حمایت اعضای انجمن یاران از انشعاب به حق شما

0
1017

اگر هر کسی شناخت اندی از تاریخچه این سازمان داشته باشد میتواند به راحتی متوجه این موضوع مهم شود که در طی این سالها چه بر سر این سازمان انقلابی آمده است مردانی که در زمان شاه به خاطر همین مردم که آقای رجوی به راحتی از جان آنها مگذره جانها فدا کردن…

حمایت اعضای انجمن یاران از انشعاب به حق شما

لینک به منبع

یاران ایران ــ 26 فوریه 2015  ما اعضای سابق سازمان مجاهدین حمایت صد در صد خودمان را از این بیانیه اعلام می داریم

ما همه اعضای انجمن یاران پس مطالعه دقیق بیانیه دوستان به این نتیجه رسیدم که اگر مجاهدین ریگی به کفشاش نیست باید پاسخگو این بیانیه باشند چون واقعآ در این بیانیه همه چیز به درستی درج شده.

اگر هر کسی شناخت اندی از تاریخچه این سازمان داشته باشد میتواند به راحتی متوجه این موضوع مهم شود که در طی این سالها چه بر سر این سازمان انقلابی آمده است مردانی که در زمان شاه به خاطر همین مردم که آقای رجوی به راحتی از جان آنها مگذره جانها فدا کردن.

رجوی نه تنها مسیر این سازمان انقلابی رو به بیراه کشاند بلکه چهره این سازمان را درطول تاریخ ایران بد نام کرد. رجوی با حس قدرت طلبی و انتقام جویی از خمینی پشت پا به همه اصول اخلاقی و انقلابی زد. چه بسا این چهره یعنی مسعود رجوی در سال ۱۳۵۰ خودش با گفتن جاوید شاه و پشت پا زدن به دوستانش و به قول امروزیها آدم فروشی جان خودش را از مرگ نجات داد و اعضای اصلی این سازمان همه به اعدام و تیرباران محکوم شدن.

اگر بخواهم از خیانتها و جنایتها رجوی صحبت کنیم وقت بسیاری لازم دارد و از موضوع اصلی منحرف میشویم البته که این بیانیه هم در مورد همین موضوع است ولی ما الان میخواهیم به این دوستانمان که وارد یک فاز جدید از مبارزه شده اند اعلام نمایم

که:ما اعضای انجمن یاران با تمام قدرت از این انعشاب به حق شما دفاع میکنیم و از شما میخواهیم که ما رو هم به لیست خود اضافه نماید .

با تشکر از همه زحمات شما انجمن یاران ایران

۱:علیرضا نصراللهی

۲:همایون کهزادی

۳:محمود سپاهی

۴:غفور فتاحیان

۵:حمیدرضا سلمانی

۲۷/۲/۲۰۱۵ پاریس

متن بیانیه  “اعلام مواضع اعضای قدیمی و منشعب سازمان مجاهدین خلق ایران”:

آقایان داوود باقروند ارشد، عیسی آزاده  و قربانعلی حسین نژاد، پارلمان اروپا

روزچهارشنبه ششم اسفند ۱۳۹۳  برابر با بیست و پنجم فوریه ۲۰۱۵ هیئتی از جداشدگان ومنشعبین سازمان مجاهدین مرکب از آقایان داوود باقروند ارشد، عیسی آزاده و قربانعلی حسین نژاد در محل این پارلمان در بروکسل در جلسه ای بمنظور آشنایی با مواضع جداشدگان و همچنین افشای ماهیت واقعی فرقه مجاهدین و خطرات گسترش ترور و خشونت در اروپا شرکت کردند که با استقبال گرم نمایندگان روبروشد.

هیئت جداشده مواضع خودرا بشرح زیر اعلام و در اختیار نمایندگان پارلمان اروپا گذاشتند:


لینک به فایل پی دی اف بیانیه

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید