مترجم سابق مسعود رجوی: دیدار مریم رجوی با یکی از سران داعش

0
1007
مترجم سابق مسعود رجوی: دیدار مریم رجوی با یکی از سران داعش
حسین نژاد ـ ایرنا ــ 14.03.2015  مترجم سابق سرکرده منافقین فاش کرد که سرکرده های این گروهک و در رأس آنها مریم رجوی روابط خوب و نزدیکی با سران گروهک تروریستی تکفیری داعش در عراق و سوریه دارند.
به گزارش پایگاه خبری عراقی المسله، قربانعلی حسین نژاد مترجم سابق مسعود رجوی که که خود نیز از سرکردگان این گروهک تروریستی بوده است، گفت: سران منافقین از گذشته تا کنون روابط خوب و مستحکمی با داعش داشته اند و شخص مریم رجوی حدود یک سال پیش با رییس یکی از گروه های هم پیمان با داعش در سوریه در پاریس دیدار کرد و طرفین این مطلب را در سایت های خود رسانه ای و عکس ها سخنان در و بدل شده میان خود را منتشر کردند.
حسین نژاد در مصاحبه ای با خبرگزاری فرانسه گفت سران منافقین از همان ابتدا حمایت خود را از داعش اعلام کردند و به اشغال در آمدن موصل توسط داعش را انقلاب مردمی عشایر عراقی دانستند و ابراز امیدواری کردند داعش همه عراق و از جمله بغداد را تصر ف کند.
مترجم سابق رجوی افزود سازمان تروریستی منافقین امیدوار بود داعش بتواند کنترل همه مناطق عراق را در دست گیرد تا اینگونه راه را برای حمله منافقین به ایران باز کنند و از سوی دیگر سعی می کند آمریکا را تشویق به حمله به ایران کند و اخیرا نیز ادعا کرد به اسراری در مورد برنامه هسته ای ایران و تلاش ایران برای ساخت بمب هسته ای دست یافته است.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید