باز هم رجوی در پیامش به اعضای خود وعده های سرخرمن داد !!

0
655

باز هم رجوی در پیامش به اعضای خود وعده های سرخرمن داد !!

محمد رضا گلی، انجمن نجات، مرکز مازندران، هفتم اوت ۲۰۱۵:… حقیقتا این را درست گفتید چرا آمریکا به شما اعتنائی نکرد ؟ روشن است شما را وزنه ای نمی بیند و می داند شما از حمایت مردم ایران برخوردار نیستید ، آمریکا به خوبی از ماهیت شما اطلاع دارد در قرارگاه اشرف از طرف همه ارگانهای اطلاعاتی از سازمان سیا گرفته تا بقیه تک تک نفرات اسکرین شدند آنها …

لینک به منبع

باز هم رجوی در پیامش به اعضای خود وعده های سرخرمن داد !!

اخیرا سیمای فرقه پیامی را از جانب رجوی به مناسبت عید فطر پخش نمود که قسمتهایی از آن را مورد بررسی قرار می دهم .

او در مورد مذاکرات هسته ایی ایران با ۱+۵ گفت ، چه با اتم و چه بی اتم نظام جمهوری اسلامی توسط به اصطلاح مقاومت و مردم ایران سرنگون خواهد شد ، در ادامه افزود اکنون دیگر رفع تحریم از این رژیم نه تنها هیچ مساله یی حل نمی کند بلکه در ابعاد بحران سرنگونی می افزاید و آنرا عمیق تر می کند !!.

وقعیت این است تا قبل از توافقات هسته ایی ، رهبران فرقه در اروپا و آمریکا همواره توسط لابی های خود به صحنه می آمدند و از دولت های غربی درخواست می کردند که تحریم ها را علیه ایران بیشتر کنند ، آنها اعتقاد داشتند با تحریم ها است که نهایتا به اصطلاح حکومت ایران سرنگون می شود و پیوسته مریم قجر در سخنرانی هایش دولتهای غربی را زیر انتقاد می گرفت که چرا نظام را بیشتر زیر تحریم نمی برید ، رجوی کاری نداشت این تحریم چه فشاری بر مردم ایران وارد می کند فقط به فکر منافع خودش ، آن هم از موضع جا طلبانه بود ، هدف رهبران فرقه فلج کردن اقتصاد کشور است در این زمینه نگاهشان به مردم ابزاری است معنی اش این است با فشار تحریم ها ، نهایتا مردم مجبور می شوند به خیابانها بریزند و حکومت را دست خوش تغییر کنند النهایه راهی باز شود تا آنها از بیرون با حمایت غربی ها به صحنه بیایند ، غافل از این که آنها در بین مردم ایران جایگاهی ندارند از روزی که به صدام پناه بردند سوختند ، حرف مسعود را بنگرید می گوید برداشتن تحریم هیچ مسله ای از این نظام حل نمی کند !!.

اگر اثر ندارد پس چرا در طی سالیان شما همواره از دولتهای غربی می خواستید که تحریم را بیشتر کنند ، البته که روی شما تاثیر نداشت و ندارد فشار تحریمها روی مردم ایران بود ، عملکرد شما همواره در تضاد با مردم بوده است .

نکته بعدی رجوی در پیامش اشاره کرد که غربی ها یعنی ۱+۵ با ایران مماشات کردند و وی در این مورد گفت : تردیدی نیست که دولت آمریکا تا منتهی الیه کشش تاریخی و بین المللی و سیاسی خود هوای حکومت ایران را داشته و به آن امتیاز داده است در این حقیقت جای شک شبه نیست فهرست این امتیازات به راستی طولانی و شرم آور است اگر به قول رجوی ها غربی ها با ایران مماشات کردند معنای سیاسیش چیست ؟ غیر از این است ایران در منطقه جایگاهی دارد لاجرم باید با او مذاکره کرد نه به زور متوسل شد ، این منطق را طرف حسابهای غربی می فهمند به همین دلیل اوباما گفته بود اگر گزینه ای غیر از مذاکره داشتیم حتما همان راه را می رفتیم ، توجه کنید اگر ایران مثل عراق در موضع ضعف بود قطعا رویکرد غربی ها با ایران مشابه عراق بود ، لازم است بدانید قدرت یک حکومت نه فقط از روی سلاح ، بلکه به میزانی که از مردم مورد حمایت قرار می گیرد شناخته می شود ، شما که مدعی هستید مردم با شما هستند البته به دروغ ، اما قدرتهای دنیا خلاف شما نظر دارند ، پس از شعارهای فریبنده خود دست بردارید خودتان را خسته و به اعضای خود وعده سرخرمن ندهید . در ادامه رجوی گفت : این همان دولت امریکاست که تمامی قرارگاههای مجاهدین را که یک طرف غیر متخاصم بودند بدون یک برگ سند جدی در یک جنایت جنگی و جنایت بزرگ علیه بشریت به شدیدترین وجه بمباران کردند . تا به حال یک کلام مغذرت خواهی هم نکرده هیچ غرامتی هم نداده و فراتر از آن هیچ اقدام جدی هم برای جبران مافات و اجرای تعهداتش به عمل نیاورده است .

حقیقتا این را درست گفتید چرا آمریکا به شما اعتنائی نکرد ؟ روشن است شما را وزنه ای نمی بیند و می داند شما از حمایت مردم ایران برخوردار نیستید ، آمریکا به خوبی از ماهیت شما اطلاع دارد در قرارگاه اشرف از طرف همه ارگانهای اطلاعاتی از سازمان سیا گرفته تا بقیه تک تک نفرات اسکرین شدند آنها فهمیدند که از شما آبی گرم نمی شود و به همین خاطر دریافتند که به یک گروه مزدور و جاسوس اعتمادی نیست و نباید او را به حساب آورد حال هر چقدر می توانید گدایی و کاسه لیسی جناح جنگ طلب غربی و امریکای را انجام دهید و به آن افتخار کنید .

محمدرضا گلی

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید