاخره این طلسم شکسته شد. ایران و ۵ قدرت جهانی بر سر برنامه اتمی صلح آمیز ایران به نتیجه رسیدند.

در طی این مدت که ایران و قدرتهای جهانی بر سر این مسله مذاکره میکردند آیا یک بار مجاهدین از خودشان این سئوال را پرسیده بودند که در این وضعیت که ایران در تحریم هست مردم بیگناه زیر چه فشاری هستند؟ چگونه زندگی میکنند؟ آیا همه مردها و زنها در برابر خانواده خود سر بلند هستند؟

و یا نه این تحریمها باعث این شده که کانون گرم این خانواده ها از هم بپاشد؟

این سئوالی هست که مجاهدین باید پاسخگو باشد!!!

چون مجاهدین با خرج کردن پولهای کلان با یک مشت وطن فروش باعث شدند که ایران در این وضیعت قرار بگیرد . آنها بودند که این اطلاعات را با افتخار در اختیار کشورهای غربی قرار دادند، که خود شرینی کرده باشند و با تکان داد دم بگویند که ” ببیند من این کار رو کردم حالا نوبت شماست که ما رو با قالیچه سلیمان به تهران ببرید “.

غافل از این که این کشورها تره هم برای اینها خورد نمیکنند ، و این خائنین به مردم و کشور، فقط خودشان رو هم در غرب و هم در داخل ایران به لجن کشیدند.

واقعآ اینها تا کی میخواهند به کشور و مردم ایران زمین خیانت کنند؟

در قدیم نوکری صدام رو میکردند و پولش رو هم میگرفتند ولی، حالا شرایط خیلی فرق کرده صدام سقوط کرده، اشرفی نیست ،سلاحی وجود نداره ،عراق رو هم که دارند از دست میدهند، پس چرا دارند هنوز تلاش میکنند ؟

چون از سال ۱۳۵۷ اینها فقط و فقط به قدرت فکر میکردند نه آزادی، برای همین تصمیم گرفتند به عراق بروند چون آن زمان ایران در جنگ بود، مجاهدین با این جابجایی به همه مردم ایران فهماندند که ما قدرت فکر میکنم نه به شما …

حالا که دنیا ، دنیای ارتباطات و تکنولوژی است و دنیا به دهکده کوچک تبدیل شده، و تمامی اسناد خیانت های مکرر مجاهدین افشا شده است، هم برای مردم ایران در داخل کشور و هم برای همه ایرانیان سراسر دنیا، چرا باز سران مجاهدین ایستاده اند و دم از آزادی و آزادی خواهی برای مردم ایران زمین می زنند؟

مجاهدین ، که به عنوان یکی از گروههای اپوزیسیون خارج از کشور شناخته شده است، به عنوان منفورترین آنها هم هست.

بعد از تمامی رسوایی هایی که در خصوص همکاری با دشمن در زمان جنگ ایران – عراق انجام شد، باز هم تیر حیانت آنها در خصوص پرونده هسته ای ایران آنها را بیش از پیش در بین ایرانیان منفورتر کرده است.

از اینکه مردم ایران و هموطنانم، به تمامی حیانات های این فرقه آگاهی و اشراف کامل دارند، بسیار خوشحالم.

چون مطمئن هستم در ایران هرگز جایی برای به قدرت رسیدن و ابراز وجود کردن آنها وجود نداشته است، ندارد و نخواهد داشت.

با سپاس

علیرضا نصزاللهی

انجمن یاران ایران – پاریس

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید