محمد حسین سبحانی خطاب به مسعود رجوی : عباس شهریاری یا مجید شریف واقفی؟

0
1473

 

عباس شهریاری یا مجید شریف واقفی؟

جرم ما این است که رنگ در و دیوارهای خونین سلولهای انفرادی خیابان 400 در پادگان اشرف و زندان سازمان اطلاعات و امنیت صدام حسین و زندان ابوغریب را آشکار میکنیم. جرم ما این است که مبارزه مسلحانه و تروریستی را به چالش میکشیم. جرم ما این است که زد و بندهای مزدورانه رجوی و صدام حسین را افشا میکنیم.

محمد حسین سبحانی ـ 22.03.2005

Sobhani_m_h@hotmail.com

این مطلب در سایت عصر نو در سال 2005 منتشر شده است که مجددا بازنشر شده است.

لینک به عصر نو

sobhani4

سازمان مجاهدین به دلیل فعالیت های افشاگرانه اعضا و مسئولین سابق سازمان به شدت در تنگنای سیاسی، تشکیلاتی قرار گرفته است و حتی بنا به اعتراف ابریشمچی در امور دیپلماتیک و بین المللی نیز در موضع استیصال قرار گرفته است. مجاهدین به دنبال سه جلسه چند ساعته مصاحبه مطبوعاتی و برنامه تلویزیونی توسط سید محمد سید المحدثین و فرید سلیمانی در شبکه تبلیغاتی خود در تاریخ 21 و 22 اسفند 1383 علیه اعضا و مسئولین سابق سازمان مجاهدین، مجدداً در چهار شنبه 26 اسفند ماه دو تن از مریدان رجوی را به صحنه آورد تا همچنان سوز و گداز این فرقه را از افشاگری های اعضای جدا شده سازمان بیش از پیش نشان دهد. مهدی ابریشمچی و سهیلا صادق در این برنامه تلویزیونی بطور فزاینده ای استیصال و درماندگی این فرقه را به نمایش گذاشتند، و همچنان به دشنام ها و تهدیدات خود علیه اعضای جدا شده ادامه دادند. مهدی ابریشمچی در این نمایش تلویزیونی با درماندگی گفت:

“ما نمونه های بسیار زیاد داریم که بریده مزدوران حتی دقیقاً در صحنه بین المللی وارد می شوند، در هر راهی که مقاومت پا می گذارد، شروع می کنند به تخریب!!کردن. فرضاً کافی است ما با یک پارلمانتر، یا شخصیت سیاسی، یا یک فعال حقوق بشر تماس گرفته شود یا عکس و نام وی را در نشریه مان بنویسیم، بدون اغراق ده ها جزوه و نامه است که از طرف این بریده مزدورها به دفتر اینها ارسال می شود.”

البته مهدی ابریشمچی و سهیلا صادق به عمد فراموش کردند به ده ها ملاقات رسمی و غیر رسمی اعضا و مسئولین سابق سازمان مجاهدین با نمایندگان پارلمان اروپا و کشورهای اروپایی اشاره کنند که جهت اطلاع مهدی ابریشمچی و رجوی ها یادآوری می شود که اعضای جداشده مجاهدین هیچ فرصت دمکراتیکی را برای افشای سیاسی این فرقه از دست نخواهند داد. ابریشمچی داد وفغان سر داده است که چرا ما جزوه و نامه و کتاب برای نمایندگان پارلمان های اروپایی ارسال می کنیم. عجب جرم سنگینی اعضای جدا شده مجاهدین مرتکب شده اند!؟

آیا می خواهید نمایندگان پارلمان های اروپایی و آمریکایی و سازمان های مدافع حقوق بشر را نیز مانند اعضای سازمان در پادگان اشرف در سانسور و بی خبری نگه دارید؟ از چه می ترسید؟ از آگاهی؟

آیا شما فکر می کنید که فعالین حقوق بشر و نمایندگان پارلمان های مختلف قدرت تشخیص ندارند؟

آیا شما فکر می کنید که اپوزیسیون ایران نمی تواند شما را بشناسد؟

آری آقای مهدی ابریشمچی ما کتاب های “مرداب” و “شانتاژ” و “روزهای تاریک بغداد” و ده ها کتاب و مقاله و عکس دیگر را برای همه خواهیم برد و ورق به ورق آن را برای همه خواهیم خواند. آقای مهدی ابریشمچی می دانید “مرداب” چیست و کجاست؟

آیامی دانید که در زیر آسمان آبی سرانجام” روزهای تاریک بغداد” نوشته می شود. آری جرم ما این است که اسرار هویدا می کنیم. جرم ما این است که رنگ در و دیوارهای خونین سلول های انفرادی خیابان 400 در پادگان اشرف و زندان سازمان اطلاعات و امنیت صدام حسین و زندان ابوغریب را آشکار می کنیم.

جرم ما این است که مبارزه مسلحانه و تروریستی را به چالش می کشیم. جرم ما این است که زد و بندهای مزدورانه رجوی و صدام حسین را افشا می کنیم. بعد از سوز و گدازهای مهدی ابریشمچی و سهیلا صادق در تلویزیون مجاهدین که نشان دهنده تاثیرات سیاسی و تشکیلاتی و حتی دیپلماتیک و بین المللی افشاگری های اعضای جدا شده مجاهدین بود، یکی از ماًمورین کمیسیون امنیت و تروریستی شورا ی ملی مقاومت با نام مستعار محسن از فرانسه بر روی خط تلفنی تلویزیون مجاهدین آمد و شروع به تهدیدات فیزیکی و ترور اعضای جدا شده مجاهدین کرد، این مرید فرقه گفت:

” آنهایی که فکر می کردند که با خواهش و تمنا آزادی را از جناح های مختلف رژیم گرفت. آزادی بدون مبارزه ( مسلحانه) بدست نمی آید. این بریده مزدوران همانند “عباس شهریاری” هستند و حتما می دانند سرنوشت او چه شد!! حواستان جمع باشد باید پاسخگو باشید، این چنین نیست که فراموش شود. اگر حتی مردم!! از پاسدارها بگذرند، از این بریده مزدوران نخواهند گذشت.”

سهیلا صادق نیز در تاًیید این تروریست گفت: “ما باید با تهاجم حداکثر علیه این بریده مزدوران وارد شویم.” مهدی ابریشمچی نیز در انتهای این برنامه برای تاکید و تهدید مجدد صحبت های این ماًمور کمیسیون امنیت و تروریستی سازمان را یادآوری کرد و گفت:

” صحبت هایی که برادرمان محسن از فرانسه کرد بسیار خوب بود و بریده مزدوران باید بدانند که سرنوشت عباس شهریاری چه شد.”

رجوی ها و ابریشمچی ها باید بدانند که دوران عوام فریبی و نیرنگ در عراق به پایان رسیده است. در حالی مهدی ابریشمچی دجالانه اعضای جدا شده مجاهدین را “عباس شهریاری” می نامد که خود بهتر از هر کس می داند اعضای جداشده مجاهدین “مجید شریف واقفی” هستند. آقای ابریشمچی !! اگر در سازمان مجاهدین هم یک یا دو نفر یا پنج الی ده نفر نفوذی وجود داشت، شاید شما می توانستید عوامفریبی کنید و طبق رهنمودهای رهبر فرقه از این حربه برای حذف و ترور مخالفین سیاسی و استراتژیکی خود استفاده کنید

. آخر شما از فاز سیاسی و از هنگام جدایی آقای رضا رییسی و دوستانش در سال 1359 تا آخرین نفر جدا شده از مجاهدین در روزهای اخیر، همه را بدون استثنا نفوذی و بریده مزدور و پاسدار سیاسی رژیم جمهوری اسلامی می نامید. شما حداقل از 29 خرداد 1381 که زندان ابوغریب و زندان های انفرادی سازمان افشا شد، نام و مشخصات نزدیک به 300 نفر را در زمان های مختلف به عنوان نفوذی و جاسوس و بریده مزدور در نشریه های مجاهد و شبکه تبلیغاتی خود چاپ کرده اید.

آیا امکان دارد که جمعیت 3800 نفری فرقه مجاهدین 300 نفر نفوذی داشته باشد و تازه 400 الی 500 نفر دیگر نیز در راه باشند؟ در بین اسامی نفوذی ها و بریده مزدورانی که شما می نامید، حداقل بیش از ده عضو شورای مرکزی سازمان و ده ها عضو با سابقه بیش از پانزده الی بیست سال وجود دارد و تعداد بسیاری از آنها هنوز اعضای خانواده شان در مناسبات فرقه مجاهدین در حال فعالیت می باشند. بنابراین جهت یادآوری رجوی ها و ابریشمچی ها باید گفت دوران عوامفریبی و همینطور اعمال تروریستی به پایان رسیده است. همین هفته گذشته بود که 63 نفر در محکومیت خشونت و چماقداری فرقه شما در اروپا اطلاعیه ای را صادر کرد و در سایت های اینترنتی مشاهده کردید. البته من و دیگر دوستانمان فراموش نکرده ایم که مسعود رجوی در عراق اعضای جداشده مجاهدین را تهدید به مرگ کرده است، بنابراین تهدیدات شما و ماًمور کمیسیون امنیت و تروریستی شورای ملی مقاومت چیز جدیدی نیست و فایده ای برای شما ندارد. مطمئن باشید تک تک اعضای جداشده مجاهدین اگرلازم باشد”مجید شریف واقفی” خواهند بود و تو و رجوی ها نیز “وحید افراخته”. شما می توانید مانند”وحید افراخته” دستور قتل وآتش زدن اعضای جداشده مجاهدین را بدهید ولی خاکستر ما نیز به قول دوست عزیز مهدی خوشحال “سوختگان آتش افروز” خواهند بود.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید