سید اسماعیلی: افشاگری یا افتضاح جدید مجاهدین. رشته هایی که خیلی زود پنبه شد

0
713

اولین واکنش به اظهارات سخنگوی مجاهدین ؛ موضعگیری سخنگوی وزارت خارجه آمریکا بود. خانم جن ساکی، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا روز چهارشنبه ۰۶/۱۲/۹۳ ادعای مجاهدین درباره برنامه هسته‌ای ایران را رد کرد.خانم ساکی گفت آمریکا در حال حاضر هیچ اطلاعاتی برای تأیید گزارش روز گذشته این گروه درباره برنامه مخفیانه هسته‌ای ایران ندارد. در این میان جالب تر از همه افشاگری وبگاه خبری «واشنگتن فری بیکن» بود. این وبگاه گزارش داد: شورای ملی مقاومت…

افشاگری یا افتضاح جدید مجاهدین. رشته هایی که خیلی زود پنبه شد

28 فوریه 2015  سیدحجت سیداسماعیلی ــ عضو پیشین شورای مرکزی مجاهدین

روز سه شنبه مورخه ۰۵/۱۲/۹۳ سازمان بد نام مجاهدین در پایان دور اخیر مذاکرات ژنو بار دیگر بخت خود را به آزمایش گذاشت تا باصطلاح با یک افشاگری اتمی جدید و همسو با تقلاهای نتانیاهو موضوع ایران هراسی را پیش برده و به زغم خود مانعی در مسیر پیشرفت مذاکرات ایران و ۱+۵ ایجاد کند.

در همین رابطه در تاریخ ۲۴ فوریه ۲۰۱۵ روزنامه های واشنگتن پست، نیویورک تایمز، خبرگزاری فرانسه و تلویزیون الحره آنطور که در سایت مجاهدین انعکاس داده شده است افشاگری جدید اتمی این گروه را انعکاس داده اند.

بنا‌ به ادعای مجاهدین ، وجود این تاسیسات و اقدامات جمهوری اسلامی هرگز برای مقامات بین‌المللی فاش نشده است، این تأسیسات که “لویزان ۳″ نام دارد، برای تحقیقات و توسعه مخفیانه برنامه هسته‌ای و همچنین غنی‌سازی با دستگاههای پیشرفته سانتریفوژ IR-2m و IR-4 به‌کار گرفته شده است.

مجاهدین در این کنفرانس بریف متن تنظیم شده ای را در اختیار خبرنگاران دعوت شده قرار دادند که به ادعای آنان حاوی اطلاعات و تصاویر فوق سری از سایت لویزان ۳ میباشد.

در این کنغرانس تأکید شد افشاگری جدید، حاصل “ده سال گردآوری جزئی، پر خطر و پیچیده” اطلاعات توسط اعضای مجاهدین خلق بوده است ؟!

اما گرد و خاکی که مجاهدین راه انداخته بودند خیلی زود و بعد از تنها ۲۴ ساعت فرو نشست و دست مجاهدین رو و دروغگویی این جماعت مزدور و بی وطن بر همگان آشکار گشت.

اولین واکنش به اظهارات سخنگوی مجاهدین ؛ موضعگیری سخنگوی وزارت خارجه آمریکا بود. خانم جن ساکی، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا روز چهارشنبه ۰۶/۱۲/۹۳ ادعای مجاهدین درباره برنامه هسته‌ای ایران را رد کرد.

خانم ساکی گفت آمریکا در حال حاضر هیچ اطلاعاتی برای تأیید گزارش روز گذشته این گروه درباره برنامه مخفیانه هسته‌ای ایران ندارد.

در این میان جالب تر از همه افشاگری وبگاه خبری «واشنگتن فری بیکن» بود.

این وبگاه گزارش داد: شورای ملی مقاومت (وابسته به مجاهدین) سه‌شنبه اعلام کرد مدارک مستندی را یافته که بر اساس آن مکان فوق سری هسته‌ای تحقیقاتی ایران با سانتریفیوژهای پیشرفته در آنجا قرار گرفته است.

سایت جدید کشف شده بنا به ادعای مجاهدین «لویزان ۳» نام دارد که در شمال شرقی تهران و در اطراف این شهر واقع است.

عکس زیر در صفحه ۱۰ گزارشی که مجاهدین منتشر کرده اند ادعا شده مربوط به درب‌های ضدانفجاری در سایت ادعایی «لویزان ۳» است.

شورای ملی مقاومت دورغ اتمی فوریه 2015

مجاهدین مدعی است این عکس درب یک سایت هسته‌ای تازه کشف‌شده است

اما پایگاه «دیلی‌کاس» می‌نویسد این عکس مربوط به یک شرکت تولیدکننده درب‌های نسوز در ایران است. بنا بر این گزارش، تصویر بالا دقیقاً همان عکسی است که در وب‌سایت شرکت «جی‌ام‌پی» ایران قرار گرفته است که ذیلا آنرا می بینید.

شورای ملی مقاومت دروغ هسته ای اتمی فوریه 2015

عکس مربوط به شرکت جی‌ام‌پی

دیلی‌کاس این گاف را «بسیار ناشیانه» خوانده چرا که تنها یک «جستجو با تصویر» در موتور جستجوی گوگل برای پیدا کردن اصل عکس کافی است.

پایگاه دیلی‌کاس در آخر گزارش خود می‌نویسد مشخص نیست چرا دری که قرار است در برابر تشعشعات هسته‌ای مقاوم باشد از فولاد ضد زنگ ساخته شده است. چنین درب هایی باید کاملاً از جنس سرب باشند.

بدین ترتیب باید گفت: این افتضاح و دروغگویی آشکار برگ دیگری بر پرونده قطور فریبکاری رهبران مجاهدین اضافه کرد و نشان داد که تا کجا دست رهبران این گروه حتی در وطن فروشی هم خالی است و حاضرند برای بقای ناپاک شان به هر عمل شنیع و ضد انسانی حتی اگر حمایت از بدترین گروههای تروریستی جهان از جمله داعش هم باشد دست بزنند.

لینک به منبع

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید