فرقه مجاهدین خوراک تبلیغاتی از قربانیان آلبانی برای برنامه ویلپنت پاریس آماده می کند

0
927

در دو، سه هفته اخیر مجددا مسئولین ارشد سازمان در فرانسه که مهدی ابریشمچی نیز در بین آنان بوده است  به آلبانی سفر داشته اند و با بعضی مقامات رسمی آلبانی نیز دیدار کرده اند. اخبار و فعالیت های مسئولین مجاهدین خلق در آلبانی بعد از این سفر حاکیست که مریم رجوی قصد دارد  در خیمه شب بازی خود در سالن ویلپنت پاریس به موضوع آلبانی  و وضعیت سازمان در آنجا هم بپردازد و از مقامات دولت آلبانی هم تشکر کند. برای اجرایی شدن این موضوع در  رهنمودهای مریم رجوی به مسئولین سازمان در البانی اجازه داده شده است که بطور موقت  خط سرخ هایی که در اشرف و بعدا  در لیبرتی وجود داشته است  در آلبانی با دیده اغماض با آن برخورد شود.

افشای نقشه جدید مریم رجوی در مورد اعضای مجاهدین در  آلبانی

فرقه مجاهدین خوراک تبلیغاتی از قربانیان آلبانی برای برنامه ویلپنت پاریس آماده می کند

هیئت تحریریه سایت نجات یافتگان در آلبانی  ـ 01.06.2015  خط و خطوط جدید سازمان مجاهدین خلق در آلبانی در حال شفاف تر شدن می باشد و  بی دلیل نبود که شعار اول سایت نجات یافتگان در آلبانی را به  این جمله اختصاص دادیم که :

” اجازه ندهید در آلبانی قلعه اشرف ساخته شود ”

پیرو اخبار موثقی که در مورد وضعیت سازمان و اعضای جداشده در هفته های گذشته اعلام نمودیم ، در دو، سه هفته اخیر مجددا مسئولین ارشد سازمان در فرانسه که مهدی ابریشمچی نیز در بین آنان بوده است  به آلبانی سفر داشته اند و با بعضی مقامات رسمی آلبانی نیز دیدار کرده اند. اخبار و فعالیت های مسئولین مجاهدین خلق در آلبانی بعد از این سفر حاکیست که مریم رجوی قصد دارد  در خیمه شب بازی خود در سالن ویلپنت پاریس به موضوع آلبانی  و وضعیت سازمان در آنجا هم بپردازد و از مقامات دولت آلبانی هم تشکر کند. برای اجرایی شدن این موضوع در  رهنمودهای مریم رجوی به مسئولین سازمان در البانی اجازه داده شده است که بطور موقت  خط سرخ هایی که در اشرف و بعدا  در لیبرتی وجود داشته است  در آلبانی با دیده اغماض با آن برخورد شود.

پیرو این بحث، برای اجرایی کردن موضوع   در یک نشست درونی در آلبانی از زبان مسئولین خاص مجاهدین ( به دلایلی از ذکر نام آنها خودداری می کنیم  ) مطرح می شود که باید برای در صحنه نگه داشتن نیروها و اعضای سازمان  در آلبانی سخت گیری های لازم را در مورد تعدادی از آنها اعمال نکرد و ظاهرا با این هدف در دو هفته گذشته  بعضی برنامه های تفریحی و نمایشی جمعی همراه با اجرای موسیقی و  خوردن شام برای اعضای سازمان ترتیب داده اند .

در ابتدا در بحث های محفلی و گفتگو های دو نفره از این رویکرد سازمان در البانی استقبال می شود و  حتی رویکرد جدید سازمان مورد تعجب و شگفتی اعضا واقع میشود ولی با مشخص شدن اهداف اصلی سازمان  و موقت بودن این جشن و سرورها و استفاده تبلیغاتی  گرفتن فیلم از این برنامه ها برای برنامه ویلپنت پاریس،  اعضای منتقد در  یک محفل مطرح کرده اند که ” داستان کبوتر افعی نمی زاید ” الان بیشتر وضع حال ما شده است و بدین ترتیب ناباوری خودشان را از سست شدن خط سرخ های سازمان و ملغی شدن نشست های مغزشویی عملیات جاری و دیگ ابراز می کنند.

سایت نجات یافتگان در آلبانی رویکرد جدید سازمان در آلبانی و برگزاری برنامه های جشن و موسیقی را در تیرانا   در راستای تبلیغات فرقه مجاهدین برای پوشاندن وضعیت واقعی اعضای سازمان در آلبانی ارزیابی می کند و پیش بینی می کند که رهبری سازمان مجاهدین با پخش فیلم های تبلیغاتی از  وضعیت اعضای سازمان  مستقر در  آلبانی  در گردهمایی فرقه مجاهدین در ویلپنت پاریس دست به وارونه  نمایی بزند. این در حالیست که  اعضای سازمان همچنان از حداقل های معیشتی در آلبانی برخوردار نیستند و همان حق و حقوق به رسمیت شناخته شده کمیساریای عالی پناهندگان برای هر پناهنده نیز توسط سازمان مجاهدین  پایمال می شود و از  آزادی های حداقل فردی نیز برخوردار نیستند.

لینک به منبع: سایت نجات یافتگان در آلبانی

Abrishamchi- zahra merikhi

نجات یافتگان در آلبانی: اعزام مهدی ابریشمچی و زهرا مریخی به آلبانی از سوی مریم رجوی

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید