جلسه ناموفق پیشکسوتان داعش برعلیه داعش؟!

0
628

کسانی که اورا دعوت کردند که اطلاعاتی درباره داعش وتروریزم ارائه کند ، اولا خود بعنوان عاملان افراطی سیستم تروریست پرور، احتیاجی به کسب اطلاع بیشتری دراین مورد نداشتند وتلاش شان دراین عرصه ، تهیه ی خوراک داخلی وبهانه های تجاوزگری های بعدی بوده وبنابراین این دعوت موردی نداشته وخانم دعوت شونده نیز باعتبار بد جنسی خاص خود و با لحاظ اینکه مسئله افسران اطلاعاتی اربابان بعثی اش چه نقش بزرگی درپشت صحنه ی این مولود نامشروع دارند، نمیتوانسته حرف تازه بزند وخصوصا اینکه درهمراهی شوهراول ودومش، بزرگترین جریان های تروریستی جهان رادرداخل ایران هدایت میکرد ونام این شبکه ی گسترده ی تروریستی همان سازمان مجاهدین خلق آغاز دهه ی ۱۳۶۰را داشت!

جلسه ناموفق پیشکسوتان داعش برعلیه داعش؟!

انجمن نجات آذربایجان شرقی ـ 03.05.2015   این از خصوصیات انسان هاست که بعضا عادت دارند که گز نکرده پاره کنند والبته هزینه های منفی اش را هم باید بپردازند!

انسان هرچقدر عجول، خودخواه ، جاه طلب و مضطرب باشد، بیشتر دچار این اشتباهات میشود ومریم رجوی – اگر بتوان نام او را انسان نرمال گذاشت – خصوصیات منفی فوق را دوجین ها دارد وبا خود حمل میکند و اینکه این هزینه ها را اسرای لیبرتی میدهند، چه باک!

او که درقلعه ای درفرانسه غنوده وشوهر دوم وجنجالی اش ، فرار کرده و فعلا خود راازچنگال عدالت ومحکمه خلاص کرده ومسلما زندگی بدی هم ندارد، ازکجا میتوانند درک کنند که این بیچارگان ساکن لیبرتی عراق با آغاز فصل گرمای عراق چه میکشند وتازه اگرهم بدانند، آنرا درک نخواهند کرد. چون خودشان طعم این دربدری واسارت را نچشیده اند:

شب فراق که داند که تا سحر چند است

مگر کسی که به زندان عشق دربند است

کسانی که اورا دعوت کردند که اطلاعاتی درباره داعش وتروریزم ارائه کند ، اولا خود بعنوان عاملان افراطی سیستم تروریست پرور، احتیاجی به کسب اطلاع بیشتری دراین مورد نداشتند وتلاش شان دراین عرصه ، تهیه ی خوراک داخلی وبهانه های تجاوزگری های بعدی بوده وبنابراین این دعوت موردی نداشته وخانم دعوت شونده نیز باعتبار بد جنسی خاص خود و با لحاظ اینکه مسئله افسران اطلاعاتی اربابان بعثی اش چه نقش بزرگی درپشت صحنه ی این مولود نامشروع دارند، نمیتوانسته حرف تازه بزند وخصوصا اینکه درهمراهی شوهراول ودومش، بزرگترین جریان های تروریستی جهان رادرداخل ایران هدایت میکرد ونام این شبکه ی گسترده ی تروریستی همان سازمان مجاهدین خلق آغاز دهه ی ۱۳۶۰را داشت!

هردوطرف نیت خوبی دراین دعوت وپذیرش آن، نداشته و ازجهات ماهیت تروریستی خود، نمیتوانستند نظر خیر وبشر دوستانه ای داشته باشند:

پاره ای از نمایندگان تروریزم جهانی ازیک تروریزم ایرانی ومنطقه ای میخواهد که برای رفع خطر داعش تروریست، راه چاره ارائه دهد ( کل اگر طبیب بودی ، سرخود دوا نمودی )!

اما بدبختی مریم خانم و حامیان آمریکائی افراطی اش این است که قانون مهمی بنام تضاد را دراین بده وبستان ها درنظر نگرفته وندانستند که تضادهای موجود داخل هیئت حاکمه آمریکا ممکن است کار بدست شان دهد واین “اسکنجبین صفرا زا ” ، صفرا فزاید که چنین هم کرد ومسئله برضد خودش ( نشان دادن تضادهای موجود درهیئت حاکمه ی آمریکا وافشا شدن بیشتر چهره ی دغلکار تشکیلات رجوی که باکدام جناح ها همراهی بیشتری دارد ) انجامید ونقض غرض شد!

به پاره ای از خبرهای خبرگزاری ها توجه گردد:

” …به‌ جز تعداد معدودی از نمایندگان که سابقه دریافت پول از منافقین را دارند، سایر حاضرین در نشست از‌ جمله ویلیام کیتینگ که از اعضای ارشد حاضر در جلسه نیز به حساب می‌آید به طور کلی سخنان مریم رجوی را نادیده گرفته و بدون مطرح کردن هیچ پرسشی از وی، سوالات خود را از سایر شاهدان دعوت شده پرسیدند “.

یعنی باین خانم گفتند که ارزش پول های داده اش به لابی ها ، همانقدر است که چهره ی ویدئویی اش نشان داده شود ونه بیشتر ! پس باید خفه شود و زیاده خواهی نکند!!

” دنی دیویس، یکی از نمایندگان جمهوری خواه حاضر … با به چالش کشیدن مریم رجوی از او خواست توضیح دهد چرا آمریکا باید به گروهی اعتماد کند که در اوایل دهه ۸۰ میلادی از ایران طرد شده و در کنار صدام علیه کشورش جنگیده است؟ این نماینده کنگره آمریکا در ادامه گفت: «طی سی سال گذشته ایالات متحده وارد بن‌بست‌های نظامی و دیپلماتیک متعددی شده که ناشی از حمایت‌های بی‌جا و اشتباه از افراد و سازمان‌هایی است که ادعای محبوبیت اجتماعی می‌کنند و این ادعا در اغلب موارد با مبالغه همراه و حتی ساختگی بوده است.» وی در ادامه این سوال را مطرح کرد که «می‌شود لطفا در رابطه با نقش سازمانتان و جایگاهش در حیات سیاسی کنونی کشور ایران به ما توضیح دهید “؟

معنی این حرف آنست که مصلحت طلبانی درداخل هیئت حاکمه آمریکا بصلاح خود نمیداند برروی گروهی منزوی درداخل کشور بیش ازاینکه کرده سرمایه گذاری کند والبته جواب بعدی رجوی ها باین انتقاد وسرکوفت زدن این خواهد بود که بساط نوکری خود را پهن تر کرده واگر لازم شد، کشفیات اتمی بیشتری را درایام تفاهم وتوافق هسته ای انجام داده وقدرت چانه زنی آنها را بیشتر کنند و… این مقام آمریکائی بطور غیر مستقیم ازخانم رجوی خواسته است که میزان پایگاه اجتماعی نداشته اش را بازبان خود اعلام کده وسطح توقعاتش را پایین بیآورد وگرنه خود آمریکائیان میدانند که جریان ازچه قراراست!

” به گزارش بی بی سی و براساس گزارش رسانه‌ها، رجوی در سخنان خود که با انتقادهایی همراه بود راه‌حل نهایی این معضل را تغییر رژیم توسط مردم و نیروهای مقاومت که اشاره به شورای ملی مقاومت ایران دارد، دانسته است “.

دراین مورد باید گفت که ازطرف مردم چک بی محلی صادر شده و دراینجا مقاومت عبارت از دو هزار اسیری است که درلیبرتی عراق گرفتارند که اگر یک آزادی نسبی راتجربه کنند، اغلب راه فرار ازاین مناسبات کثیف را انتخاب خواهند کرد و دست وپا زدن های رهبری این تشکیلات دربرخورد با چند خانواده ی مراجعه کننده ی اخیربه درب لیبرتی درستی این نظر مرا به ثبوت میرساند.

رهبران باصطلاح مقاومتی که ازملاقات چند ساعته ی اعضای دربندش با خانواده ها اینقدر وحشت دارد، خود بهتر ازما از روحیه ی گروگان هایش آگاه است . چنان آگاه که حتی یک ملاقات عادی را مترادف با فروپاشی چهارچوب این مقاومت دانسته وخود از بادکنک گونه بودن این مقاومت اطلاع کافی دارد!

درخواست سرنگونی رژیم ایران تنها ازاین بابت برای فرقه ی رجوی حیاتی است که بطور عبث فکر میکند که بدینوسیله زدوبندهای پنهانش با جناح جنگ طلب آمریکا، اسرائیل، عربستان وآن تعداد از افسران اطلاعاتی صدام را که اینک روشن شده بعنوان قدرت درسایه درداعش عمل میکنند، محقق خواهد ساخت.

بدنبال افشاگری جهت دار مجله ی اشپیگل آلمان که ناگفتنی ها را گفت و بطور غیر مستیم نظام سلطه را به حمایت کامل تر ازداعش فراخواند ، این مسئله را که مدیران اصلی داعش همان افسران اطلاعاتی صدام هستند با جزئیات قابل توجه روشن ساخت و تعجب نگارنده از این است که چرا رسانه ها دربازانتشار این اسناد مهم دچار تنبلی؟! وتعلل هستند؟!

اما مریم رجوی درس خود دراین باره را خوب خوانده وهرجا صحبت ازداعش ومثلا سرکوب آن میشود، بادادن آدرس غلط، توجه همه را بسوی جمهوری اسلامی – که نه سابقه ی دوستی با بعثی ها ونه تکفیری ها دارد که پدرو مادر داعش بشمار میروند- جلب میکند.

رجوی ها از عمومی تر شدن نقش اطلاعاتی مرموز بعثی ها در تاسیس داعش بشدت هراسانند!

” رابرت فورد از سفرای سابق آمریکا در سوریه نیز که در این جلسه شرکت داشت تاکید کرد که او در کنار خانم رجوی گزارش نخواهد داد؛ و قبل از حضور ویدئویی خانم رجوی محل کنفرانس را ترک کرد “…. و به محض آغاز ویدئو کنفرانس وی «رابرت فورد» سفیر سابق آمریکا در سوریه که پیش از این هم، همراه با برخی کار‌شناسان دیگر اعتراض خود را به حضور سرکرده منافقین اعلام کرده بودند سالن را ترک کرد “.

او اینقدر عقل داشته که بداند که فردایی هم درکار است که پایه های این فردا از اعمال امروز بوجود میآید وبا آینده نگری منطقی تر، دست به این واکنش منطقی زده است!

” او درباره دلایل این تصمیمش گفت: «مدیریت کمیته روابط خارجی در این مورد، وحشتناک بوده است. این گروه لعنتی چه حرفی برای گفتن درباره داعش دارد” ؟

” … بنجامین اعلام کرد که در این نشست شرکت نخواهد کرد و درباره دلیل این تصمیم خود چنین گفت که «باور ندارد مجاهدین خلق هیچ چیزی برای مشارکت در بحث مربوط به دولت اسلامی (داعش) داشته باشند و این دعوت، منحرف شدن از یک بحث بسیار مهم است “.

هدف دعوت کنندگان هم این نبوده که او چیزی درباره ی داعش بگوید ویا اگراحیانا چیزی گفت ، ایران را مسئول جنایات داعش معرفی کند وبا منسی کردن آنچه درپشت قضایا وترکیب رهبری داعش وجود دارد، موضوع بحث را لوث کند .

براستی هم اگر قرار بوده که یک بحث جدی درباره داعش انجام گیرد ، سرکرده ی یک گروه تروریستی به این جلسه دعوت نمیشد!

” وی که سرکردگی گروهکی را به عهده دارد که از حیث آئین فکری به گفته بسیاری از کار‌شناسان مشابه داعش دانسته می‌شود در این سخنرانی تلاش کرد همین موضوع را به ایران فرافکنی کند “.

بلی باند رجوی گرچه عمری کمتر ازوهابیت وتکفیری ها دارد اما لااقل ازنظر تروریست بودن، سابقه ی بیشتری نسبت به داعش دارد و ارتباط هردوجریان با حزب بعث صدام ومرتجعین سعودی، ازنقاط مهم اشتراک منافع آنهاست وبنابراین او کاری جز فریب مردم وپاشیدن خاک بر چشم آنان که ندانند درپشت سر قضایا چه میگذرد، نمی بایست بکند که با مشغول کردن حضار به ایرانی که هیچ رابطه ی علت ومعلولی با داعش نمیتوانست ونمیتواند داشته باشد ، بانجام وظیفه پرداخت!

” خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «نیشن» در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی توئی‌تر نوشت: «احتمالا رجوی در مرحله بعد به سازمان جهانی بهداشت می‌رود و در آنجا می‌گوید برای مقابله با بیماری ابولا لازم است دولت ایران را سرنگون کنیم.”

بوده اند هموطنانی که تشکیلات فرقه ی رجوی را به ” نخود هرآش” تشبیه کرده بودند واین خبرنگار دراظهارنظر فوق، بیراهه نرفته است!

” اما نشریه فارن‌پالیسی هم در تحلیلی در همین باره: «از رهبر جنجالی مخالفان ایران خواسته شد درباره تخصصش درباره داعش با نمایندگان صحبت کند اما او نشان داد که فقط دوست دارد درباره ایران صحبت کند این نشریه آمریکایی نوشت وی در این نشست در کل ۱۹ بار به کلمه داعش اشاره کرد، ۴۸ بار به کلمه عراق اشاره کرد اما ۱۳۵ بار اسم کلمه ایران را آورد “.

نام بردن ازداعش ازروی فریبکاری بوده وقبل ازاینجانب، دیگر هموطنان خیرخواه ما بارها اعلام کرده اند که تمامی تلاش های رجوی ها، برای برهم زدن هرچه بیشتر نظم وامنیت درایران وعراق است تاازدل این خرابکاری ها که داعش هم کمک اش خواهد کرد مثلا! دستمالی نیز نصیب آنها گردد.

باوجود اینکه بارها گفته شده، داعش همان القاعده ی عراق است که با جنگ ناجوانمردانه ی قدرت های بزرگ برعلیه لیبی – که متاسفانه خام اندیشی چین وروسیه هم دست آنها رابازتر گذاشت- قوی تر شد و دراجرای نقشه های دور ودراز ” حاجی بکر – افسر برجسته اطلاعاتی صدام ویاران اطلاعاتی اش ” به سوریه سرایت کرد ونقش بسیار کثیفی درحوادث سوریه بازی کرد وعراق را دچار تجزیه ی وحشتناک نمود!

بدین ترتیب ملاحظه خواهید کرد که جمهوری اسلامی ذاتا وطبیعتا نمیتوانسته نقشی در پیدایش داعش تکفیری- بعثی بعهده داشته باشد و من متاسف ازاین موضوع هستم که محافل آمریکائی برگزار کننده ی این کنفرانس کذائی ، باوجود داشتن اطلاعات کافی درمورد این گروه ، برای فریب مردم دست به چنین تشبثاتی میزنند!

حمید

لینک به منبع

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید