مجاهد مجاز (زبان حال یک مجاهد خلق ایدئولوژیک)

0
553

مجاهد مجاز (زبان حال یک مجاهد خلق ایدئولوژیک)

بیتا عارف، کانون وبلاگ نویسان مستقل ایرانی، بیست و یکم ژوئیه ۲۰۱۵:…  دروغ گفتن بد است اما وقتی منفعتش به من برسد مجاز میشودو حتی تبدیل میشود به یک کار خوب و انقلابی ؛ ممکن است عذاب وجدان داشته باشم اما وقتی عضو گروهی هستم که عصاره اسلام رهائیبخش است و بی بدیل و رهبریش خاص الخاص است و بی نظیر و منفعت شخصی من و او یکیست …

لینک به منبع

مجاهد مجاز

بیتاعارف

زبان حال یک مجاهدخلق ایدئولوژیک

دروغ گفتن بد است اما وقتی منفعتش به من برسد مجاز میشودو حتی تبدیل میشود به یک کار خوب و انقلابی ؛ ممکن است عذاب وجدان داشته باشم اما وقتی عضو گروهی هستم که عصاره اسلام رهائیبخش است و بی بدیل و رهبریش خاص الخاص است و بی نظیر و منفعت شخصی من و او یکیست چون همه منافع شخصی خودم را برای او فدا کرده ام , پس دروغ گفتنی که منفعت دارد مثل فرایض است . دشمن را باید بدنام کرد . راست و دورغ خودشان اصل نیستند مهم همان بدنام کردن دشمن است.

اصولا دشمن مرز سرخ همه چیز را مشخص میکند, هر ناراستی و ناصوابی در حقش رواست و هر کار صوابی از سوی او خطاست ؛ منافع مردم ومیهن هم اعتباری است ؛ این منافع اگر از سوی دشمن به دست آمده باشد ضرر است و اگر میخواهد بدست بیاید باید مانعش شد .

اگر اسلام میگوید دزدی بد است ما رهبری داریم که موارد خاص را که همراستا با منافع ماست مجاز کرده , بردن آبروی مسلمان بد است اما فقط مانماینده اسلام ناب هستیم پس آبروی بقیه بخصوص آنها که مقابل ما ایستاده اند باید ریخته شود .

جاسوسی و مزدوری و ضد ملی بودن و وطن فروشی و…..طلاق و ازدواج و عده و زن رفیق وغسل وفحاشی به خانواده وجعل سند و شکنجه خودی وزندان و هرچه که به نظرتان بیاید همه و همه ارزشهایی هستند که درمقابل ارزش اصلی وکل که همان رهبری و سازمان و ایدئولوژیش باشدبه حساب نمی آیند واین رهبری و منافع اوست که به ما میفهماند این موارد را باید رعایت کنیم یا نه ,بکارگیریم یا نه.

اینکه منافع رهبری متغیر است به پویایی حال رهبری برمیگردد و شرایط روزگار و دست ما نیست و همین پویایی باعث میشود که ما مواضع متفاوت بگیریم که از نظر خیلی ها ممکن است فرصت طلبی به نظر برسد و مکاری ؛ تاکید میکنم که این دو یعنی فرصت طلبی و مکاری حتی اگر هم از طرف ما به کار رفته باشد زشت نیست چرا که مصلحت رهبری مهم است نه واژه ها و دیگر اینکه همین نشان میدهد که رهبری و سازمان در حال رشد است .

پس به همه مخالفان اخطار میکنم که دست بردارند از انتقاد وتهمت ؛ چرا که به انتقادها گوش نمیدهیم و تهمت ها برای ما افتخار است , کلا هر خلافی در راه رهبری افتخار بزرگی است , این جمله آخر را میتوانید تهدید هم تلقی کنید .

تروریست ها شورای ملی مقاومت رجوی

 

اعضای ” شورای ملی مقاومت ” بدانند که چه نانی می خورند؟

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید