مخالفت محمدعلی توحیدی با تغییر رژیم ایران! (+ دلواپسی رجوی از گشایش سفارت انگلیس)

0
1255

مخالفت محمدعلی توحیدی با تغییر رژیم ایران! (+ دلواپسی رجوی از گشایش سفارت انگلیس)

انجمن نجات، مرکز آذربایجان شرقی، بیست و هفتم اوت ۲۰۱۵:…  شما بخصوص با محاسبه ی قدرت وپایگاه مردمی خود ، ازصندوق رای وحشت دارید وهیچ تغییری را بنفع خودتان نمیدانید! اما خودتان خود را فاقد قدرت سرنگونی دانسته وتمام تخم مرغ هایتان را درسبد حمله ی نظامی آمریکا به ایران ریخته اید تا ازاین طریق به سرنگونی دست یافته وخود را که ممکن است درتغییری که من آنرا تعریف کردم ، سهامدار نمیبینید! …

مخالفت محمدعلی توحیدی با تغییر رژیم ایران!

لینک به منبع

برای جلوگیری از اطاله ی کلام ، یک راست به متن گفتگوی آقای محمدعلی توحیدی با رسانه های باند رجوی رفته ومصاحبه ی اورا با عنوان” صورت مسأله کانونی روز، در ایران “! که با رسانه های رجوی انجام شده ، بالحاظ کمتر خسته کردن مخاطبین ، مورد توجه قرار میدهم.

محمدعلی توحیدی میگوید:

” چالش و بحث اصلی، عبارت است از صورت مسأله سرنگونی رژیم زهرخورده. عبارتهای تغییر رژیم در ایران و سرنگونی رژیم زیاد شنیده می‌شود. اما چرا در این میان می‌گوییم سرنگونی رژیم؟ دقت کنید، بحث تغییر در ایران، می‌تواند همین مفهوم را برساند؛ اما بسیار کلی‌ست. آخر این تغییر یعنی چه؟ تغییر رژیم در ایران عبارت روشن‌تر و صریح‌تری است؛ اما آن هم باز کلی است. ازاین‌رو، «صورت مسأله سرنگونی رژیم»، از این بابت واقعی‌تر و دقیق‌تر است که نزدیک‌ترین و قوی‌ترین تصویر به واقعیت است “.

نه عزیز!

تغییر ممکن است ازراه های قانونی ومخصوصا مسالمت آمیز ومدنی صورت گیرد که شماها بعنوان اهل خشونت و ترور وکشتار، طرفدار آن نیستید و سرنگونی را طالبید که باتوجه به وضع موجود- طوری که خودتان هم تلویحا اعتراف کرده اید- این سرنگونی رژیم درایران جز با خشونت ممکن نیست !!

شما بخصوص با محاسبه ی قدرت وپایگاه مردمی خود ، ازصندوق رای وحشت دارید وهیچ تغییری را بنفع خودتان نمیدانید!

اما خودتان خود را فاقد قدرت سرنگونی دانسته وتمام تخم مرغ هایتان را درسبد حمله ی نظامی آمریکا به ایران ریخته اید تا ازاین طریق به سرنگونی دست یافته وخود را که ممکن است درتغییری که من آنرا تعریف کردم ، سهامدار نمیبینید!

بنابراین ادعاهای دهن پرکن شما که گویا دارید بطور عالمانه؟! ” تحلیل مشخص ازاوضاع مشخص ” میکنید ، کشک است وتنها بیان نیت اصلی شماست درلفافه های متعددی که این نیات شوم را پیچانده اید!

او بعد ازادعای اینکه مثلا چشم براه نیروهای آمریکائی نیست وفقط ” تحلیل مشخص ازاوضاع مشخص ” میکند، گفته است:

” … فقط در یک صورت این موضوع می‌تواند انکار شود. آن هم این‌که کسی منافع مشخصی داشته باشد و بخواهد آن را بپوشاند. در غیراین صورت، واقعیت را باید به‌صورت ملموس دید. نباید در این زمینه در چشم خود و دیگران خاک بپاشیم “.

همین که خیالات زشت خود را بجای واقعیات حقنه میکنید، بصورت واضحی درچشم مردم خاک پاشیده وآنرا پنهان میکنید واین عین غیر واقع بینی توام با نخوت خودخواهی واستبداد زدگی منحصر به فرقه ی رجوی میباشد!

شما این ” خاک به چشم پاشیدن ” را عمدا وپیشاپیش مطرح کرده اید که برما پیش دستی کرده ونگذارید که این اتهام دائمی رابرشما وارد سازیم!

محمدعلی توحیدی ادامه میدهد:

” …به ظاهر شاید کسی بگوید تغییر این رژیم چه ربطی به بررسی توافقی دارد که بحثی تکنیکی است؟ اما از قضا این در استراتژی بحثی بسیار جدی‌ست. چرا که شما اگر در استدلال‌های طرف مقابل نیز دقت کنید، حتی خود اوباما که خودش روی این سیاست سرمایه‌گذاری کرده است، در عمق بحثهایش این موضوع دیده می‌شود که چشم دوخته است به یک نوع تغییری در درون این رژیم. یعنی توسط باندهای این رژیم. برای نمونه روحانی و ظریف و… یعنی روی آمدن اینها حساب می‌کند. اما رژیم برای چنین تغییری، اجبارات و موانع جدی دارد “.

تغییر یا حتی سرنگونی رژیم هم به تنهائی یک استراتژی نیست والبته جزوتاکتیک های محوری شمرده میشود. درحالی که استراتژی میپسندد که هدف اصلی، توام بوده ورابطه ی ” اینهمانی” با آن داشته باشد!

با این حساب، هدف شما درسرنگونی رژیم وآنهم تنها وتنها با کمک وحتی فرماندهی نیروهای سلطه گر خارجی- چیست وچه گلی را میخواهید برسر ” خلق قهرمان ” بزنید که برنامه ای مدون هم برای این کار ندارید واگر نیمچه برنامه ای هم داشته باشید، التزام عملی بدان ندارید!!

ما تجربتا التزام عملی شما به برنامه هایتان را در همکاری با هارترین جناح های امپریالیستی وارتجاع منطقه ازیکسو ، رواج کیش شخصیت بی نظیر تا حد تفویض اختیارات خصوصی ترین زاویه ی زندگی اعضای تشکیلات مجاهدین خلق به رهبر ” خاص الخاص ” مبینیم وبعنوان انسان های معتقد به حقوق شهروندی ، آنرا محکوم کرده واز شما ابراز برائت مینماییم!

این تحلیلگر دستگاه رجوی چنین نیز میگوید:

“بنابراین گو این‌که موضوع توافق در کنگره و سنا، چالشی مهم و خبرساز است، اما شما وقتی بحث از چالش اصلی و مرکزی می‌کنید، باز تأکید می‌کنم که همان صورت مسأله سرنگونی رژیم چالش اصلی است “.

یعنی منظورتان این است که این نئوکان های لانه کرده در مجالس قانونگذاری آمریکا ، به عدم تصویب این توافقث نامه بسنده نکنند که بنظر شماچالش اصلی نیست و فرمان حمله به ایران را صادر کنند که ممکن نیست؟!

اوباما ودیگران، درکنار تحلیل گران برجسته ی جهانی اعلام کرده اند که درشرایط ” مشخص” فعلی، حمله ی نظامی به ایران ممکن نیست وشما چرا اصرار دارید که او استفاده ی نابخردانه ای از علم سیاست ( بعنوان علم ممکنات) بکند؟!

بحث عالمانه ی ؟! این نظریه پرداز باند رجوی بصورت مسخره ی زیر ادامه پیدا میکند:

” این رژیم شروع این مذاکرات و در نهایت تن‌دادن به زهر اتمی را، به علت صورت مسأله سرنگونی خود شروع کرد. حتی اگر بخواهیم عمیق بررسی کنیم، بحث می‌رود روی فشار تحریمها، وضعیت اقتصادی و مجموعه مسائلی که خودشان می‌گویند. اما در نهایت اینها سرریز کرده یا متمرکز شده است در ترس از قیام، ترس از سرنگونی. یعنی رژیم را به نقطه‌ای کشانده است که به این میز مذاکرات و به زهر اتمی تحمیلی، تن دهد “.

حال که شما بر ” واگرایی ” کم وبیش ” تغییر و ” سرنگونی” ، اذعان نموده اید ، آیا میخواهید بگویید که اگر رژیم ایران از ” سرنگونی ” نمی ترسید ومشکلش فقط “تغییر ” بود ، تن باین مذاکرات و توافقات نمیداد؟!

شوخی که نمیکنید عمو؟!

یعنی خواننده ی خود را اینقدر کم شعور میدانید که فکر میکنید این مار بازی شما را نمی فهمند ویا تصور میکنید که ما هم لیبرتی نشین گرفتاریم و مجبور به گوش دادن وپذیرفتن حرف های موهوم شما هستیم؟!

محمدعلی توحیدی میگوید:

“… این صورت مسأله فصل‌مشترک حرفهای هر دو طرفی‌ست که مواضع متضاد دارند. مواضع متضاد است، اما فصل مشترک، همین صورت مسأله سرنگونی است. برای نمونه، باند خامنه‌ای یا خودش، یعنی طیفی که مثلاً مخالف و دلواپس هستند، همه استدلال‌های فنی مختلف را می‌کنند، اما همه می‌گویند: «اتمی بهانه است/ اصل نظام نشانه است!». یا می‌گویند: «اینها می‌خواهند ما را استحاله کرده، پایه نظام را بزنند. اصلاً اینها چکار دارند؟ ما که گفتیم بمب اتمی نداریم، پس چرا این کارها را می‌کنند؟». یعنی حرفهایشان این موارد است “.

اینکه اتمی بهانه است، حرف این یا آن جناح نیست ، حقیقت مسلمی است که همه ی دلسوزان بشریت وایران بدان اعتقاد دارند وآن حقیقت عبارت ازاین است که نمایندگان یک درصدی های آمریکائی، به چیزی جز تسلیم کامل ما ودیگران دربرابرش، راضی نیستند واگر مشاهده میشود که این خواست شیطانی آنها درجاها ومکان هایی برآورد نمیشود ، تقصیر آنها نیست!

تقصیر از موازنه ی قدرت است که همه ی اجازه ها را به این نمایندگان یک درصدی ها نمیدهد و آنها برای خرابتر نکردن کار، دست به مذاکره وسازش میزنند واین امر طی دهه ها ودرطول جنگ های تجاوزکارانه ی سلطه گران مشاهده شده است!

صابر

دلواپسی باند رجوی از گشایش سفارت انگلستان؟!

لینک به منبع

وقتی سفارت کشوری به هر دلیلی در ایران بسته میشود، باند رجوی یک نوع ابراز نگرانی میکند و وقتی همین سفارت خانه دگر باره بازشده وبه فعالیت خود ادامه میدهد ، نوع دیگری از نارضایتی خود را ابراز میدارند!

اینها اصحاب دائمی دلواپس ها هستند واین بار در نشان دادن نگرانی خود نسبت به باز شدن سفارت انگلستان درایران را بادرج خبری در مطبوعاتشان و با عنوان ” با بازگشایی سفارت انگلیس در سال انتخابات چشم فتنه روشن شد “! ، نشان دادند وچرا؟

درچهارچوب برنامه های استراتژیک جمهوری اسلامی، قطع الی الابد روابط با هیچ کشور باستثنای دولت اشغالگر اسرائیل وجود ندارد واگر ملاحظه میکنیم که بعد ازتوافق هسته ای، یخ سوء ظن های با یا بیمورد شکسته و دولت ها وشرکت های اروپایی برای انعقاد قراردادهای صنعتی- تجاری وارد ایران میشوند ، امرغیر عادی نباید شمرده شود و بازگشائی مجدد سفارت انگلستان نیز – کشور اروپایی که دررقصیدن به ساز آمریکا و پایین آوردن سطح روابطش با ایران ، دچار ضررهای زیادی شده، درهمین رابطه ارزیابی باید گردد.

مخصوصا که انجام اصلاحاتی که درحزب کارگر آن کشور انجام شده میتواند مزید برعلت این بازگشائی گردد.

خبر و یا شایعه ای در مورد فشارهای دولت انگلستان برکنگره ی آمریکا که زیاد تند نرود وبگذارد توافق هسته ای پیش آمده با ایران، مسیر درست خود را بپیماید، احتمالا به گوش و چشم فرقه ی رجوی هم رسیده است ویکی ازعلل مهم این دلواپسی فرقه ی رجوی – که راه خطرناک نئوکان ها وصهیونیست ها در مورد توافقات هسته ای معلوم را برگزیده است – ممکن است یکی ازدلایل عمده ی این ابراز دلواپسی وانتشار این خبر باشد!

لرد کارلایل سر لابی جدید مجاهدین خلق در پارلمان انگلستانبریتانیا مجددا تقاضای لرد لابی گر برای ویزای رجوی را رد کرد.
چرا مریم قجررجوی دروغگو ی شیاد و متخصص برگزاری کنفرانس های تقلبی را به انگلیس وامریکا راه نمی دهند؟

بارونس نیکلسون عراقخاموش شدن صدای طبل جنگ طلبان و رجوی (مجاهدین خلق) توسط سفیر تجاری بریتانیا در عراق بارونس نیکلسون

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید