حسن پیرانسر: دمکراسى یا ترور و خشونت

0
1009

مهران کاکاوند از کماندوهاى آموزش و تعلیم دیده گارد ریاست جمهورى و فداییان صدام حسین در دهه 70 شمسى در عراق میباشد او تبحر خاصی در کشتن چه با سلاح گرم و سرد و یا بى سلاح و با دست دارد و بهمین دلیل اعزام وى به محل اکسیون جهت ترور بوده است. این دومین اقدام فرقه رجوى در طى این 2 هفته علیه جداشدگان میباشد ، حمله و نفوذ به محل سکونت آقاى قربانعلى حسین نژاد در پاریس و حمله و هجوم جهت ترور آقاى منصور نظرى در پاریس.

دمکراسى یا ترور و خشونت

حسن پیرانسر ـ 23.05.2015   امروز از طریق سایتهاى جداشدگان با خبر شدم که آقاى منصور نظرى فعال حقوق بشر و از اعضاى قدیمى و با سابقه جدا شده از فرقه منحوس رجوى در سن 55 سالگى مورد حمله و ضرب و شتم تیم  شناسایی و ترور اینفرقه به فرماندهى کماندو مهران کاکاوند قرار گرفته است و دچار آسیبهایى در ناحیه گردن و دهان شده است.

آقاى منصور نظرى بعد از شرکت در اکسیون قانونى و حفاظت شده توسط پلیس پاریس ، در حین رفتن به خانه خود مورد حمله و ضرب و شتم چماقداران ترور و خشونت فرقه رجوى قرار گرفته و خوشبختانه با کمک مردم و پلیس از ترور نجات پیدا کرده و زنده میماند.

مهران کاکاوند از کماندوهاى آموزش و تعلیم دیده گارد ریاست جمهورى و فداییان صدام حسین در دهه 70 شمسى در عراق میباشد او تبحر خاصی در کشتن چه با سلاح گرم و سرد و یا بى سلاح و با دست دارد و بهمین دلیل اعزام وى به محل اکسیون جهت ترور بوده است.

این دومین اقدام فرقه رجوى در طى این 2 هفته علیه جداشدگان میباشد ، حمله و نفوذ به محل سکونت آقاى قربانعلى حسین نژاد در پاریس و حمله و هجوم جهت ترور آقاى منصور نظرى در پاریس.

بنده ضمن محکوم کردن این اعمال تروریستى آنهم در خاک کشور فرانسه که مستقیما از اوور سور واز فرماندهى و کنترل میشود از سیستمهاى اطلاعات و امنیت فرانسه خواهان تحقیق در مورد این 2 عمل تروریستی بر علیه جان جداشدگان هستم و در زمینه مبارزه با تروریسم در خاک فرانسه آماده هر گونه همکارى با ارگانهاى ضد تروریسم فرانسه میباشم.

Mehran-Kakavand-Terrorist

رزاقی:مهران کاکاوند تروریست رجوی داعشی اعزامی مریم قجر برای ترور جدا شده ها

7Mai 2015 Abrichamchi-Aksion  25

منصور نظری: تهاجم تروریستی فدائیان داعش ـ رجوی به فرماندهی مهران کاکاوند …

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید