میلاد آریایی : صحت تحلیل های 25 سال پیش برادر در مورد «جرقه و جنگ»

0
1047

حالا خدمت تان عرض میکنم چطوری ؟!- کی فکر میکرد تحلیلی که برادر 25 سال پیش داده بود و منطقا بر اساس یک فکر درست یکی و دو سالی باید به جواب میرسید آلان به شکر خدا داریم بهش میرسیم. درست است که جرقه و جنگ بین عراق و ایران پیش نیامد ولی آلان دقیقا همان تحلیل برادر دارد درست در میآید و جرقه و جنگ بین عریستان وایران شعله ور میشود . مهم این است که نفس تحلیل درست است و ماهی را هر موقع از آب بگیرید تازه است این است که میخواهم تاکید کنم در نقش رهبری برادر مسعود نباید شک کرد  و به حکایت شعری که فکر کنم این طوری بود .

صحت تحلیل های 25 سال پیش برادر در مورد «جرقه و جنگ»

میلاد آریایی ـ 30.04.2015    سال 1367 بود که آخرین حمله ارتش ما به داخل خاک ایران به کمک برادران عراقی و فرماندهی صاحب خانه صدام حسین و پشتیبانی آتش توپخانه آنان انجام گرفت یادش بخیر چه روزهای خوبی بود.

بعد که حسابی شکست خوردیم و آش و لاش  به داخل عراق برگشتیم  خیلی پژمرده بودیم ولی بسیاری هم که زخمی و مساله دار یک گوشه افتاده بودند ، برادر مسعود یک دفعه و به قول معروف – همین آلان یهویی – به فکر انقلاب ایدئولوژیک بازی افتاد و مدت ها همگان را سرکار گذاشت ، بماند  این ها را گفتم تا برسیم به تحلیل – جرقه و جنگ

یک سال بعد تحلیل از این قرار بود که برادر مسعود صحبت میکرد و همگان را متقاعد میکرد که بایست برنامه ریزی را پیاده کنیم که بین ایران و عراق جنگی مجدد پدید آوریم  که جرقه اش را ارتش آزادیبخش بایست بزند از آن تاریخ تا کنون تقزیبا ربع قرنی نا قابل گذشته است و همه چیز در حالیکه همگان فکر میکردند به تاریخ باستان پیوسته است شرایط جدیدی پدید آمده است.

حالا خدمت تان عرض میکنم چطوری ؟!- کی فکر میکرد تحلیلی که برادر 25 سال پیش داده بود و منطقا بر اساس یک فکر درست یکی و دو سالی باید به جواب میرسید آلان به شکر خدا داریم بهش میرسیم.

درست است که جرقه و جنگ بین عراق و ایران پیش نیامد ولی آلان دقیقا همان تحلیل برادر دارد درست در میآید و جرقه و جنگ بین عریستان وایران شعله ور میشود . مهم این است که نفس تحلیل درست است و ماهی را هر موقع از آب بگیرید تازه است این است که میخواهم تاکید کنم در نقش رهبری برادر مسعود نباید شک کرد  و به حکایت شعری که فکر کنم این طوری بود .

به بلخ گنه کرد آهنگری         به شوشتر زدند گردن مسگری

تحلیل -جرقه و جنگ- برادر در عراق، 24 سال بعد به ثمر می نشیند اما اینک در جای دیگر در عربستان سعودی

به نظر شما این اگر معجزه نیست پس چی هست ؟ مهم جرقه و جنگ است . برای ما چه فرقی میکند که طرف حساب اش کی باشد . مهم این است که بالاخره ما را از انزوا  و گوشه رینگ خارج میکند و من به عنوان یک هوادار انقلابی و مهمتر از همه سر پا – توجه دیگر هواداران را به این نکته بس انقلابی جلب میکنم که شاید تحلیل دیگری از برادر که با سر خط – تغاری بشکند ماستی بریزد – نیز تحقق یابد ما  که بیخود 2000 نفر را در لیبرتی توی آب نمک نگه نداشتیم ، بلاخره برادر فکر همه چی را کرده و میکند.

و واقعا بی صبرانه در پی چنین روزهایی هستیم که یک جرقه و جنگی پیش آید تا مقاومت انقلابی و پا در هوای ما نشان دهد که تا کجا شناگران ماهر و رقصنده های مواجی هستیم که در خدمت هر کشوری که سرویس بهتری در اختیارمان بگذارد بویژه عربستان سعودی عزیز که سابقه آشنایی و مهمانی با برادر مسعود را از قبل در حج سال 1366 دارد ، از خجالت شان در بیاییم.

عربستان هم خودش میداند پول را به چه کسی بدهد که مثمر ثمر باشد و حیف و میل نشود. پس روزهای خوشی در پیش روی ماست و بزودی زود از این وضعیت فلاکت بار به امید خدا نجات پیدا خواهیم کرد و منتظر رویا های  هپروتی برادر بویژه در مورد گردان های رزمی در اقصی نقاط کشور باشید. شاد و شنگول  بودن شما آرزوی ماست.

rajavi3

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید