روشنگری در رابطه با کشتار ۱۹ فروردین ۱۳۹۰ … ( قسمت دوم )

0
612

به نقل از شاهدان عینی که در صحنه در گیر های ۶ و ۷ مرداد ۱۳۸۸ و۱۹ فروردین ۱۳۹۰٫ در جمعبندی که مسعود رجوی با تعدادی از مسئولین و فرماندهان اف جی به بالا داشته است یقه آنها را گرفته که چرا فرا کرده اید وبیشتر مقاومت نکرده اید ؟ وقتی مسئولین جواب می دهند که افراد دست خالی بودند و با دست خالی در مقابل زرهی و گلوله نفرات نمی ایستادند . رجوی گفته بود که می بایست می ایستادید و بیشتر کشته می دادید،حتی بیان کرده بود که در ۱۹ فروردین اگر ۵۰۰ نفر هم کشته می دادیم باز ما پیروز میدان بودیم ،

لینک به قسمت اول

روشنگری در رابطه با کشتار ۱۹ فروردین ۱۳۹۰ نقد استراتژی مسعود رجوی در این رابطه ( قسمت دوم )


https://youtu.be/rW0-f0jv8iE

این مطلب از گفتار به نوشتار تبدیل شده است .

بعد از جریان ۶-۷ مرداد ماه که اتفاق افتاد رابطه سازمان مجاهدین با دولت عراق بسیار خصمانه شد . در سازمان یک سری اموزش های نظامی و شیوه ها درگیر شدن و غیره به همه افراد در تشکیلات آموزش دادند . در نقاطی که نیروهای عراقی مستقر بودند سازمان مجاهدین آمد مانند جبهه های جنگ در برابر نیروهای عراقی خط جبهه تشکیل دادند ، در خط جبهه ها چادر نصب کردند و نفرات را از آسایشگاه ها به داخل ذباله ها و خاک و خاشاک کشاندند و این مسله تا عید سال ۱۳۹۰ ادامه داشت.

در آن(۱۳۸۹) سال تمام نیروهای بین المللی ( یونامی ، کمیساریا ) و ارتش امریکا که در عراق حضور داشتند بارها به سازمان مجاهدین گفتند که این طور که شما در مقابل نیروهای عراقی صف آرائی کرده اید . یک درگیری و جنگی پیش می آید، تعدادی افراد بیگناه کشته می شود . حرف سران فرقه رجوی همیشه این بود : ما خواهان آن هستیم که تمام نیروهای عراقی باید کمپ اشرف را ترک کنند ، ایستگاه پلیس جمع شود . همه آن ارگان ها می دانستند که این درخواست غیر منطقی است. مسعود رجوی دقیقا هم می دانست که این یک درخواست غیر منطقی است ، اما تاکید و اصرار داشت . در کمپ اشرف شروع کردند افراد را مسلح کردن به بمب های دست ساز، کوکتل مولوتف، تیرکمان ، سپر چوبی ، فلاخون ، چوب دستی و…..در تمام مسیر های که احتمال می دادند مسیر ورودی نیرو های عراقی می تواند باشد با زدن خاک ریز ودر این مسیرها و قرار دادن خودرو های سنگین و قرار دادن مواد سوختی این مسیر ها را مسدود کرده بودند . این به چه معنی هست که این کار ها را انجام میدهند . یک طرف نفرات را آموزش برای درگیر شدن می دهند از سوئی دیگر نفرات را مسلح به بمب های آتش زا دستی و سلاح سرد می کند ، مسیر ها را خاک ریز میزند ، سپس منابع سوختی قرار می دهد ! چه هدفی را دارند پیگری می کنند ؟ قبل از ۱۹فروردین بارها دولت عراق پیام و تذکر داده بود که برای اینکه بتوانند کمپ اشرف را کنترل داشته باشند باید به داخل کمپ تردد داشته باشند و ایستگاه پلیس داشته باشیم . سازمان مجاهدین به هیچ عنوان حاضر نبودند در این رابطه همکاری کنند.( به عنوان نمونه برپائی یک جلسه ملاقات که سران سازمان مجاهدین پذیرفته بودند با هیئتی از دولت عراق ملاقات کنند .از طرف دولت عراق یک هیئت ۴، ۵ نفره شرکت کرده بودند . از جانب سازمان مجاهدین ۳۵ الی ۴۰ نفر از سران و فرماندهان شرکت کرده بودند . همزمان این هیئت فرقه رجوی شروع کردند به صحبت کردند با نفرات عراقی ، با صدای بلند و داد فریاد ۲ ساعت این نمایشنامه را اجرا کردند .به گفته شاهدان صحنه کسی متوجه نمی شد که نفرات چی بیان می کنند فقط تولید صدا بود .بعد هم ادعا می کردند که ما با دولت عراق ملاقات داشتیم .) که برای آخرین بار ارتش امریکا و یونامی ونماینده کمیساریا با سران فرقه صحبت کردند قبول نکردند .

صبح روز ۱۹ فروردین نیروهای عراقی به قصد نفوذ به داخل کمپ اشرف و عقب راندن نیروهای مجاهدین به داخل مقرات خودشان تهاجم را شروع کردند . تا نزدیکی ظهر هیچ زنی در توی کشته شدگان وجود نداشته فقط مردان کشته می شدند. در یک محل درگیری که کنار ایستگاه برق اشرف بود . زنان یک دیوار گوشتی به طرف مقر ۴۹ درست کرده بودند ، نیروهای عراقی به سمت مقر ۴۹ نروند ( مقر ۴۹ مقر فرماندهی فرقه رجوی که تمامی سران در انجا مستقر می شدند . لانه مسعود رجوی هم در همنجا بود که قدیم ها در آن زندگی می کرد. البته در آن روز در مقر ۴۹ هیچ کدام از فرماندهان نبودند ، اما این محل سمبلیک برای آنها مهم بود یعنی مهم جلوه می دادند) این دیوار گوشتی توسط زنان و دختران جوان تشکیل شده بود.( البته طوری وانمود کی کردند که رجوی در ۴۹ است و غافل از اینکه آقا سالیان قبل فرار را بر قرار تر جیح داده بود و طوری زوزه می کشید که نفرات بیچاره فکر می کردند رجوی کنار انهاست . که این هم از شیادی مسعود رجوی هست که می خواهد نشان بدهد که در کنار نیروها در عراق هست .) در حالی که در برنامه قبلی فیلم مصاحبه کوتاهی از صدای امریکا با آقای علیرضا جعفر زاده را نشان دادیم که این آقا در کسوت سخنگوی رسمی مجاهدین در واشینگتن بیان می کرد *که رجوی در سال ۲۰۰۳ از ترس یک تیم عملیاتی خامنه ای، عراق را ترک کرده است

از طرف دیگر در بین این زنان تعدادی از مردانی را قرار داده بودند که مجهز به انواع تیرکمان و کوکتل مولوتف بودند. از بین زنان سربازان عراقی را مورد تهاجم قرار می دادند و سنگ باران می کردند . به سمت نیرو های عراقی مواد آتش زا پرتاب می کردند ، از قبل هم این طور توجیح کرده بودند ودر ذهن نیروها جا انداخته بودند که سربازان عراقی به زنان تهاجم نمی کنند . در این محل یک سرباز جوان عراق کشته شد ،تا قبل از واقعه سربازان از درگیر شدن با زنان پرهیز می کردند. با کشته شدن این سرباز ، بقیه سربازان با زنان درگیر شدند .

نکته مهم : تا ظهر ۱۹ فروردین هیچ زنی در بین کشته شدگان وجود نداشت ،بر اساس اطلاع موثق از صحنه آن روز بدست امده است . مریم قجر عضدانلو از پاریس با مژگان پارسائی در اشرف که دائم در تماس بودند و گزارش لحظه به لحظه به مریم قجر عضدانلو داده می شده است . ظهر مریم قجر عضدانلو به مژگان پارسائی دستورمی دهد ، برای مظلوم نمائی و انعکاس بیشتر باید تلاش کنند که تعدادی از زنان در درگیری کشته شوند.( این فرمان شخص مریم قجر عضدانلو از پاریس بوده ) لذا تعدادی زنان با یکسری حرکات ودرگیری فیزیکی با سربازان عراقی ، باعث شدند تعدادی از دختران جوان کشته شوند . که دختران عبارتند از : صبا هفت برادران ، مرضیه پورتقی، فاطمه مسیح، مهدیه مدد زاده ،انسیه رخشانی ،شهناز پهلوانی،فائزه رجبی ، نسترن عظیمی . تماما اینها از دختران جوان بودند ، هیچ کدام از افراد باسابقه یا فرماندهان نبودند . تماما افراد جدید بودند که بعضا هم مسله درا بودند. و این همان جنایتی بود که مریم قجری دستور داده اتفاق بیفتد .

نکته ای وجود دارد این کشتار ها قابل اجتناب بود بخصوص کشتار این خانم ها . اما از انجائی که رجوی می خواست از هر طریق ممکن بهره برداری سیاسی کند و افکار عمومی را تحت تآثیر قرار بدهد . این درگیری عجیب وغریب را بوجود آوردند که تعداد ۳۶ نفر کشتند و ۳۵۰ مجروح تا بتواند با خون این اسیران که بناحق ریخته شد این فرقه چند صباحی به حیات ننگین ادامه بدهند . (منظور از شاهدان عینی دقیقا این است که با افرادی که آن روزها در صحنه بودند و زخمی شدند ، که الان در اروپا یا امریکا هستند که خلاصه از جمعبدی است که با بیش از ۱۰ نفر صحبت کردم را در این جا بیان میکنم .)

به نقل از شاهدان عینی که در صحنه در گیر های ۶ و ۷ مرداد ۱۳۸۸ و۱۹ فروردین ۱۳۹۰٫ در جمعبندی که مسعود رجوی با تعدادی از مسئولین و فرماندهان اف جی به بالا داشته است یقه آنها را گرفته که چرا فرا کرده اید وبیشتر مقاومت نکرده اید ؟ وقتی مسئولین جواب می دهند که افراد دست خالی بودند و با دست خالی در مقابل زرهی و گلوله نفرات نمی ایستادند .

رجوی گفته بود که می بایست می ایستادید و بیشتر کشته می دادید،حتی بیان کرده بود که در ۱۹ فروردین اگر ۵۰۰ نفر هم کشته می دادیم باز ما پیروز میدان بودیم ، ارزش آن را داشت . گفته بود که ۱۹ فرودین با این شهدای که ما تقدیم کردیم باعث شد که ما بیمه نامه اشرف را بدست بیاوریم که نه تنها دولت عراق بلکه هیچ کسی نتواند در اشرف به ما چپ نگاه کند .در حالی که شاهد بودیم که یک ونیم سال بعد چگونه به ذلیل ترین وخوارترین شکل از اشرف بیرون انداختن ، آن هم با کشتن دادن ۵۴ تن دیگر که اکثرا از سران و فرماندهان بودند .و به این شکل کمپ اشرف به زباله دان تاریخ رفت . ادامه می دهد که ما هم دنبال آن بودیم و هدف این که ما شهید های بیشتری تقدیم کنیم .انچه باید روشن شود و مختصرا بعنوان جمعبندی به ان اشاره کنیم . این است که رجوی اگاهانه و صرفا بخاطر حفظ تشکیلات جهنمی اش و نعل وارونه زدن و ایجاد بلوا در اروپا و امریکا خودش عامل و باعث و بانی از درگیری ها بود و الا بر اساس چه منطقی قرارگاه اشرف را جدای از خاک عراق می دانست و حتی در رابطه با پرواز هلی کوپتر های عراقی ؛ اطلاعیه می داد که هلی گوپتر های عراقی به اسمان اشرف تجاوز کردن که باعث خنده مرغ پخته میشد.بهر حال حاصل این درگیری ریختن خون چند ده نفر از اسیران نگونبخت بود که اشرف انها را طعمه مرگ کرد که بتواند چند صباحی بیشتر با خون این بیگناهان ارتزاق کند و مریم قجر هم با خمیه شب بازی مجلس ختم و یادبود برگزار کند و در کاخ خودش فقط می تواند قاب عکس این عزیزان را اضافه کند ..

شرم و ننگ بر چنین رهبرانی که جان کثیف خودشان را در بردند اما اعضا را گوشت دم توپ کردند. و جالب تر اینکه رجوی خائن خودش را امام حسین مقایسه می کند و مدعی است که سردار عاشوراست . تف به این بی شرفی که تاریخ را هم تحریف کرده است..بهر حال این خلاصه ای بود از جنایت سازمان یافته رجوی و ریختن خون چند ده نفر ادم بی گناه می خواهند به حیات ننگین خودشان ادامه بدهند .

*https://www.youtube.com/watch?v=_8i4b9YpR7g بیان موضوع از دقیقه ۷ به بعد می باشد .

لینک به منبع : وبلاگ عیاران

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید