میرباقر صداقی: چرا فرقه رجوی به اینهمه دروغ نیاز دارد

0
1016

چرا فرقه رجوی به اینهمه دروغ نیاز دارد

میر باقر صداقی، ایران ستارگان، سوئیس، بیست و پنجم ژوئیه ۲۰۱۵:…من بعنوان عضو قدیمی فرقه رجوی که بیش از نوزده ونیم سال از عمرم در عراق سپری شده در دینای ارتباطات امروزی وقتی سایتهای دروغ پراکنی فرقه رجوی را میبینم از گذشته خود شرم میکنم و افسوس میخورم چرا عمرم را صرف این گروه ضد خلقی کرده ام واقعا این گروه تروریستی هم در شعائر و …

لینک به منبع

چرا فرقه رجوی به اینهمه دروغ نیاز دارد

من بعنوان عضو قدیمی فرقه رجوی که بیش از نوزده ونیم سال از عمرم در عراق سپری شده در دینای ارتباطات امروزی وقتی سایتهای دروغ پراکنی فرقه رجوی را میبینم از گذشته خود شرم میکنم و افسوس میخورم چرا عمرم را صرف این گروه ضد خلقی کرده ام واقعا این گروه تروریستی هم در شعائر و هم در عمل عنصر ضد خلقی هست و تهی از هر گونه مجاهدت .تف تف تف . به گزارش پنتاگون که در برنامه و آ صدای امریکا پخش شده است که رهبر گروه خراسان در سوریه گشته شده است و در مقابل فرقه رجوی در سایت آفتابکاران و مجاهدهمین خبر را با این سرتیتر پخش کرده است محسن الفضلی از سرکردگان گروه‌های تروریستی وابسته به رژیم ایران در سوریه کشته شد . چقدر باید پست , رذل و ضد خلق باشی که در روز روشن دروغ بگوئی و محسن افضلی را به ایران نسبت بدهی دولت آمریکا که دشمنیش را با دولت ایران مخفی نکرده و علی الرغم توافق اتمی با دولت ایران وزیر دفاعش اشتون کارتر در آستانه سفر ش به اسرائیل میگوید, به رغم توافق اتمی با ایران , مقابله نظامی با این کشور همچنان به عنوان یک گزینه مطرح است آمریکا صاحب عله چرا به اندازه فرقه رجوی عقلش کار نمکند که دروغ گفته و محسن افضلی را به ایران نسبت دهد در زیر متن کامل خبر کشته شدن رهبر گروه خراسان در سوریه از زبان و آ صدای آمریکا

پنتاگون، وزارت دفاع آمریکا می گوید در حمله هوایی آمریکا که اوایل ماه جاری میلادی در سوریه انجام گرفت یکی از عوامل یک شاخه القاعده کشته شد.سخنگوی وزارت دفاع آمریکا گفت محسن الفضلی، رهبری شاخه القاعده در سوریه موسوم به گروه «خراسان» را برعهده داشت و حملات علیه آمریکا و متحدان آن را طرحریزی و بر اجرای آنها نظارت می کرد.سخنگوی پنتاگون افزود که الفضلی یکی از رهبران ارشدی بود که از حمله یازدهم سپتامبر به دو ساختمان نیویورک آگاهی داشت.پنتاگون گفت الفضلی، همچنین در حملات تروریستی در اکتبر ۲۰۰۲، از جمله علیه تفنگداران دریایی آمریکا در کویت و در یک کشتی فرانسوی، درگیر بود.سخنگوی پنتاگون گفت «مرگ او عملیات خارجی جاری علیه ایالات متحده آمریکا و متحدان و شریکان ما را کاهش خواهد داد و مختل خواهد کرد.»در سال ۲۰۱۲، وزارت امور خارجه آمریکا ۷ میلیون دلار پاداش برای اطلاعاتی که منجر به مرگ یا دستگیری الفضلی بشود، در نظر گرفت.الفضلی زمانی در ایران بسر می برد. وزارت امور خارجه در بیانیه ای گفت عناصر القاعده در ایران، به سرپرستی الفضلی، برای انتقال نیرو و پول از طریق ترکیه جهت حمایت از عناصر وابسته به القاعده در سوریه کار می کردند. الفضلی همچنین با استفاده از شبکه گسترده کمک دهندگان جهادی کویتی از طریق ترکیه به سوریه پول می فرستد.

و حال خبر دروغ فرقه رجوی با تیتر محسن الفضلی از سرکردگان گروه‌های تروریستی وابسته به رژیم ایران در سوریه کشته شد

یکی از سرکردگان گروه‌های تروریستی وابسته به رژیم ایران در سوریه کشته شد. ارتش آمریکا اعلام کرد محسن

الفضلی یکی از سرکردگان گروه خراسان در تاریخ هشتم ماه جاری در تهاجم هوایی ائتلاف در سوریه کشته شده است.الفضلی در ایران شاخه القاعده به‌نام خراسان را تأسیس کرد و از آنجا راهی سوریه شد. وی دست به چندین عملیات‌ زده بود.دولت آمریکا برای این تروریست ۵۰ میلیون دلار جایزه تعیین کرده بود.

گزارش سایت العربیه :بنیانگذار گروه خراسان در سوریه کشته شد

وزارت دفاع ایالات متحده آمریکا (پنتاگون) از کشته شدن محسن الفضلی بنیانگذار گروه شبه نظامی خراسان و از اعضای برجسته گروه القاعده خبر داد.

بنا بر اعلام پنتاگون، الفضلی هشتم ژوئیه جاری در یکی از حملات هوایی ائتلاف بین الملل به رهبری آمریکا به سوریه کشته شده است.

الفضلی در کویت به اتهام ارتباط با القاعده دستگیر شده بود اما به دلیل نبود اسناد کافی در این باره، آزاد شد. او پس از آن ناپدید شد تا این که پس از مدتی در افغانستان، پاکستان و ایران دیده شد. او یکی از شاخه های القاعده را تاسیس و اقدام به اجرای عملیات کرد.

الفضلی سرانجام اوایل سال گذشته به سوریه رفت و گروهی با نام خراسان را تاسیس کرد. سازمان اطلاعات آمریکا پاداشی پنج میلیون دلاری برای هرکس که اطلاعاتی درباره او ارائه دهد، در نظر گرفته بود.

الفضلی بار نخست سپتامبر ۲۰۱۴ توسط جنگنده های آمریکایی هدف قرار گرفته بود. در حالی که برخی از مسئولان آمریکایی گفته بودند اعتقاد دارند که او در این حمله کشته شده است، شماری دیگر از مسئولان تاکید کردند که نمی توانند این اخبار را تایید کنند.

پنتاگون اعلام کرد الفضلی هنگامی که سوار بر یک خودرو در نزدیکی سرمدا واقع در غرب حلب بود، هدف حمله هوایی قرار گرفت.

در بیانیه ای که جِف دیویس سخنگوی پنتاگون صادر کرد، آمده است: «الفضلی یکی از پشتیبانان برجسته القاعده بود. او جزو مجموعه کوچکی از افراد مورد اعتماد رهبران القاعده بود که در جریان حملات ۱۱ سپتامبر ۲۰۰۱ (به برج های دوقلوی سازمان تجارت جهانی آمریکا) قرار گرفته بودند.»

دیویس افزود که الفصلی اکتبر ۲۰۰۲ در حمله به یک پایگاه دریایی آمریکا در جزیره فیلکا در کویت و همچنین حمله ای دیگر به نفت کش فرانسوی لیمبرگ شرکت داشت.

او ادامه داد: «او عضو شبکه ای از فعالان با سابقه القاعده بود. آن ها گروه خراسان نام گرفته بودند و برای انجام عملیات خارجی علیه ایالات متحده و همپیمانان و شرکایمان برنامه ریزی می کردند.»

فرقه رجوی هم در تاکتیک و هم در استراتژی شکست خورده است بخاطر شکستهای پی در پی این فرقه نیاز دارد با خبرهای دروغ اعضای ناراضی خود را با خیالات واهی به آینده امیدوار کند و فرقه اش را از فروپاشی حتمی نجات دهد اما فضاحت ببار آمده آنقدر بزرگ است که با این تشبثات نمیتواند دوائی بر دردهای بی درمانش بیابد .

میر باقر صداقی سوئیس

۲۴٫۰۷٫۲۰۱۵

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید