حسن پیرانسر: چرا رجوی مخفی است؟

0
804

روبرو شدن با واقعیت که ایشان مسئول دگردیسی سازمان مجاهدین و تبدیل آن به یک فرقه میباشد برای ایشان بسیار سخت و دشوار است. روبروشدن با واقعیت که ایشان مسئول کشته شدن هزاران تن از نیروهای خود بواسطه تحلیل های غلط ایشان بود برای ایشان بسیار سخت و دشوار است. روبرو شدن با واقعیت که ایشان با دشمن مردم و ملت ایران یعنی صدام حسین همکاری و همدستی داشت برای ایشان بسیار سخت و دشوار است. بله ایشان مخفی است چون با سرنگونی صدام و ریزش نیروها و باز شدن دهان ها تمام مسائلی را که رجوی میخواست مخفی بماند از زبان جداشدگان آشکار و افشا شد

چرا رجوی مخفی است؟
حسن پیرانسر ـ 18.08.2015  این سوالی است که از ابتدای مخفی شدن اقای رجوی در اذهان همه نیروها و اعضای سازمان مجاهدین نقش بسته بود و همه به نوعی سر این موضوع مسئله دار شده بودند ولی کسی جرات پرسیدن ان را نداشت.
آخر ایشان فرمانده کل قوا و رهبر عقیدتی مجاهدین بودند و در آن شرایط حساس منطقا باید در کنار نیروهای خود باقی می ماندند و به نیروهای خود روحیه و انگیزه میدادند ولی ایشان در آن شرایط حساس که میرفت تا تمامی مجاهدین قلع و قمع شوند صحنه را ترک گفته و مخفی شدند.
دلایل متعددی برای مخفی شدن ایشان میتوان ذکر کرد مثلا
در حملات و بمبارانها ایشان زخمی شدند و مجبور به ترک صحنه شدند1
در حملات و بمبارانها ایشان کشته شدند و برای جلوگیری از ناامید شدن2 نیروها و فرماندهان اینطور اعلام کردند که ایشان مخفی است
ایشان ترسیده و فرار را به قرار ترجیع داده و به مخفیگاه پناه آوردند3
ایشان از خوف کشک درآمدن همه تحلیلهایشان که منجر به کشته شدن و یا معلول شدن بسیاری از مجاهدین در طی 2 دهه گذشته شد و برای فرار از پاسخگویی به همه تحلیلهای غلط و غیرواقعی چاره را در مخفی شدن یافتند.
البته شاید تحلیلهای دیگر هم باشد ولی من به همین ها بسنده میکنم.
تمامی ا ین تحلیلها میتواند درست باشند ولی اگر رجوی زنده باشد به عقیده بنده ایشان از خوف کشک درآمدن همه تحلیلهایشان که منجر به کشته شدن و یا معلول شدن بسیاری از مجاهدین در طی 2 دهه گذشته شد و برای فرار از پاسخگویی به همه تحلیلهای غلط و غیرواقعی چاره را در مخفی شدن یافتند
ایشان با توجه به فردیت زمختی که داشت هیچوقت در هیچ مقطع ای حتی برای یکبار از خود انتقادی نکرد و همیشه همه تقصیرات و خطاها را به گردن نیروها و اعضای سازمان میانداخت درصورتیکه همه اعضا و نیروهای این سازمان تمامی فرامین و دستورات ایشان را اجرا میکردند.
مثلا در عملیات فروغ جاویدان که به لحاظ صرف نظامی یک عملیات خودکشی بدون داشتن مینیمم های نظامی بود و سطح آموزشهای اعضا و فرماندهان به صحنه فرستاده شده در سطح بسیار نازلی بود و حتی نیروهای بسیار زیادی که از آمریکا و اروپا با وعده های کشک و بی محتوا بدون داشتن هیچ آموزش نظامی به صحنه نبرد فرستاده شدند.
بیش از 1500 تن کشته و هزاران مجروح و معلول و مفقود حاصل این عملیات بود آقای رجوی در نشستهای موسوم به تنگه و توحید که بعد ا ز این عملیات برای بازماندگان گذاشتند طبق سیاق ثابت و همیشگی تقصیر شکست و قلع و قمع مجاهدین در آن عملیات را به گردن بازماندگان انداختندو گفتند که اینکه ما نتوانستیم از تنگه عبور کنیم و به کرمانشاه برسیم شماها مشکل ایده الوژیک داشتید و مشکل این بود که مردها به فکر زن و بچه خود و زن ها به فکر شوهر و بچه خود بودند.
آقای رجوی به روی مبارک خود نیاورد که فرستادن 5 الی 6 هزار نیرو آنهم با کمترین آموزش و تمرین حتی بدون آموزش در جنگی نابرابر با دستور مستقیم ایشان صورت گرفت و مسئول قتل عام آن 1500 تن در آن عملیات شخص ایشان بود آقای رجوی هیچوقت به خود انتقادی نکرد چون نمی خواست دست نیروها برای انتقاد به روی ایشان باز شودچون بخوبی میدانست که همه نیروها نسبت به تحلیل ها و تجزیه و تحلیل های ایشان متناقض هستند ولی میترسند که تناقضات خود را به زبان بیاورند و او این فضای رعب و وحشت را عمدا ایجاد کرده بود تا کسی جرات انتقاد به وی را نداشته باشد.
روبرو شدن با واقعیت که ایشان مسئول دگردیسی سازمان مجاهدین و تبدیل آن به یک فرقه میباشد برای ایشان بسیار سخت و دشوار است.
روبروشدن با واقعیت که ایشان مسئول کشته شدن هزاران تن از نیروهای خود بواسطه تحلیل های غلط ایشان بود برای ایشان بسیار سخت و دشوار است.
روبرو شدن با واقعیت که ایشان با دشمن مردم و ملت ایران یعنی صدام حسین همکاری و همدستی داشت برای ایشان بسیار سخت و دشوار است.
بله ایشان مخفی است چون با سرنگونی صدام و ریزش نیروها و باز شدن دهان ها تمام مسائلی را که رجوی میخواست مخفی بماند از زبان جداشدگان آشکار و افشا شد مانند رقص رهایی و ازدواج با زنان شورای رهبری و داشتن کاخها و قصرهای آنچنانی و غیره.
مخفی بودن یا نبودن ایشان دیگر اهمیت چندانی ندارد مهم برملا شدن ماهیت ایشان برای مردم ایران است که به یمن افشاگری های جداشدگان میسر گشته است و تاریخ و ملت هوشمند ایران قضاوت خود را خواهد کرد.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید