انجمن فراق : کل اگر طبیب بودی ، سر خود دوا نمودی!

0
1029

اول خودتان را از کشور عراق که سی سال است درجا می زنید نجات بدهید بعد به فکر ملت و زیبا سازی ایران باشید، زیباساز شما وطن فروشان ؛ صدام حسین بود که به درک واصل شده و دیگر کسی نیست به شما زمین و اسحله و تفنگ و تانگ هدیه کند و شما بخاطر خوش خدمتی مثل سگان هار دمی تکان داده و خانه های مسکونی و زنان و کودکان ایرانی رابه گلوله تانکهایتان ببندید! و سربازان ایرانی را زیر تانکهای صدام حسین شهید و یا زنده به گورشان کنید! و ده ها هزار خانواده ایرانی را داغد دار کنید! وهزارن هزارنفر سرباز وطن پرست را اسیر و شکنجه و شهید کنید و هزاران هزار سرباز را مفقودالاثر و یا جانباز کنید! و شما دژخیمان فرقه ، با کمک آمریکا و صدام حسین، هشت سال تمام وطن رابه تله ای از خاک تبدیل کردید!

کل اگر طبیب بودی ، سر خود دوا نمودی!

انجمن فراق ـ 01.06.2015  داستان سگ وشیر به قلم احمد عبدی درسایت افتضاحگر (افشاگر) به چاپ رسیده که کمال وقاحت و بی شرمی و بیشرفی فرقه دجال و وطن فروش منافقین از جمله مسعود رجوی را به اثبات رسانده است.

دژخیمان بی حیای فرقه منافقین به این نوشته بسنده نکرده و بچه های دربند را مجدداً در سیمای منفور خود برای مصاحبه اجباری و دیکته شده وادار کردند که به پدر و مادر پیر و رنجور توهین و اهانت کنند .

در قسمتی از این مقاله آمده : “مادران واقعی ما تمامی اعدام شدگان اهل سنت هستند “، مسعود رجوی خائن مگرنفرات اهل سنت که از پاکستان و عراق و ترکیه ربودید و خانواده های آنها چهارسال پشت سیم خاردارهای زندان فاسد اشرف به انتظار نشستند ، خانواده و پدر مادر نبودند؟

Sonni

دیگر از این مسائل گذشته، چرا که سالهای شصت و هفتاد نیست که گفته ها و تبلیغات خود فروختگان فرقه وطن فروش و ناموس فروش رجوی زنباره که هرروز به حیله ای، شکر می خوردند، باور ما خانواده ها شود، دیگر حنای شما شغالان رنگی ندارد .

بی خبری خانواده ها در عرض سه دهه ، باعث شد که شکنجه گران فرقه ، فرزندان بی گناه و بی خبر آنها از همه دجالیت فرقه مسعود رجوی زیر شکنجه ها ، بینام و بی نشان کشته شوند ودیگر نفرات مخالف و بریده به زندان ابو غریب فرستاده تا زیر شکنجه کشته و پنهانی و بی نام نشان در همان لعنت کده دفن شوند.

در ادامه این مقاله آمده: “ایران ،این زیباترین وطن را دوباره از نوبسازیم

Family-ashrf

برنامه خود سوزی نفرات یکی از راه های فعال زیباسازی وطن توسط مجاهدین خلق قهرمان است

این فرقه ،احمد عبدی را بعد از شکنجه و فاکت نویسی و غسل هفتگی و عملیات جاری و هزاران تهدید ات دیگر ، مجبور کردند که بعد از توهین نوشتاری به اصطلاح به نام احمد عبدی، مجدداً مجبور به توهین لفظی (تصویری) کنند که پدر مادرها باور کنند که ایشان به دلخواه خود برای سرنگونی و خوشبختی ملت ایران مبارزه می کند و برای آزادی خلق قهرمان ایران تلاش می کند که وطن را دوباره آزاد و زیبا بسازند…….

گل اگر طبیب بودی سر خود دوا نمودی ،

ای فلک زده های مفلوک ، اول خودتان را از کشور عراق که سی سال است درجا می زنید نجات بدهید بعد به فکر ملت و زیبا سازی ایران باشید، زیباساز شما وطن فروشان ؛ صدام حسین بود که به درک واصل شده و دیگر کسی نیست به شما زمین و اسحله و تفنگ و تانگ هدیه کند و شما بخاطر خوش خدمتی مثل سگان هار دمی تکان داده و خانه های مسکونی و زنان و کودکان ایرانی رابه گلوله تانکهایتان ببندید! و سربازان ایرانی را زیر تانکهای صدام حسین شهید و یا زنده به گورشان کنید! و ده ها هزار خانواده ایرانی را داغد دار کنید! وهزارن هزارنفر سرباز وطن پرست را اسیر و شکنجه و شهید کنید و هزاران هزار سرباز را مفقودالاثر و یا جانباز کنید! و شما دژخیمان فرقه ، با کمک آمریکا و صدام حسین، هشت سال تمام وطن رابه تله ای از خاک تبدیل کردید!

آری این است پرونده سی سال خیانت شما منافقین در حق ملت و زیباسازی ایران .

واکنون بعد ازسه دهه، فرزندان همان شهیدان و گمنام ها و مفقودالاثرها باز در پشت سنگرهای علم و دانش وایمان ، ایران را به قله ای رساندند، اسرائیل که هیچ ،آمریکا را هم به زانود درآوردند، همان آمریکای که شما ناموس وحیثیت و شرفتان که اسلحه شما بود، دو دستی تقدیم کردید و چندین سال رئیس جهمور برگزیده شما به بهانه حمله به ایران سراز فرانسه درآورد و درکنار ژنرال ها به بهانه حمایت ازاسیران لیبرتی در عراق و حمایت از حقوق زنان در ایران ، مشغول زیبا سازی تمام اندام خود است که شاید در رقص رهائی ها مورد پسند شهردارهای اروپایی قرار گیرد.

ایران زمین ، بعد از سی سال خیانت و جنایت شما وطن فروشان منافق، به قطب قدرت درخاورمیانه تبدیل شده، دانشمندان هسته ای ایران همان فرزندان شهیدانی هستند که در سنگرها و زندانهای صدام حسین بی نام نشان شهید شدند .

Nomayeshgah-Abdollahi-ashraf

این سند سه دهه جنایت رجوی ها به ایران و ملت و اسیران و خانواده ها ست .

اکنون این نظام به درختی تنومند تبدیل شده که ریشه های عظیم آن تمامی کشورهای جهان را فراگرفته و خانواده های جنگ هشت ساله، سند زنده و پرونده قطور درزیباسازی شما در حق ملت قهرمان ایران کفایت می کند .

iran-flag

وحال ….. مرد میدان می خواهم که به ایران و خاک ایران و شیران ایرانی ، نگاه چپ کند .

از ترس همین ملت شهید پرور، شما منافقین جلاد ، فرزندان ما را ربوده و به اسارت گرفتید که اگر شکنجه گران و آدم ربایان رجوی از لیبرتی به سلامت فرار کردند ، آن وقت شاید گروگان ها آزاد شوند

Cho-Iran Nabashad Tane Man Mabad

غرور غیرت ایران و ایرانی زبان زد خاص و عام تمام جهانیان است و علی الخصوص خانواده ایرانی که نشأت گرفته از عشق و عاطفه و صداقت و محبت و استقامت است، این بزرگترین افتخاریست که نصیب ما ایرانیان شده ، فرقه وطن فروش و بی غیرت منافقین می دانند که پدران و مادران تا لحظه آخر دست از مبارزه برنخواهند داشت ، آزادی فرزندان بی گناه و اسیر ما حق مسلم و قانونی تک تک خانواده هاست ، حقمان را از جلادان و دژخیمان خونخوار مسعودرجوی به امید خدا خواهیم گرفت.

استقامت و مقاومت و مبارزه و رهائی و آزادی ، هدف خانواده هاست.

عبدالهی مادر زخم خورده از فرقه ی تروریستی منافقین

لینک به منبع ـ انجمن فراق 

ma-ta-akhar

حضور خانم عبداللهی در اجلاسیه حقوق بشر سازمان ملل متحد

 فراقنامهفراقنامه، نشریه خبری تحلیلی خانواده ها. شماره های اول و دوم

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید