ایران قلم:این بار گند فرقه گرایی در برلین بیرون زد. هم سخنران اجاره ای، هم تماشاچی اجاره ای

0
1455

اعضای تحریریه ایران قلم در دو هفته گذشته چندین ملاقات با مراجع زیربط در مورد خدشه ای که می تواند با حضور مریم رجوی در برلین برای دمکراسی در آلمان پیش آورد، انجام دادند و در همین ارتباط دو نامه نیز برای مقامات مربوطه نوشتند که متاسفانه با استدلال های منطقی و قابل قبولی مواجه نشدیم. اما خوشبختانه با گزارش خبرگزاری های بین المللی همه چیز روشن شد و دیگر جای هیچ شک و تردیدی باقی نمی ماند که هم سخنران اجاره ایست و هم تماشاچی. خود رجوی هم در چند هفته قبل اعتراف کرده بود که اعضای” شورای ملی مقاومت” وی هم اجاره ای هستند. پس همه چیز با ” پول خون” پیش می رود. 

این بار گند فرقه گرایی  در برلین بیرون زد
هم سخنران اجاره ای، هم تماشاچی اجاره ای

تحریریه ایران قلم ــ 08.03.2015   بارها نوشتیم که فرقه رجوی با پول خون زنده است، اولین بار حدود شش الی هفت سال قبل این اعضای جداشده از مجاهدین و انجمن های حقوق بشری بودند که گفتند فرقه رجوی برای پرکردن سالن های گردهمایی های خود با پول افراد را اجاره  و به این خیمه شب بازی ها می آوردند. آخرین نمونه از خریدن آدم اجاره ای با پول خون اعضای فعلی و جداشده از مجاهدین  در گردهمایی مریم رجوی در هفتم مارس 2015 در شهر برلین اتفاق افتاد.
خبرگرای آسوشیتد پرس در همین مورد  گزارش داد:
“به گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس سالن ده هزار نفری کنفرانس ولدوروم برلین پر بود از دانشجویان چک و لهستانی که ادعا کردند برای شرکت در کنفرانس روز شنبه بلیط دو سره و هتل از برگزار کنندگان دریافت کردند”
http://ir.voanews.com/content/article/2672287.html

اعضای تحریریه ایران قلم در دو هفته گذشته چندین ملاقات با مراجع زیربط در مورد خدشه ای که می تواند با حضور مریم رجوی در برلین برای دمکراسی در آلمان پیش آورد، انجام دادند و در همین ارتباط دو نامه نیز برای مقامات مربوطه نوشتند که متاسفانه با استدلال های منطقی و قابل قبولی مواجه نشدیم.
اما خوشبختانه با گزارش خبرگزاری های بین المللی همه چیز روشن شد و دیگر جای هیچ شک و تردیدی باقی نمی ماند که هم سخنران اجاره ایست و هم تماشاچی. خود رجوی هم در چند هفته قبل اعتراف کرده بود که اعضای” شورای ملی مقاومت” وی هم اجاره ای هستند. پس همه چیز با ” پول خون” پیش می رود.

نکته جالب این است که یکی از همین سخنران های اجاره ای به نام رودی جولیانی خودش را به نفهمی می زند و در گردهمایی فرقه رجوی گفته است:

“به این گردهمایی بزرگ نگاه کنید، ببینید خانم رجوی چطور بیش از 100هزار نفر را در پاریس گرد می‌آورد. چطور می‌توانید بگویید آلترناتیوی در ایران وجود ندارد. این آلترناتیوی است که بر اصول، پایه‌ریزی شده است.” به نقل از سایت ایران افشاگر

البته روشن است که همه تعجب این  سخنران اجاره ای برای این همه تماشاچی اجاره ای درک می کنند. لازم به یادآوری است که خرید سیاهی لشگر توسط فرقه رجوی توسط منابعی غیر از اعضای جداشده نیز افشا شده است. در گذشته ، یک مقام وزارت خارجه آمریکا در گفتگو با “کریستین ساینس مانیتور” در ارتباط با گردهمایی سال گذشته فرقه مجاهدین در پاریس گفته بود که معمولا به هر سخنران برای یک سخنرانی 20 دقیقه‌ای 20 هزار دلار پیش پرداخت داده می‌شود و علاوه بر هزینه سفر، 25 هزار دلار هم بعد از اتمام سخنرانی به نفع سازمان مجاهدین، به حساب فرد سخنران واریز می‌شود.این شرکت‌ها همچنین جمع کردن و استخدام سیاهی لشکر برای اجتماع‌های چند نفره و گردهمایی‌های این فرقه را بر عهده دارند. افرادی که شاید حتی نام این فرقه تروریستی را نشنیده باشند صرفا به خاطر دادن پول، غذا و گشت و گذار رایگان به این گردهمایی آورده می شوند. نکته ای در گزارش خبرگزاری آسوپستدپرس و رادیو آمریکا نیز این امر تایید شده است که در بالا اشاره کردیم. لازم به یاداوری است که سال گذشته نیز روزنامه لوموند فرانسه  در گزارشی اشاره کرده بود که افرادی با تابعیت لهستانی و رومانیایی در آن شرکت کرده بودند. این افراد که با وعده اقامت در هتل‌های 4 ستاره و 5 ستاره به فرانسه سفر می‌کنند، در قالب یک سفر توریستی به حومه پاریس می‌آیند تا در کنار گشت و گذار در فرانسه در  تجمع فرقه مجاهدین نیز شرکت کنند.

جالب این است که یکی از همین مزدور سخنران های اجاره ای به نام جولیانی به رادیو فردا گفته است:
“رودی جولیانی، شهردار سابق نیویورک در کنفرانسی که شورای ملی مقاومت سازمان مجاهدین خلق در برلین برگزار کرد، خواهان تشدید مواضع ایالات متحده علیه جمهوری اسلامی ایران شد”
در انتهای این مطلب به این جمله بسنده می کنیم که جولیانی ها ، نتانیاهوها و رجوی ها و همه جاده صاف کن های جنگ و خشونت بدانند که تلاش آنها آب در هاونگ کوبیدن است. کار از کار گذشته استو دیگر طبل جنگ صدا ندارد.

adam ejareeclip_image0344_thumb

adam ejaree

adamejareeclip_image0364_thumb

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید