سلمانی:مجاهدین را در لیبرتی در برابر حمله شبه نظامیان و پاسداران مسلح کنید؟؟؟؟

0
605

مجاهدین را در لیبرتی در برابر حمله شبه نظامیان و پاسداران مسلح کنید؟؟؟؟ (+ لا اکراه فی الدین)

حمید رضا سلمانی، یاران ایران، پاریس، بیست و دوم ژوئیه ۲۰۱۵:…  واقعا چرا سازمان مجاهدین در همچین برحه ایی از زمان در خواستی غیر معقول دارد.؟ چرا بجای در خواست سلاح کردن این موضوع را مطرح نمی کند که بجای ان مجاهدین باقی مانده و اسیران دست سازمان را هر چه سریعتر از لیبرتی خارج کنند و به یک کشور امن بفرستند. حالا این کشور امن هر کجا که …

لینک به منبع

مجاهدین:را در لیبرتی در برابر حمله شبه نظامیان و پاسداران رژیم برای حفاظت و دفاع از خود مسلح کنید؟؟؟؟

واقعا چرا سازمان مجاهدین در همچین برحه ایی از زمان در خواستی غیر معقول دارد.؟ چرا بجای در خواست سلاح کردن این موضوع را مطرح نمی کند که بجای ان مجاهدین باقی مانده و اسیران دست سازمان را هر چه سریعتر از لیبرتی خارج کنند و به یک کشور امن بفرستند. حالا این کشور امن هر کجا که میخواهد باشد حتی البانی که بطور خیلی مشخص در حیطه اختیارات انها قرار دارد و روی نفراتی که به البانی اعزام میشوند تسلط کامل دارند و با تمهدات و حیله های مختلف نفرات را در چنگال حیطه خود قرار میدهند.

ایا غیر از این است که سازمان قصد دارد با استفاده از این موضوع و با گرفتن سلاح تاریخ و یا حتی جابجایی باقی مانده نفرات را به عقب بیاندازد و یا کلا کنسل کند. که صد البته خواسته سازمان همین بوده و هست. که هیچ کس حتی نفرات کاملا تشکیلاتی خودش پایشان را از تشکیلات بسته سازمان بیرون نگذارند و در همان جهنم خود ساخته رجوی بمانند.

و تا مادامی که رئیس جمهور مادام العمر مریم رجوی حضور دارد نیاز به این دارند که نفراتی برایشان کف و دست و سوت و هوراااااا بکشند و این کار غیر ازاین که نفراتی را در چنگال و محاصره خودشان نگه دارند امکان پذیر نیست.

حمید رضا سلمانی انجمن یاران ایران

۲۰/۷/۲۰۱۵ پاریس

«لااکراه فی‌الدین»

لینک به منبع

در سخنرانی جدید مریم رجوی در کنفرانس خود ساخته اسلام بردبار و دموکراتیک. سخنرانی اجرا کرده است تحت عنوان لا اکراه فی الدین…..

واقعا جای بسی سوال از خانم رجوی باقی می ماند که این گونه سخنان خنده دار تا بی کی میخواهد ادامه پیدا کند. این سخنان و اطلاعیه ها تماما خوراک تبلیغاتی شما را فقط تامین می کنند. چرا اینکه برای تمامی اعضایی که از شما جدا شده اند کاملا مشخص است که شما و فرقه ظاله رجوی هیچ گاه به هیچ کدام از حرفها و شعارهایی که در بیرون از سازمان مجاهدین زده اید سر سوزنی اعتقاد ندارید و حتی بدترین حالت را برای اعضای بی گناهی که سالهای سال جوانی و عمر گران خود را صرف قدرت جویی و کامجویی های رجوی کرده است.

چرا انتهایی برای قباحت و دروغگویی خود و سازمانتان قائل نمی شوید خانم رجوی . چرا اصرار بر این دارید که چهره ایی کاملا متفاوت از سازمان مجاهدین به مردم دنیای بیرون نشان دهید. در صورتی که برای همگان مشخص است که سر سوزنی ازادی اجتماعی در سازمان به اصطلاح پیشتاز شما وجود ندارد. تنها چیزی که در سازمان رجوی وجود دارد سرکوب بی انتها و توهین و تحقیر می باشد.

اما خانم رجوی با خرج کردن پول های کلان که از ارباب جدید میگیرد سعی در دموکراتیک نشان دادن سازمان مجاهدین دارد گویا که این سازمان دو روی یک سکه نیستند.

از شما خواهش دارم لطفا دروغ نگویید و سعی در دغل کاری نداشته باشید. چون تنها کاری که از پیش می برید باعث تحقییر هرچه بیشتر خودتان در بین جوامع ایرانیان می شوید.

***

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید