کریم غلامی:جیغ و داد مسعود رجوی فراری بعد از بسته شدن پرونده اتمی

0
646

جیغ و داد مسعود رجوی فراری بعد از بسته شدن پرونده اتمی

کریم غلامی، ایران فانوس، ششم اوت ۲۰۱۵:…  مریض شدم تا یک ساعت پرت و پلاهای مسعود رجوی در مورد قرارداد هسته ای را گوش بکنم، واقعا از این یک ساعت از طولانی ترین شکنجه های تاریخ بشریت هم سختتر بود. باور کنید که طی ۲۳ سال ما به این شکل شکنجه شده ایم بعضا بایستی چرندیات مسعود رجوی را چند بار ببینیم، آن زمان حاضر بودم تا چند ساعت …

لینک به منبع

جیغ و داد مسعود رجوی فراری بعد از بسته شدن پرونده اتمی

مریض شدم تا یک ساعت پرت و پلاهای مسعود رجوی در مورد قرارداد هسته ای را گوش بکنم، واقعا از این یک ساعت از طولانی ترین شکنجه های تاریخ بشریت هم سختتر بود. باور کنید که طی ۲۳ سال ما به این شکل شکنجه شده ایم بعضا بایستی چرندیات مسعود رجوی را چند بار ببینیم، آن زمان حاضر بودم تا چند ساعت زیر آفتاب داغ عراق کار بکنم ولی این برنامه ها را نگاه نکنم.

بگذریم این شوی ویدیویی خود سندی است بر خیانت ۳۵ ساله مسعود رجوی و مزدوری او، چنانکه به زبان خودش می گوید که تحریم های اقتصادی که بر ایران یعنی مردم ایران وارد شده حاصل کار و تلاش چند ساله او بوده و آن را با دوران جنگ مقایسه کرده که تنها مجاهدین بودند که در دوران جنگ ایران و عراق بر ضد ایران بودند در حالی که همه نیروهای مخالف در این دوران بر ضد عراق و بر علیه آن بودند و در این دوران هم تنها مجاهدین بودند که بر آتش بحران اتمی دامن می زدند. خیانت مسعود رجوی فراری حد و مرزی ندارد او برای اثبات مزدوری اش حاضر است هر بهایی از ایران و مردم ایران بپردازد، چنانکه همیشه آرزویش حمله آمریکا به ایران بوده تا از این ویرانی استفاده خود را ببرد.

چند نکته قابل توجه در این هذیان گویی مسعود رجوی:

شروع این شو با این متن است که ” شکست استراتژی تضمین بقای رژیم با بمب اتمی پس از کارزار ۲۴ ساله مقاومت ایران” اگر اینطور حساب بکنیم که رژیم ایران در همه استراتژی های تضمین بقای خودش شکست خورده است پس چرا بعد از ۳۶ سال هنوز پابرجا است و مجاهدین که هر روز در حال پیشرفت هستند تقریبا از هم پاشیده اند. در جایی دیگر می گوید که “مردم ایران به چیزی کمتر از سرنگونی رژیم ولایت فقیه رضایت نمی دهند” طی سالیان مردم ایران بارها نشان داده اند که مسعود رجوی و مجاهدین نماینده مردم ایران نیستند و مسعود رجوی مزدور که بخاطر پر شدن جیب هایش مردم ایران را تا مرز یک فاجعه پیش برده هرگز حق ندارد که از جانب مردم ایران حرف بزند اگر مردم ایران خواهان تغییر هستند راه حل آنها خشونت و جنگ و کشتار نیست.

همانطور که سالیان نشان داد که آتش بس سال ۱۳۶۷ شکست و زهر برای مسعود رجوی و مجاهدین بود “جام زهر اتمی” هم زهری است که نصیب مسعود رجوی خائن شد. مردم ایران با بیان نظرات خود در رابطه با این هذیان گویی مسعود رجوی مزدور نشان داده اند که خواسته مردم ایران چیست و تا کجا در مقابل این خائن مزدور ایستاده اند و دست رد به او می زنند.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید