محمد رزاقی: چرا اعضاء فرقه از شنیدن اخبار واقعی محروم هستند ؟

0
613

چرا اعضاء فرقه از شنیدن اخبار واقعی محروم هستند ؟

محمد رزاقی، وبلاگ رزاقی، بیست و نهم ژوئیه ۲۰۱۵:…  فکر کنم همین یک قلم تهدید کردن مقامات اروپائی و قمپز در کردن از طرف یک شاگرد شیاد رجوی گویا باشد که رجوی داعشی ازدور شدن جنگ و تحریم از سر ملت ایران به چه سوزشی افتاده و هنوز فرقه رجوی داعشی به خاطرناتوان از تخلیه سبتیک کمپ لیبرتی و اه و ناله از پر شدن سبتیک هایش به مقامات امریکائی و …

لینک به منبع

چرا اعضاء فرقه از شنیدن اخبار واقعی محروم هستند ؟

بیش از یک هفته از توافق ایران با ۵+۱ بر سر مسئله هسته ای می گذرد و بلافاصله بعد از توافق سفر هیتهای اروپائی به ایران برای بستن قرار دادهای اقتصادی و گسترش مناسبات سیاسی و …. نمایندگان کشورهای اروپائی به سمت ایران سرازیر شده اند و این روند هنوز هم ادامه دارد .

به دستور شخص رجوی داعشی و مریم قجر هیچ اخباری مبنی بر گسترش مناسبات ایران با اروپا و کشورهای دیگر نباید در بولتن خبری داخلی و یا در تلویزیون فرقه رجوی داعشی ملقب به سیمای اسارت درج و پخش شود !

رجوی داعشی سالیان زیادی که از این شیوه برای بی خبر نگه داشتن اعضاء نگون بخت از اخبار ایران و جهان استفاده می کند و بهتر از هر کسی می داند در صورت رسیدن اخبار واقعی به دست اعضاء نگون بخت به دروغگودیها و شیادیهای رجوی و دیگر سران فرقه پی خواهند برد واولین کاری که خواهند کرد شخص رجوی به خاطر تحلیلهای غلط و بی سرو ته که فقط برای فریب و نگه داشتن اعضاء در اسارت بوده و نه چیز دیگر .

با اینکه بیش از یک هفته از توافق ایران با ۵+۱ و لغو تحریمها توسط شورای امنیت ملی و اتحادیه اروپا می گذرد سایتهای رجوی داعشی اخبار مربوط به سفرهیتهای اقتصادی و سیاسی کشورهای اروپائی را منعکس نمی کند که مبادا اعضاء در اسارتگاه فرقه رجوی تعییر وضعیت شوند .

اما جالب توجه اینکه سایت فرقه رجوی داعشی از قول محدثین مفت خوری که عنوان وزیر خارجه ریئس جمهور حسرت بدل مریم قجر یدک می کشد وهمیشه جزو ان دسته از سران فرقه رجوی داعشی می باشد که بدون اینکه در عراق ترقه ای در شود همراه مریم قجر به پاریس گریخته و تا بحال سنگین تر از بشقاب غذایش چیزی بر نداشته ولی در شکنجه مخالفان در زمان صدام در درون تشکیلات شرکت فعال داشته و همین محدثین در دادگاهی که رجوی در سال ۷۴ برای اعضائی که به دستور شخص رجوی داعشی زندانی شده بودند در خواست اعدام می کرد و از قول متین دفتری و محمد رضا روحانی می گفت این مخالفان را اعدام کنید در صورتی که صدایش در امد ما در اروپا رفع ؛ رجوع میکنیم و شاهدان زنده ای هستند که در هر دادگاهی به شکنجه کردن اعضاء ناراضی و شرکت محدثین در دادگاه ساختگی رجوی برای اعضاء ناراضی شهادت بدهند ایشان با صدور اطلاعیه ای از شیاد خانه شورای دست ساز رجوی مدعی شده و گفته :

محمد محدثین مسئول کمیسیون امور خارجه شورای ملی مقاومت ایران با اشاره به مسأله سفر مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا به تهران گفت:‌خانم موگرینی باید بداند که رژیم ایران در ضعیف‌ترین نقطه خود قرار دارد و هیچ آینده‌ای برای آن متصور نیست و اگر اروپا بیش از این، آینده خود را با این رژیم رو به سقوط گره بزند در آینده دوستی مردم ایران را دست خواهد داد .

فکر کنم همین یک قلم تهدید کردن مقامات اروپائی و قمپز در کردن از طرف یک شاگرد شیاد رجوی گویا باشد که رجوی داعشی ازدور شدن جنگ و تحریم از سر ملت ایران به چه سوزشی افتاده و هنوز فرقه رجوی داعشی به خاطرناتوان از تخلیه سبتیک کمپ لیبرتی و اه و ناله از پر شدن سبتیک هایش به مقامات امریکائی و یونامی پناه می برند اتحادیه اروپا را در اینده خیالی خود تهدید می کنند باید به این منگول خان بگویم :

بزک نمیر بهار میاد …. قمپزه با خیار میاد ….

محدثین شاگرد شیاد رجوی داعشی همچنین در این نامه مدعی شده :

شورای ملی مقاومت طی اطلاعیه‌یی ضمن اعتراض شدید به برنامه‌این سفر اعلام کرد:‌به ‌دلیل ‘نقض مکرر حقوق‌بشر’ از سوی رژیم ایران و سکوت غرب در قبال ‘تجاوزات و دخالت های’ تهران در کشورهای منطقه، سفر مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا که بدون در نظر گرفتن نقض حقوق‌بشر، سرکوب و اعدام فعالان سیاسی ایران توسط رژیم تهران صورت می‌گیرد به‌شدت محکوم است .

خوب باید به این شاگر شیاد رجوی داعشی یاد اوری کنم :

فرقه رجوی داعشی اینقدر سنگ حقوق بشر به سینه می زند بهتر نیست اول ابتدائی ترین حقوق انسانی برای اعضاء اسیر خودش در مناسبات فرقه گرایانه که ساخته قائل شود ؟

ایا بهتر نیست اول از درون مناسبات خودتان به وضع حقوق بشر رسیدگی کنید ؟

اعضائی که به جرم مخالفت با اندیشه فرقه گرایانه رجوی درون مناسبات مخالف بودند به دستور شخص رجوی و مریم قجر زندانی ؛ شکنجه و دادگاهی شدند و زیر شکنجه های وحشیانه شکنجه گران رجوی کشته شدند و حتا مزارشان هم مشخص نیست نقض حقوق بشر هست یا نه؟

اعضائی که مجبور هستند هر شب در نشستهای موسوم به عملیات جاری سرکوب شوند فحش بشنوند و کتک بخورند جزو نقض حقوق بشر حساب می شود یا نه؟

اعضائی که مجبور هستند حتا خوابی را که می بینند و یا مسائل جنسی که به یادش می افتند یا به دهنشان می زند را بنویسند و به رجوی داعشی گزارش کنند در کجای حقوق بشر گنجانده می شود که شما سوپر حقوق بشری البته از نوع داعشی در مناسبات ودتان گنجانده اید ؟

البته هفته پیش خبری درج شده بود که داعشی های البغدادی استفاده از اینترنت در مناطق تحت کنترل خود ممنوع اعلام کرده بلافاصله یاد مناسبات رجوی داعشی افتادم که بیش رجوی بیش از ۲۰ سال استفاده از اینترنت برای اعضاء خود ممنوع کرده و با این حساب می توان گفت داعشی های البغدادی ۲۰ سال از رجوی داعشی عقب تر هستند !

ایا اجازه ملاقات ندان مادران و پدران پیر که هر از گاهی خبر فوت انها در حسرت دیدار فرزندانشان از این دنیا می روند دل هر انسانی به درد می اورد و برای اعضائی که بیش از ۲۰ سال از خانواده دور هستند جزو نقض حقوق بشر حساب می شود یا نه ؟

ایا اعزام تیمهای تروریستی اموزش دیده فدائیان صدام از اور سوراواز مقر مریم قجر داعشی برای ترور؛ ضرب و شتم اعضاء جدا شده نقض حقوق بشر هست یا نه؟

ایا ضرب و شتم پدران و دختری که خواهان ملاقات با عضو خانواده خود هستند انهم در فرانسه و در جلو چشم همه نقض حقوق بشر هست یا نه؟

ایا قاچاق انسان برای عضو گیری به فریب و نیرنگ نقض حقوق بشر هست یا نه؟

ایا گذاشتن اعضاء نگون بخت در زیر شدید ترین بمباران تاریخ بشری و فرار سران فرقه به جای امن انهم به اروپا و لنگر انداختن در کنار رود اور و به کشتن دادن دیگران جزو حقوق بشر حسای می شود؟

ایا دستور تشکیلاتی دادن برای خودسوزی به اعضاء جزو نقض حقوق بشر می شود یا نه ؟

البته صدها ایا ؛ چرا وجود دارد که می دانم رجوی داعشی و دیگر سران فرقه هیچ وقت جرئت یک رویا روئی و جواب دادن را نداشته و ندارند اما قول می دهم در مقابل خدا؛ تاریخ و یک دادگاه جوابگو خواهید بود این خط و این هم نشان …..

اما خنده دار و مضحک تر از همه اویزان شده بچه شیاد رجوی داعشی به ارباب دشداشه ای خنده دار !

محدثین شاگر رجوی داعشی نهایت به ارباب مرتجع خود التماس می کند و می گوید عربستان باید اروپا را تهدید کند:

وی افزود: ائتلاف منطقه‌ای به رهبری سعودی باید این پیام قوی را به اتحادیه اروپا بدهد که هر گونه مماشات و نرمش در قبال رژیم ایران و به‌خصوص سکوت در برابر تجاوزات و جنایات آن در سوریه و عراق و یمن، علیه صلح و امنیت در منطقه و جهان است اروپا نباید در کنار یک فاشیسم دینی قرار بگیرد که هدفش استقرار یک امپراطوری اسلامی در این منطقه از جهان است .

اخه منگول خان کاسه داغ حقوق بش ؛ ای وزیر خارجه رئیس جمهور حسرت بدل ؛ ای که بارحقوق بشر می زنی خالی می کنی ؛ ای طبال و شیپورزن حقوق بشر ؛ ای که صبح بلند می شوی با صابون حقوق بشر خودت را میشوری ؛ ای ناقل حقوق بشر ؛ ای که شب سر بر بالش حقوق بشر می گذاری؛ آیا بهتر نبود اول از ارباب مرتجع ات می خواستی به زنان مملکت خود اجازه ابتدائی ترین حق بدهد تا انها بتوانند لا اقل رانندگی بکنند !

ایا بهتر نبود از ارباب حرمسرادار همکار و هم کیش رجوی داعشی می خواستی گردن زدن با شمشیراز خیابانها جمع می کرد .

ایا بهتر نبود از ارباب مرتجع ات می خواستی ریختن بمبهائی را که از امریکائیها می خرد سر زنان و کودکان مردم یمن متوقف می کرد .

ایا بهتر نبود به جای اینکه از ارباب مرتجع ات بخواهی اروپا را تهدید کند به جای ان از حمایت وحوش ؛تروریستهای وحشی ادمخوار مثل داعش ؛ جبهه خر؛ ارتش شام وهر کوفت زهرماری که درست کرده اند دست بردارند تا این همه مردم بی گناه در سوریه ؛ عراق ؛ یمن کشته نشوند …

اما به این ایمان دارم که هر روز که می گذرد خدا ؛ تاریخ ؛ طبیعت خوب چهره و ماهیت واقی رجوی داعشی و دارو دسته اش را رو می کند و مطمئن هستم رجوی داعشی با تمام دارو دسته اش هر وضعیت که پیش بیادد هیچ وقت از اب تهران نخواهند خورد .

پاریس : محمد رزاقی

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید