شهروز تاجبخش: تبریک به مناسبت تشکیل انجمن آزادی و سایت نجات یافتگان در آلبانی

0
1391

فرقه به طور مستمر و منظم مسئولین ارشد خود را از پاریس روانه آلبانی می کند است تا باز به همان شیوه های مغزشویی جاری در اردوگاههای عراق اعضای سازمان را در کنترل خود داشته باشد. به موازات آن ، همچنین رهبری مجاهدین از موقعیت پیش آمده سواستفاده کرده و در بین افرادی که به آلبانی فرستاده شده اند تعدادی از فرماندهان خود را برای کنترل تشکیلاتی افراد منتقد و ناراضی اعزام کرده است . تمام تلاشها اینک این است که در حالی که قلعه اور سور اواز به عنوان مرکز فرماندهی عمل می کند …

تبریک به مناسبت تشکیل انجمن آزادی و سایت نجات یافتگان در آلبانی

شهروز تاجبخش ـ 24.04.2015     قبل از هر سخنی اتفاق مبارک راه اندازی سایت نجات یافتگان در آلبانی ـ انجمن آزادی را به دوستان عزیزم در آلبانی و لیبرتی و تمام جداشدگان از فرقه رجوی صمیمانه تبریک می گویم ؛
جای خالی چنین تشکلی از ابتدای ورود افراد به آلبانی بسیار به چشم می خورد . این اتفاق از طرفی نشانه اراده ی اعضای جداشده و منتقدی است که عزم خود را جزم کرده اند به اجبارات بنده ساز تشکیلات جهنمی فرقه ” نه ” بگویند و در حالی که زیر شدید ترین فشارهای همه جانبه از طرف سران سرکوبگر این تشکیلات می باشند اما مرعوب شانتاژ سیستماتیک فرقه نشده و صدای حق طلبی خود را بلند کرده اند .
از طرف دیگر چنین همبستگی و عزمی در افشای جنایات فرقه رجوی آن هم در آلبانی که مجاهدین سودای تبدیل کردنش به اشرف دیگری ر داشتند ، خود سدی است سدید که می تواند با افشای نیات پلید این فرقه در گسترش تروریزم و خشونت مقابل این تشبثات متوهمانه بایستد .
در شرایطی که فرقه رجوی تمام تلاش خود را به کارمی گیرد تا بتواند تشکیلات آلبانی را قوی تر کند و از سوی دیگر کمیساریا و دولت آلبانی نیز به وظایف خود عمل نمی کنند ، وجود جمعی از جداشدگان که با موانع ذهنی خود کنار آمده و جسارت کرده اند که همچون دیگر یارانشان درمقابل این جریان مخرب بایستند و با تاسیس سایتی که تریبونی برای به گوش رسیدن صدایشان است به این فرقه فرصت سوءاستفاده از شرایط آلبانی را ندهند ، هم غنیمت است و هم دوباره جای تبریک بسیار دارد .
در حالی که فرقه رجوی روز به روز بیشتر در مسیر اضمحلال و نابودی ماهوی پیش می رود و حتی در بین هواداران نزدیک خود نیز دیگر کمترین مشروعیتی ندارد ،طبیعی است که تمام تلاش خود را برای چنگ زدن به هر وسیله ممکن جهت بقای بیشتر انجام دهد و در این راستا احیای تشکیلات آلبانی یکی از اولویت های آن است .
فرقه به طور مستمر و منظم مسئولین ارشد خود را از پاریس روانه آلبانی می کند است تا باز به همان شیوه های مغزشویی جاری در اردوگاههای عراق اعضای سازمان را در کنترل خود داشته باشد. به موازات آن ، همچنین رهبری مجاهدین از موقعیت پیش آمده سواستفاده کرده و در بین افرادی که به آلبانی فرستاده شده اند تعدادی از فرماندهان خود را برای کنترل تشکیلاتی افراد منتقد و ناراضی اعزام کرده است .
تمام تلاشها اینک این است که در حالی که قلعه اور سور اواز به عنوان مرکز فرماندهی عمل می کند ، آلبانی را به اشرفی دیگر تبدیل کنند و جهت کار نیرویی از آن استفاده کنند . و در همین راستا است که شعار سایت نجات یافتگان در آلبانی ـ انجمن آزادی به درستی انتخاب شده و محور فعالیت ها قرار گرفته است : ” نگذارید در آلبانی قلعه اشرف ساخته شود ” .
آری نگذاریم درآلبانی قلعه اشرف ساخته شود .
بار دیگر به دوستانم در انجمن آزادی در آلبانی درود می فرستم و برایشان موفقیت روز افزون آرزومندم .
شهروز تاج بخش

iran-azadi-albania

نجات یافتگان در آلبانی:پیام مسعود رجوی به اعضای سازمان مجاهدین در آلبانی

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید