تاجبخش:محاکمه ابریشمچی در دادگاه پاریس، آیا اروپا در برابر تروریسم خواهد ایستاد ؟

0
953

در همین راستا انجمن های فعال حقوق بشر و جداشدگان از سازمان مجاهدین با برپایی آکسیونی در میدان سن میشل پاریس ، ضمن حمایت از محاکمه همدست رجوی خواهان پایان دادن به خشونت و نقض حقوق بشر توسط این سازمان شدند و آزادی اعضای اسیر در تشکیلات این فرقه در عراق و آلبانی را خواستار گردیدند.این اولین بار نیست که سران مجاهدین خلق به پای میز محاکمه کشیده می شوند اما تا کنون هرگاه که دادگاهی برای عاملان این جریان برگزار شده است ، مجاهدین با اعمال فشار، شانتاژ، تطمیع و تهدید سعی در تغییر رای دادگاه ها را  داشته اند تا به نفع آنها اقدام کنند.دادگاه پاریس به فریبکاری باند رجوی فکر نمی کند و زحمت حداقل تحقیق و شناخت متهم را به خود نمی دهد.

محاکمه مهدی ابریشمچی در دادگاه پاریس ، آیا اروپا در برابر تروریسم خواهد ایستاد ؟

شهروز تاجبخش ـ 09.05.2015   روز  پنجشنبه برابر با هفتم مای 2015 ، مهدی ابریشمچی در دادگاه پاریس به پای میز محاکمه کشیده شد . او که به عنوان شریک جرم اصلی مسعود رجوی از سویی با نقش تعیین کننده اش در بحث انقلاب ایدئولوژیک درونی مجاهدین یکی از پایه گذاران سرکوب و نقض حقوق بشر در داخل مناسبات تشکیلاتی مجاهدین است و از سوی دیگر با ارتباطات خود از طرف رجوی با سازمان اطلاعات و امنیت رژیم سابق عراق از بانیان خشونت و تروریسم در این فرقه بوده است ، در اروپا نیز با اتهامات تروریستی مواجه است و می بایست در مقابل دادگاه پاسخگو باشد.

در همین راستا انجمن های فعال حقوق بشر و جداشدگان از سازمان مجاهدین با برپایی آکسیونی در میدان سن میشل پاریس ، ضمن حمایت از محاکمه همدست رجوی خواهان پایان دادن به خشونت و نقض حقوق بشر توسط این سازمان شدند و آزادی اعضای اسیر در تشکیلات این فرقه در عراق و آلبانی را خواستار گردیدند.

.این اولین بار نیست که سران مجاهدین خلق به پای میز محاکمه کشیده می شوند اما تا کنون هرگاه که دادگاهی برای عاملان این جریان برگزار شده است ، مجاهدین با اعمال فشار، شانتاژ، تطمیع و تهدید سعی در تغییر رای دادگاه ها را  داشته اند تا به نفع آنها اقدام کنند.دادگاه پاریس به فریبکاری باند رجوی فکر نمی کند و زحمت حداقل تحقیق و شناخت متهم را به خود نمی دهد.

در اینکه فرقه رجوی با پرداخت رشوه های کلان رای و نظر وکلا و قضات را به نفع خود تغییر دهد ، شک و تردیدی نیست ، مخصوصاً زمانی که مجهز به لابی های صهیونیستی باشد و سوءاستفاده و فریب  وکلا و سیستم قضایی فرانسه توسط فرقه مخرب رجوی سابقه دیرینه ای دارد .

در پرونده ۱۷ ژوئن و دستگیری مریم رجوی و اتهاماتی از جمله حمایت از تروریسم و پولشویی که او و همراهانش با آنها مواجه بودند نیز شاهد بودیم که چنین شد و با وجود مدارک مستدل که تامین هزینه این سازمان توسط نهادهای امنیتی عراق را ثابت می کند و مستندات دیگر و خودسوزی های انجام شده توسط اعضای فرقه که با مسئولیت این تشکیلات صورت گرفت اما مجاهدین توانستند با صرف هزینه های گزاف از همان پول های کثیف خود را به طور موقت از آن مرحله عبور دهند .

پر واضح است که اعتقاد به خشونت و تروریسم که مجاهدین آن را کارنامه پرافتخار خود می دانند در تار و پود این جریان تنیده شده است . با بیرون آمدن از لیست گروه های تروریستی اروپا و آمریکا که تحت بازی های بین المللی و سیاسی انجام گرفت تغییری در اعتقاد مجاهدین به خشونت صورت نگرفته است و تنها در پشت شعارهای دهان پرکن غرب پسند سعی در پنهان کردنش دارند .

با چشم پوشی از نظام فرقه ای حاکم بر سازمان مجاهدین و سیستم شستشوی مغزی که افراد را ملزم به ارتکاب به هر نوع جرم و جنایتی می کند ، اعتراف به اصطلاح سخنگوی اسلو به این که سازمان مجاهدین خلق در زمان صدام بیست هزار قطعه سلاح داشته است که هفده هزار تای آن انفرادی بوده است ، بیان گر آن است که این فرقه تا پیش از سقوط ارباب سابقش صدام حسین چه نیروی مخربی داشته است. این رقم یعنی به ازای هر عضو اشرف حدود ۴ سلاح فردی علاوه بر تانک ها و نفربرها و .. وجود داشته است.

اکنون نیز که سازمان حق داشتن سلاح حفاظت شخصی برای خود قائل می شود و درخواست دوشکا و ضد هوایی برای دفاع در برابر حمله ی هوایی می دهد ،این در حالی است که سازمان همواره ادعا کرده است که از سال ۲۰۰۱ حرکات خشونت آمیز را کنار گذاشته است و همواره خود را جایگزین دمکراتیک و صلح طلب برای جمهوری اسلامی معرفی کرده است.

فرقه رجوی همه را متهم به همدستی با حکومت ایران می کند ؛ هشدارها درباره ی خطر حمله داعش را روضه خوانی می داند و با خود بزرگ بینی همیشگی الهام گرفته از خودشیفتگی ذاتی شخص مسعود رجوی ، همه را در مقابل تهدید تروریسم در منطقه ناکام می داند و خود را ” الگویی برای امنیت عراق ” معرفی می کند.

این بار نیز مهدی ابریشم چی ، یکی دیگر از سران باند تبهکار رجوی باید در برابر دادگاه به اتهامات دفاع از ترویسم پاسخ دهد .آیا این بار عدالت اجرا می شود یا باز فرقه رجوی همه را می فریبد را کسی نمی داند اما در دادگاه تاریخ و در پیشگاه مردم ایران ، رجوی و همدستانش سالهاست که محکومند و روزی باید جواب پس دهند .

7Mai 2015 Abrichamchi-Aksion  25

 

7Mai 2015 Abrichamchi-Aksion  27

7Mai 2015 Abrichamchi-

7Mai 2015 Abrichamchi-Aksion  28

7Mai 2015 Abrichamchi-Aksion  15

7Mai 2015 Abrichamchi-Aksion  30

7Mai 2015 Abrichamchi-Aksion  29

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید