محمد رزاقی: سازمانی که رهبرانش از بردن نامش هراس دارند !

0
933

سازمانی که رهبرانش از بردن نامش هراس دارند !

محمد رزاقی، وبلاگ رزاقی، پاریس، یازدهم سپتامبر ۲۰۱۵:…  عصر می خواستیم به محل مصاحبه برویم سران فرقه در سالن نشست جمع شده بودند که من نزد مژگان پارسائی رفتم و گفتم خواهر چند روز پیش خواهر مریم در فرانسه دستگیر شد اعلام کردید ایشان هیچ مسئولیت سازمانی ندارد و عضوء مجاهدین نمی باشد ! ولی شما به ما تاکید می کنید پیش امریکائیها تا کید کنیم مجاهد هستیم و … مژگان پارسائی گفت : خواهر …

لینک به منبع

سازمانی که رهبرانش از بردن نامش هراس دارند !

این نوشته را می خواهم با یک خاطره از زمان دستگیری مریم قجر در سال ۲۰۰۳ در فرانسه و روزی که ما دراردوگاه بد نام اشرف می خواستیم برای مصاحبه نزد امریکاییها برویم شروع کنم تا برای همه مشخص شود که وقتی زمان بها دادن هست رهبران فرقه رجوی برای حفظ جان و مال خود همه چیز را قربانی خود می کنند .

سال ۲۰۰۳ مریم قجرتوسط پلیس فرانسه دستگیر و نزدیک به ۱۰ ملیون دلار پول نقد از اطاق خواب مریم قجر کشف شد .

یک روز بعد از دستگیری مریم قجر نگذشته بود که طی اطلاعیه اعلام کردند مریم قجر عضوء سازمان مجاهدین خلق ایران نمی باشد و ایشان بعنوان رئیس جمهور شورای دست ساز رجوی می باشد و هیچ مسئولیتی در سازمان مجاهدین ندارد !

عجبا کسی که تا در نشستهای درونی مدعی بود رهبر و کارش فقط تربیت مجاهد تمام عیار یک روزه منکر مجاهد بودن شد !

روزی که می خواستیم برای مصاحبه با امریکائیها برویم قبل از رفتن برای مصاحبه سران فرقه در اردوگاه بد نام اشرف برای ما نشست توجیهی گذاشتند و به تاکید می گفتند روی ۳ اصل و مرز سرخ باید پافشاری کنید وبه هیچ عنوان نباید کوتاه بیائید !

این ۳ اصل و مرز سرخ مربوط عبارت بودند :

۱ــ تاکید بر رهبر بودن رجوی و هیچ مجاهدی نباید از این کوتاه بیاید !

۲ــ تاکید بر عضو مجاهدین بودن حتا اگر افراد جدید باید بگویند عضوء مجاهدین هستند !

۳ ــ تاکید بر ماندن در اردوگاه اشرف حتا اگر بخواهند شما را از همان محل مصاحبه به اروپا و امریکا ببرند بگودئید می خواهید در اشرف بمانید !

عصر می خواستیم به محل مصاحبه برویم سران فرقه در سالن نشست جمع شده بودند که من نزد مژگان پارسائی رفتم و گفتم خواهر چند روز پیش خواهر مریم در فرانسه دستگیر شد اعلام کردید ایشان هیچ مسئولیت سازمانی ندارد و عضوء مجاهدین نمی باشد !

ولی شما به ما تاکید می کنید پیش امریکائیها تا کید کنیم مجاهد هستیم و …

مژگان پارسائی گفت : خواهر مریم دستگیر شده بود سازمان هم در لیست تروریستی ما به اروپائیها رکب زدیم !

من گفتم : فرقی نمی کند ما هم اینجا توسط امریکائیها دستگیر شده ایم انهم با سلاح وسازمان هم در لیست تروریستی امریکا هم هست در ضمن اینجا هم عراق اروپا نیست !

مژگان پارسائی گفت : چون خواهر مریم دستگیر شده بود به فرانسوی ها دروغ گفتیم اگر نیاز باشد همه خود سوزی می کردند ! تا خواهر مریم ازاد شود همه مجاهدین قربان خواهر مریم !

البته نا گفته نماند منظورش سران فرقه نبود و تنها مرگ حق اعضاء نگون بخت بود و هست .

واقعیت اینکه همان لحظه متوجه شدم رجوی زنباره برای ما در عراق نقشه های شومی کشیده و ته خط خواهان ماندن ما در جهنم عراق است .

اما یک نگاه کوتاهی بکنیم به وضعیت سران فرقه رجوی در طی این مدت و بطور خاص امسال که به اصطلاح پنجاهمین سالگرد تاسیس سازمانی بود که توسط رجوی زنباره به یک فرقه مافیائی و جنایتکار تبدیل شده و رجوی هزاران نفر را به کشتن داد تا برای حفظ جان بی ارزش خودش به اسم مبارزه به جنایت؛ خیانت ؛ وطن فروشی و…بپردازد و از خون و جان ؛ عمر اعضاء نگون بخت برای خودش دلارهای خونین بدست بیاورد .

۱۷ شهریور با اینکه روز بنیانگذاری این فرقه مافیائی و جنایتکار می باشد اما سران فرقه بطور خاص رجوی زنباره فراری و مریم قجر می خواهند درسکوت مرگ بار سران و پر معنا و بدون اینکه اسمی از رهبران جنایتکارشان به میان بیاید ان را سپری کنند و با میدان فرستادن چند چیره خوار و یک عده تازه به میدان امده اذهان را منحرف کنند و این هم یکی از شگردهای شیادانه رجوی و مریم قجر می باشد .

رجوی زنباره و مریم قجر بهتر از همه می دانند از روزی که رجوی با ساواک همکاری کرد و به کمک ساواک خودش را رهبر سازمان قالب کرد تا امروزهیچ استراتژی و تاکتیک ؛ سیاستهائی که رجوی پایه گذاری کرده نه تنها به مقصد نرسیده بلکه به بن بست و شکست منجر شده ولی از حق نگذریم رجوی فقط در بدست اوردن دلارهای خونین از مزدوری ؛ وطن فروشی ؛ خیانت از همه موفق تر بوده .

ولی به رجوی جنایتکار و مریم قجر تاکید می کنم که ملت ایران و قربانیان جنایات رجوی خیانت ؛ وطن فروشی ؛ همدستی با صدام ملعون ؛ اویزان شدن از جنایتکاران جنگی برای تحریم و بمباران ایرانیان را هرگز فراموش نکرده و نخواهند کرد .

به یقین و مطمئن می گویم فرقه ای که رهبرانش از اعتراف به عضو بودن در ان فرقه خوداری می کنند عمق جنایاتکار بودن این فرقه به اثبات می رسد ؛ فرقه ای که رهبرش فراری و بیش از ۱۲ سال در سوراخ موش خزیده ؛ ملت ایران به رجوی و فرقه اش نفرت می کنند ؛ فرقه ای که رهبرانش برای حفظ جانشان اعضاء خود را در میان بمباران و در بیابانها رها کرده و خودشان در ویلاهای فرانسه به خوش گذرانی مشغول هستند و …

رجوی و مریم قجر و دیگر سران فرقه مطمئن باشند نام رجوی و فرقه اش فقط برای لعن و نفرین این فرقه به زبان مادران و پدران داغدار و خانواده هایی که در دیدار عزیزانشان هستند جاری می شود .

پاریس : محمد رزاقی

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید