اینترلینک:اولین گروه از سری جدید خروجی های کمپ لیبرتی فردا عراق را به مقصد آلبانی …

0
1037

اولین گروه از سری جدید خروجی های کمپ لیبرتی فردا عراق را به مقصد آلبانی ترک می کنند.

ایران اینترلینک، هشتم ژوئن ۲۰۱۵:… دفتر سازمان ملل در بغداد مدتی است که برنامه انتقال سری جدیدی از پذیرفته شدگان توسط آلبانی را به جریان انداخته است. اولی سری از این پذیرفته شدگان فردا با پرواز مستقیم فرودگاه بغداد را برای همیشه ترک خواهند کرد. تعداد گروه اول پانزده نفر است و رجوی در دنیای مالیخولیایی خودش “سرگروه” هم برای آنها تعیین کرده است. “حبیبه طاولی” مامور رجوی و “سرگروه” …

http://iran-interlink.org

اولین گروه از سری جدید خروجی های کمپ لیبرتی فردا عراق را به مقصد آلبانی ترک می کنند.

دفتر سازمان ملل در بغداد مدتی است که برنامه انتقال سری جدیدی از پذیرفته شدگان توسط آلبانی را به جریان انداخته است. اولی سری از این پذیرفته شدگان فردا با پرواز مستقیم فرودگاه بغداد را برای همیشه ترک خواهند کرد. تعداد گروه اول پانزده نفر است و رجوی در دنیای مالیخولیایی خودش “سرگروه” هم برای آنها تعیین کرده است. “حبیبه طاولی” مامور رجوی و “سرگروه” و “بپا”ی  این گروه پانزده نفره میباشد. با تشکر از زحمات خانم هال لوت، یونامی، دولت عراق و صلیب سرخ در بغداد، خروج این پانزده تن را به خانواده های آنها تبریک گرفته و به خانم “طاولی” هم توصیه می کنیم بجای  نقش “سرگروه” بازی کردن دراولین فرصت و لدلورود سراغ اخبار و مطبوعات آزاد رفته اطلاعات خود از جهان خارج از فرقه را بروز کنند.
هر گلی نو که در جهان آید
ما به عشقش هزار دستانیم

ایران اینترلینک، بغداد.

لینک به منبع : ایران اینترلینک

آلبانی کمپ لیبرتی مجاهدین خلق فرقه رجوی

 

مطلبی در ارتباط از سایت نجات یافتگان در آلبانی:

Albani-Rajawi-300x175

خبر فوری: فردا یک گروه ۱۵ نفره از کمپ لیبرتی در عراق به آلبانی منتقل خواهند شد۹۴/۰۳/۱۸

خبر فوری

فردا یک گروه ۱۵ نفره از کمپ لیبرتی در عراق به آلبانی منتقل خواهند شد

براساس اخبار دریافت شده توسط سایت نجات یافتگان در البانی سازمان مجاهدین طی یک پروسه بازجویی و مغزشویی سرانجام با انتقال ۱۵ نفر از کمپ لیبرتی در عراق به آلبانیا موافقت کرده است. مسئولیت گروه با حبیبه طاولی می باشد . احتمالا در ۴۸ ساعت آینده اگر مانع جدیدی را سازمان مجاهدین خلق نکند، این گروه ۱۵ نفره به آلبانی خواهند رسید و از جهنم رجوی ساخته رهایی پیدا خواهند کرد. نجات یافتگان در آلبانی رهایی این ۱۵ نفر از لیبرتی عراق را تبریک می گوید و امیدوار است که با تلاش  و تنفس در هوای آزاد رهایی خود  از فرقه مجاهدین را در آلبانی نهایی کنند تا راه جدیدی برای سایر دوستان باقی مانده شان در عراق هموار شود. به محض دریافت اخبار تکمیلی به اطلاع مخاطبین خواهد رسید.

هیئت تحریریه سایت نجات یافتگان در آلبانی

۰۸٫۰۶٫۲۰۱۵

لینک به منبع: سایت نجات یافتگان در آلبانی

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید