حسن پیرانسر:ویلپنت خالى از ایرانى چه معنایى دارد خانم رجوى

0
558

طبق آمار و ارقام اینترنتى تقریبا 20000 ایرانی در کشور فرانسه و در کل اروپا حدود 200000 و در آمریکا و کانادا حدود 4 ملیون ایرانی زندگى میکنند . سازمانى که خود را آلترناتیو و تنها آلترناتیو جمهورى اسلامى میداند و ادعاى آن را دارد در طى این 3 دهه اخیر چند درصد از این ایرانیان خارج از وطن را توانسته جذب خود کند؟ آلترناتیو بودن باید بر اساس محبوبیت و مقبولیت  در بین جوامع ایرانى باشد , واقعا اگر اینفرقه مدعى آلترناتیو بودن است پس چرا در اکسیونهایش به تعداد انگشتان دست ایرانى شرکت میکند و در مراسم بزرگ ویلپنت پاریس به جز   چند صد ایرانى مابقى آفریقایى, عرب، افغانى، لهستانى, بلغارى و ،،، میباشند این یک تناقض آشکار در آلترناتیو بودن اینفرقه نمیباشد؟

ویلپنت خالى از ایرانى چه معنایى دارد خانم رجوى

حسن پیرانسر ـ 07.06.2015    هر سال در چنین ماهى فرقه  رجوى مراسمى در سالن گرانقیمت ویلپنت در پاریس به مناسبت سالگرد ترور و خشونت اجرا میکند و در این مراسم کمدى که با صرف میلیون یورو برگزار میشود خانم رجوى طبق معمول با تکان دادن پرچم شیر و خورشید بروى سن میرود و از سیاست مداران خارجى و دهها هزار افغانى , افریقایی , عرب ,  شرکت کننده در این مراسم مضحک تشکر میکند

خانم رجوى و مسیولین اینفرقه  بر این اعتقاد هستند که فرقه رجوى تنها آلترناتىو دولت جمهورى اسلامى است  و معتقد هستند که پس از سرنگونى رژیم آخوندى شوراى دست ساز آنها یعنى شوراى ملى مقاومت جایگزین حکومت آخوندها خواهد شد

شعار این مراسم حول آزادى ، دمکراسى ،برابرى و……………………… میباشد که تماما شعار و خالى از محتوى میباشند و فقط جنبه تبلیغاتى و پرو پگندا دارد شعار های که رهبران این فرقه  اساسا هیچ اعتقادى به آنهآ نداشته و ندارند

طبق آمار و ارقام اینترنتى تقریبا 20000 ایرانی در کشور فرانسه و در کل اروپا حدود 200000 و در آمریکا و کانادا حدود 4 ملیون ایرانی زندگى میکنند . سازمانى که خود را آلترناتیو و تنها آلترناتیو جمهورى اسلامى میداند و ادعاى آن را دارد در طى این 3 دهه اخیر چند درصد از این ایرانیان خارج از وطن را توانسته جذب خود کند؟ آلترناتیو بودن باید بر اساس محبوبیت و مقبولیت  در بین جوامع ایرانى باشد , واقعا اگر اینفرقه مدعى آلترناتیو بودن است پس چرا در اکسیونهایش به تعداد انگشتان دست ایرانى شرکت میکند و در مراسم بزرگ ویلپنت پاریس به جز   چند صد ایرانى مابقى آفریقایى, عرب، افغانى، لهستانى, بلغارى و ،،،،،،،،،،،،،،،،،، میباشند این یک تناقض آشکار در آلترناتیو بودن اینفرقه نمیباشد؟

سازمانى که مدعى آلترناتیو بودن است چرا از سیاسیون ایرانى مستقر در خارج ، از تشکلات سیاسى ایرانى ،،،،،،، در برنامه هایش استفاده نمیکند و مجبور میشود از سیاسیون خارجى که اغلب بازنشسته هم هستند آنهم با هزینه کردنهای نجومى و کلان استفاده کند؟

واقعا این تناقض آشکار را چگونه رهبر این سازمان فرقه گرا توجیه میکند ؟ !! و آیا همین اکسیونها ، تظاهراتها، و ویلپنت خالى از ایرانى تست خوبى براى سنجش محبوبیت و مقبولیت این سازمان فرقه گرا نیست؟

تا کى رهبران اینفرقه مانند کبک سر خود را زیر برف نگه میدارند و حقایق عریان و شفاف را در مورد خود و فرقه اشان انکار میکنند ؟ بله صحنه مجاهدین از ایرانى خالى است و این شفافترین و واضحترین فاکت  آلترناتیو نبودن  فرقه رجوى در میان سایر اپوزیسیون ها میباشد.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید