بیتا فرهی: تجمعات اعتراضی در لیبرتی و نکات قابل توجه آن

0
1498

تجمعات اعتراضی در لیبرتی و نکات قابل توجه آن

بیتا عارف، کانون وبلاگ نویسان مستقل ایرانی، بیست و هشتم اوت ۲۰۱۵:…  مجاهدین خلق به دلیل آن چیزی که نرسیدن پوشاک و سوخت به لیبرتی گفته اند دست به اعتراض در لیبرتی زده اند , به نظر میرسد در لیبرتی که محل زندگی آنهاست و هیچ خبرنگار و مردم عادی به آنجا رفت و آمد ندارند (کاش مجاهدین میگذاشتند که خانواده ها و خبرنگارها وارد شوند ) کار بیهوده ای باشد. پیشنهاد شخصی من این است که در …

لینک به منبع

تجمعات اعتراضی در لیبرتی و نکات قابل توجه آن

مجاهدین خلق به دلیل آن چیزی که نرسیدن پوشاک و سوخت به لیبرتی گفته اند دست به اعتراض در لیبرتی زده اند , به نظر میرسد در لیبرتی که محل زندگی آنهاست و هیچ خبرنگار و مردم عادی به آنجا رفت و آمد ندارند (کاش مجاهدین میگذاشتند که خانواده ها و خبرنگارها وارد شوند ) کار بیهوده ای باشد. پیشنهاد شخصی من این است که در اعتراض به زندانی شدن اینهمه اعضای مجاهدین در لیبرتی همان اقدامی را انجام دهد که به دستور او همین اعضا و هواداران موقع زندانی شدن او انجام دادند .

البته به دلیل اهمیت وجود خانم رجوی برای مجاهدین بخصوص با مفقود بودن آقای رجوی ما هم انتظار نداریم که خانم رجوی در اعتراض به زندانی شدن اعضای سازمانش جلوی شهرداری اورسورواز دست به خودسوزی بزند ولی لااقل میتواند درخواستش را بدهد همان کاری که اعضا مجبور بودند انجام بدهند.

به هر حال تجمعات اعتراضی در لیبرتی صورت گرفت عکسهای این مراسم نشان میدهد که مجاهدین در خانه خودشان و درلیبرتی هم دچار بحران و مشکلات تشکیلاتی هستند . عکسهایی که بار اول در سایت قرار گرفت و بلافاصله حذف شد نشان از افرادی بود که مجاهدین حلقه ضعیف میخوانند ,همچنین تعداد کم شرکت کنندگان این بحران تشکیلاتی را به وضوح عیان میکند مجاهدین حالا در مقرمرکزی فرقه خود نیز قادر به جمع آوری نیرو نیستند .

مجاهدین در سرتیتر خبر خود عکسی از زنان عضو منتشر کرده اند , همان سوإستفاده از زنان که علیرغم نطق های آتشین خانم رجوی در باره رهایی زن کماکان و بطور سیستماتیک در جریان است . وقتی قرار است سرگردهای آمریکایی مهمان اشرف باشند همین مجاهدین زنان و البته زیباترین و جوانترینهایشان را در صف جلو مینشانند و چندتایی را هم برای ارائه خدمات و پذیرایی میگمارند , در نمایشات تلویزیونی ومراسم و همه جا همین سوأستفاده را شاهدیم .

tahason4

عکس سرتیتر خبر و نمایه در سایت مجاهدین و جالب اینکه همین هفت زن ونه بیشتر صلاحیت نمایش داده شدن در اینترنت را ندارند , بقیه یا خودشان تمایل ندارند و خود را به مریضی زده اند وبا مسئله دارند که موقع عکس نباید حضور داشته باشند . گرچه کل تجمع فقط برای عکس بوده و بس و گرنه موضوعیتی ندارد که خودشان جلوی خودشان تجمع کنند

tahason3

اینهم عکس مردان که مجاز به پخش است و البته نه در صفحه اصلی

tahason2

و این هم کل عکسهای منتشر شده از مجاهدین

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید