کریم غلامی:نگاهی به نمایش زجر آور “همیاری” از تلویزیون مجاهدین به نام “سیمای آزادی”

0
1354

نگاهی به نمایش زجر آور “همیاری” از تلویزیون مجاهدین به نام “سیمای آزادی”

کریم غلامی، ایران فانوس، بیست و هفتم اوت ۲۰۱۵:…  سازمان مجاهدین سابقه طولانی در انجام جرائم دارد، یکی از این جرائم پر سود برای مجاهدین تشکیلات پول شویی است. سابقه پول شویی در مجاهدین بسیار طولانی است از شکایت هایی که صورت گرفته تا پیگرد های قانونی و بسته شدن تعدادی از بنگاه های پولشویی مجاهدین و در جریان دستگیری مریم رجوی در سال ۲۰۰۳ به مبلغ ۲۷ میلیون دلار از گاوصندوق شخصی …

لینک به منبع

نگاهی به نمایش زجر آور “همیاری” از تلویزیون مجاهدین به نام “سیمای آزادی”

سازمان مجاهدین سابقه طولانی در انجام جرائم دارد، یکی از این جرائم پر سود برای مجاهدین تشکیلات پول شویی است. سابقه پول شویی در مجاهدین بسیار طولانی است از شکایت هایی که صورت گرفته تا پیگرد های قانونی و بسته شدن تعدادی از بنگاه های پولشویی مجاهدین و در جریان دستگیری مریم رجوی در سال ۲۰۰۳ به مبلغ ۲۷ میلیون دلار از گاوصندوق شخصی او پول پیدا شد و در ادامه این پرونده دستگیری مریم رجوی اتهام اصلی پول شویی بود، ولی متاسفانه بخاطر بازی های سیاسی این پرونده بسته شد.

یکی از این بنگاه های پول شویی در مجاهدین نمایش زجرآور “همیاری” از تلویزیون مجاهدین یعنی “سیمای آزادی” است. این برنامه تشکیل شده از یک صحنه گردان و بازیگر به عنوان مهمان برنامه و تعدادی از اعضای مجاهدین که نقش “هم وطن” برای تماس با برنامه را بازی می کنند.

در سال ۲۰۰۹ در یکی از همین شوهای پولشویی مجاهدین که دیدن آن برای همه اعضای اسیر در اشرف اجباری بود(این یکی از شیوه های مغز شویی و شکنجه مجاهدین بود)، فردی از اصفهان به نام محسن، تماس گرفت که با لهجه غلیظ اصفهانی صحبت می کرد. او از برنامه همیاری تعریف و تمجید کرد و همیاری خودش را با برنامه همیاری اعلام کرد. به ناگهان سالن غذا خوری که همه در آن نشسته بودند و این پول شویی زجرآور را نگاه می کردند از شددت خنده پر شد، این خنده یک دقیقه بیشتر به طول نکشید که با صدای فریاد یکی از شکنجه گران مجاهدین به نام انسیه که از زنان شورای رهبری و فرمانده آن مقر بود، قطع شد و به همه انتقاد کرد که چرا برنامه جدی سیمای آزادی را به مسخره می گیرید. البته او و سازمان هیچ گاه توضیح ندادند که این فضاحت چه بود، البته هیچ وقت مسعود رجوی و یا سران سازمان توضیح نمی دهند و آنها فقط می توانند سرکوب کنند و بکشند.

حال محسن کیست؟ آقای محسن دیانت، اهل شهرستان اصفهان که برای تحصیل به آمریکا رفته بود، او به تور مجاهدین می افتد و بعد از مدتی هواداری مجاهدین در آمریکا به عراق فرستاده می شود. آقای محسن دیانت، طی سالیان به عنوان امدادگر در مجاهدین مشغول به کار بود و از آنجایی که لهجه غلیظ اصفهانی داشت، تقریبا همه مجاهدین او را می شناختند. البته این اولین بار و آخرین بار نبود که ما متوجه ساختگی بودن تماس ها نشده باشیم، تقریبا در همه برنامه ها یکی از اعضای مجاهدین را شناسایی می کردیم که او از اسارتگاه اشرف به عنوان یک هم وطن از ایران تماس میگرفت.

اخیرا در برنامه همیاری، زنی به نام امینه قرائی شرکت کرده بود از اینکه این خانم چه کسی هستند و چرا به عنوان بازیچه در این برنامه مورد استفاده قرار گرفته بگذریم، ادعای سکولاریزم و نسبت دادن آن به مجاهدین دیگر قابل تحمل نیست. سازمان مجاهدین به رهبری مسعود و مریم رجوی، یک سازمان فرقه گرای مذهبی با گرایش اسلام افراطی و آمیخته با تفکر بسیار کثیف مسعود رجوی، البته با نقاب اسلام دمکراتیک است، من از خانم امینه قرائی چند سئوال دارم:

۱٫ خانم امینه قرائی شما که با ظاهری کاملا معمولی و بدون حجاب و پوشش اسلامی در این برنامه شرکت کرده اید، آیا می دانید که در سازمان مجاهدین حجاب اسلامی اجباری است؟ و آیا می دانید اگر زنی در سازمان مجاهدین این پوشش را بطور کامل رعایت نکند، مثلا مقداری از موهایش از زیر روسری بیرون باشد با او چه برخوردی می کنند؟

۲٫ آیا می دانید که حتی مردان در سازمان مجاهدین حق ندارند آستین خود را بالا بزنند و یا حق ندارد یکی از دکمه های یقه خود را باز کنند تا کمی از فشار گرمای عراق برایش کاسته شود؟

۳٫ آیا شما می دانید که نماز خواندن در سازمان مجاهدین اجباری است و اگر کسی کوچک ترین کوتاهی در این رابطه بکند، به شدت در جلسات و نشست های روزانه مورد توهین و بد رفتاری قرار می گیرد؟

۴٫ آیا شما می دانید که در سازمان مجاهدین روزه داری اجباری است و حتی افراد مسن و بیمار (تقریبا ۷۰% مجاهدین پیر و یا بیمار هستند) هم مجبور به روزه داری بودند؟ و یا آیا می دانید کسانی که به دلیل بیماری و یا ناتوانی جسمی روزه نمی گرفتند، همیشه مورد توهین مسئولین مجاهدین قرار می گرفتند و در طول روز برای آنها امکان غذا خوردن فراهم نبود؟

۵٫ خانم امینه قرائی، آیا شما تا کنون حتی به مدت یک ساعت در تشکیلات مجاهدین زندگی کرده اید که بتوانید در رابطه با سکولاریزم این فرقه جهنمی، ابراز نظر کنید؟

۶٫ آیا شما تا کنون حتی یکبار در یکی از جلسات شستشوی مغزی مجاهدین مثل “عملیات جاری” و یا “غسل هفتگی” و یا “نشست جمعی و لایه ای” شرکت کرده اید که بدانید مسعود رجوی چه بلایی سر اعضای اسیر مجاهدین می آورد؟

۷٫ آیا شما تا کنون در یکی از زندان های مجاهدین زیر شکنجه و مشت و لگد آنها بوده اید که اکنون این گونه از جیب مردم ایران برای این خون آشام ها خرج می کنید؟

۸٫ آیا شما تا کنون صحبت ها و درد دلهای یکی از اعضای اسیر مجاهدین چه از جداشدگان و یا آنهایی که هنوز اسیر هستند را شنیده اید؟

قطعا پاسخ شما نه است و هرگز درد و رنجی که اعضای اسیر در این فرقه کشیده اند را نفهمیده اید. ولی اگر شما گوشه ای از این درد و رنج ها را شنیده باشید و همچنان به مجیزگویی آنها بپردازید، باید بگوییم که شما ذره ای از انسانیت بویی نبرده اید و شما یک خائن به مردم ایران و یک مزدور و جیره و مواجب بگیر بیشتر نیستید که بازیچه این فرقه جهنمی هستید و هر زمان که از شما به اندازه کافی استفاده بردند، مثل تکه اشغال شما را دور خواهند انداخت.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید