ایران ستارگان: اراجیف و پرونده سازیهای فرقه رجوی در مورد اعضای جدا شده در سوئیس

0
907

اخیرا فرقه رجوی از ملاقاتهای اعضای انجمن ایران ستارگان با سازمانهای حقوق بشری در ژنو و با شهرداری شهر زوریخ و با سفارت عراق در برن و … به شدت به خشم آمده بود و در برنامه به اصطلاح پرونده به هزیان گویی علیه اعضای انجمن ایران ستارگان پرداخته بود که برنامه های این انجمن تماما هدایت شده از طرف وزرات اطلاعات می باشد !!!! از طرفی هم از جلساتی که انجمن ایران ستارگان با سازمانهای حقوق بشری و به طور خاص شرکت اعضای انجمن در جلسه دفاع از حقوق زنان شکایت کرده و گفته است که این افراد از طرف رژیم در این جلسات شرکت می کنند !!!

کانون ایران ستارگان: اراجیف و پرونده سازیهای اخیر فرقه رجوی در مورد اعضای جدا شده در سویس ناشی ازدر هم شکستگی و نشانه پایان عمر سرتا پا خیانتبار این فرقه ضد انسانی است.

کانون ایران ستارگان ـ 19.03.2015    بعد از سرنگونی صدام اکثر اعضای ارشد فرقه از جمله مریم رجوی و مهدی ابریشمچی و … به اروپا گریختند ، آنها فکر می کردند که در اروپا می توانند با پولهای صدام حسین به خوشگذرانی پرداخته و به زندگی شاهانه خود در اروپا ادامه بدهند و فکر می کردند که هر جنایاتی هم که کردند کسی نخواهد فهمید و … ، ولی بر عکس ، در اروپا جدا شده ها از حق خود و همرزمانشان نگذشته و به افشاگری علیه فرقه رجوی پرداختند ، فرقه ای که هست و نیست آنها را از آنها گرفته بود و ماسک حقوق بشر ، حقوق و برابری زنان ، آزادی و دمکراسی را از چهره فرقه برداشتند و درب همه ناندونیهای فرقه را تخته کرده و بعد هم از جنایات فرقه به تمام دادگاههای اروپا شکایت کردند . با توجه به افشاگریهای اعضای جدا شده و شکایات مستمر به دادگاههای کشورهای مختلف از جمله فرانسه و سویس و …این دادگاهها اعضای ارشد فرقه را برای پاسخگویی بارها و بارها احضار کردند ، دادگاه فرانسه بارها و بارها شخص مریم رجوی و مهدی ابریشمچی را به دادگاه برای پاسخگویی به جنایات و آدمکشی و …. احضار کرد ، این افراد پرونده هایی بسیار قطور نزد دادگاههای اروپایی دارند .

لذا فرقه رجوی به همین خاطر کینه سختی را از جدا شده های منتقد خود به دل گرفته است و تمام تلاش خود را می کند تا با پرونده سازی و تهمت مزدوری به این افراد مانع فعالیت آنها بشود . طبق اطلاعات موثق فرقه رجوی افراد خیلی زیادی را در قلعه اورسورواز موظف و بسیج کرده است که روزانه نامه هایی را علیه افراد جدا شده تنظیم کرده و به پلیس و دیگر ارگانها بفرستند که فقط و فقط حاوی دروغ و تهمت علیه آنهاست تا به این وسیله شاید فرقه مانع کارهای انسان دوستانه و حقوق بشری آنها بشود . ولی با این همه تلاش و با این همه انرژی که فرقه می گذارد نه تنها مانع فعالیت جدا شده ها نشده است بلکه هر روز در کشورهای مختلف دادگاههای جدیدی اعضای ارشد فرقه را احضار می کنند ، نمونه آن همین چند روز پیش دادگاه فرانسه مجددا مهدی ابریشمچی را برای پاسخگویی به جنایت و آدم کشی و … احضار کرد .

اخیرا فرقه رجوی از ملاقاتهای اعضای انجمن ایران ستارگان با سازمانهای حقوق بشری در ژنو و با شهرداری شهر زوریخ و با سفارت عراق در برن و … به شدت به خشم آمده بود و در برنامه به اصطلاح پرونده به هزیان گویی علیه اعضای انجمن ایران ستارگان پرداخته بود که برنامه های این انجمن تماما هدایت شده از طرف وزرات اطلاعات می باشد !!!!

از طرفی هم از جلساتی که انجمن ایران ستارگان با سازمانهای حقوق بشری و به طور خاص شرکت اعضای انجمن در جلسه دفاع از حقوق زنان شکایت کرده و گفته است که این افراد از طرف رژیم در این جلسات شرکت می کنند !!!

هرجا سنبه پر زور می شود و فرقه می بایست جوابگو باشد ، حرفی برای گفتن ندارد ، مجبور است حرف مسخره و تکراری همکاری با وزارت اطلاعات را تکرار کند که این حرف مسخره دیگر رنگی هم ندارد حتی پیش خود اعضای فرقه .

خوب است که فرقه بداند که اعضای انجمن ایران ستارگان همرزمان و دوستان خود را در عراق و جنایات شما علیه آنها را فراموش نکرده و نمی کنند و برای همین در اکثر جلسات حقوق بشری شرکت کرده و خواستار نجات جان این افراد می شوند و تا زمان آزادی تک تک آنها این فعالیتهای انسانی ادامه خواهد داشت حالا شما چه خود را در برنامه به اصطلاح پرونده جر بدهید و چه به پلیس و هر ارگان دیگری در سویس نامه نگاری بکنید .

در قسمت دیگر فرقه تلاش می کند که به هر نحوی شده اعضای انجمن را از زمانی که در تیف کمپ آمرییکایها بوده اند را رابط و اعضای باند وزارت اطلاعات معرفی کند !!! فرقه در هم شکسته رجوی از زمان تشکیل کمپ تیف توسط آمرییکاییها آن را جولانگاه وزارت اطلاعات خواند و گفت که این کمپ محلی است برای تجاوز آمرییکاییها به افراد جدا شده است و اینگونه می خواست مانع ریزش افرادش که همگی می خواستند به این کمپ پناهنده شوند بشود ، در این کمپ تنها خبری که نبود یکی رژیم و وزارت اطلاعات و یکی هم از تجاوز آمرییکاییها ، اینگونه تهمتها و دروغهای این فرقه حیله گر بر همگان آشکار و روشن است و فقط نشانه از در هم شکستگی ونشانه از پایان عمر ننگین این فرقه است .

کانون ایران ستارگان تهمتها و هزیانگوییها و پرونده سازیها و تهدیدهای فرقه را علیه اعضای انجمن ایران ستارگان که هیچ گونه پایه و اساسی ندارد و فقط ساخته و پرداخته ذهن بیمار رجویهاست را به شدت محکوم می کند و به جای دروغ بافتن و حیله گری و دجالگری و خاک به پا کردن اعضای انجمن ایران ستارگان همانطوری که قبلا هم گفته اند از شخص مریم رجوی و مهدی ابریشمچی و بقیه اعضای ارشد فرقه می خواهند اگر راست می گویند و اگر این تهمتها پایه و اساسی دارد لذا بیاید رو در رو در دادگاه و نزد قاضی تا رو سیاهی شما بیش از پیش نزد همگان روشن شود .

ترس و وحشت فرقه رجوی از دادگاه بر همگان روشن است ، سال گذشته زمانی که مریم رجوی برای پاسخگویی جنایات و اعمال تروریستی به دادگاه فرانسه احضار شد همگی شاهد لرزشهای دستان خانم رجوی بودند !! رنگ پریده ایشان و دستانی لرزان و چهره ای نگران !! چرا مریم رجوی اگر جنایتی نکرده می باید اینگونه دست و پایش در مقابل دادگاه و عدالت باید بلرزد ؟

اعضای انجمن ایران ستارگان با شماها در دادگاهای عدالت در همین اروپا به زودی رو در رو خواهند شد

آنوقت مزدوران و جنایتکاران و تروریستها بیش از پیش نزد همگان روسیاهتر خواهند شد .

کانون ایران ستارگان

لینک به منبع

ملاقات نمایندگان ایران ستارگان با تعدادی از نمایندگان پارلمان سویس در شهر برن

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید