گزارش ایران قلم از برپایی آکسیون اعتراضی در پاریس …

0
1597

فعالان حقوق بشر که در میان آنها اعضای جداشده از فرقه مجاهدین نیز حضور داشتند اعلام کردند که گردهمایی مجاهدین در ویلپنت پاریس دست پخت مشترک موساد، سرویس اطلاعاتی اسرائیل و پول های عربستان سعودی  و چرخاندن خیمه شب بازی توسط مریم رجوی می باشد و هیج ربطی به ایرانیان ندارد. گزارش خبرنگار ایران قلم حاکیست که آکسیون اعضای جداشده با شعار هایی در نفی خشونت و تروریسم همراه بود و رسانه ها و خبرنگاران مختلف اقدام به انعکاس خبر و انجام مصاحبه با شرکت کنندگان پرداختند. فعالان حقوق بشر  در این اکسیون حمله تروریستی  فرقه مجاهدین به خانواده محمدی محکوم کردند و  حمایت کامل خود را از تحصن خانواده های قربانیان در پشت درب کمپ لیبرتی عراق برای ملاقات با خانواده هایشان اعلام کردند.

گزارش ایران قلم از برپایی آکسیون اعتراضی در پاریس علیه فرقه تروریستی رجوی

انجمن یاران و سایر انجمن های فعال حقوق بشری  یک آکسیون اعتراضی را در میدان شتله پاریس  برپا کردند و گردهمایی سازمان مجاهدین در ویلپنت پاریس جهت پرامیداشت ترور و خشونت را به چالش کشیدند . فعالان حقوق بشر که در میان آنها اعضای جداشده از فرقه مجاهدین نیز حضور داشتند اعلام کردند که گردهمایی مجاهدین در ویلپنت پاریس دست پخت مشترک موساد، سرویس اطلاعاتی اسرائیل و پول های عربستان سعودی  و چرخاندن خیمه شب بازی توسط مریم رجوی می باشد و هیج ربطی به ایرانیان ندارد.

گزارش خبرنگار ایران قلم حاکیست که آکسیون اعضای جداشده با شعار هایی در نفی خشونت و تروریسم همراه بود و رسانه ها و خبرنگاران مختلف اقدام به انعکاس خبر و انجام مصاحبه با شرکت کنندگان پرداختند. فعالان حقوق بشر  در این اکسیون حمله تروریستی  فرقه مجاهدین به خانواده محمدی محکوم کردند و  حمایت کامل خود را از تحصن خانواده های قربانیان در پشت درب کمپ لیبرتی عراق برای ملاقات با خانواده هایشان اعلام کردند.  باید یادآوری کرد که مجاهدین و رهبری این سازمان سالهاست که با استمرار  سیاست های غلط خود هزاران زن و مرد بی گناه را قربانی کرده است و نزدیک به سه هزار نفر را همچنان به عنوان گروگان در کمپ لیبرتی عراق نگهداری می کند. در مطالب بعدی عکس، مصاحبه و گزارشات خبرنگار ایران قلم  از این آکسیون اعتراضی را ملاحظه خواهید کرد.

13 juni 2015-3

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید