نامه سرگشاده آقای کریم غلامی به آقایان ایرج علیشاهی و محمد حسینی

0
1164

بسیاری از بیماریهایی که ما داشتیم و طی این سالیان شفایش از ما دریغ شده بود، الان در اختیارتان است. باور کنید، می توانید بخش زیادی از سلامتی تان را دوباره به دست بیاورید. من تماما در اختیار شما و سایر عزیزانم هستم. هر گونه راهنمایی و کمکی که از دستم بر آید، بدانید که در ارتباط با شما هرگز دریغ نخواهم کرد. ایام و روزگار به کام تان خوش.

نامه سرگشاده آقای کریم غلامی به آقایان ایرج علیشاهی و محمد حسینی

کریم غلامی ـ   04.02.2015
به دوستان عزیزم ایرج علیشاهی و محمد حسینی
با سلام و درودهای بیکران،
به تازگی خبردار شدم که شما عزیزان به اروپا رسیده اید و این خبر بسیار خوشحال کننده ای که مرا شاد می سازد. از این که می بینم شما زنده هستند، بسیار امیدوار کنند است. هیچ کس به اندازه من نمی داند که شما عزیزانم در این سالیان چه سختی و رنجی کشیده اید. خوشا که سالیان دراز اسارت به پایان رسید و این آغاز یک دوران جدید زندگی است. زندگی بدور از هر گونه تحقیر و فشار و اجبارات برده ساز. دورانی است که سالیان از ما گرفته شده، زندگی هر انسانی مستحق آن است.
ایرج و محمد عزیزم، ما انسانهای آزادی بودیم که برای آزادی کشورمان و برای سعادت مردم کشورمان، قیام کردیم تا با فدای زندگی و جانمان زندگی و آزادی را به مردم ایران بازگردانیم. ولی متاسفانه و ناخواسته تبدیل به برده هایی شدیم که از ما فقط برای مصرف شدن بهره بردند تا آن بالایی ها به رفاه و منافع شخصی خودشان برسند. می دانم که درک این موضوع بسیار دشوار است. زیرا که من هم مثل شما فکر می کردم، هر کسی که با ما نیست دشمن ما است و می خواهند این جنبش را از میان بردارند.
دوستان عزیزم، تا کنون به این اندیشیده اید که چرا روز به روز مجاهدین خلق در دنیا و از نظر مردم کشورمان منفور و منفورتر می شوند و چرا با گذشت زمان، ما ضعیف تر و بسته تر می شویم؟ تا کنون به این اندیشیده اید که چرا بعد از گذشت ۳۵ سال مبارزه و انبوه شهیدان که بسیاری از آنان را به نام می شناختیم و دریای بیکرانی از رنج و کار و زحمت، حتی نتوانستیم یک قدم به سوی اهداف آزادی خواهانه مان برسیم. آیا تا کنون از خودتان پرسیده اید که راستی، مسعود رجوی کجاست؟ رهبری که ادعای راه عاشورایی را دارد. چرا ۱۲ سال است مخفی شده است؟ مریم رجوی که ما برای اثبات حرفهایش خودمان را به آب و آتش می زدیم، کجاست؟ چرا در کنارمان نیست؟ آن پولهای میلیونی که خرج می کند، از کجا می آید؟ آن ۲۸ میلیون دلاری که در صندوق شخصی اش پیدا کرده اند، از کجا آمده است؟
ایرج و محمد عزیزم، من قصد دارم که شما فقط با پرسشهایی که از خودتان می کنید و جواب آن را خودتان می جویید، راه و حقیقت را پیدا کنید. ابتدا بسیار دشوار است. ولی باید بدانید که تمامی تابوها را باید بشکنید و این کار دشوارتر خواهد بود. دوستان عزیزم، الان شما انسانهای آزادی هستید. نگذارید آن بالایی ها با استفاده از اهرم هایی ماننده حقوق ماهیانه تان، شما را در بند و اسارت خود نگه دارند. این حق شما است که آزاد زندگی کنید. زیرا شما مردان آزادی خواه هستید. حال چگونه مردی که در اسارت است، می تواند آزادی را برای دیگران به ارمغان بیاورد. ابتدا باید خودمان را از زنجیرها و قید و بندهای اسارت آزاد کنیم، تا بتوانیم آزادی و بهروزی را برای مردم کشورمان به ارمغان ببریم. عزیزانم، به حقوق ماهانه و آنچه که برای شماست، به اشراف کامل برسید و آن را طلب کنید و از همه مهمتر، سلامتی شما است. بسیاری از بیماریهایی که ما داشتیم و طی این سالیان شفایش از ما دریغ شده بود، الان در اختیارتان است. باور کنید، می توانید بخش زیادی از سلامتی تان را دوباره به دست بیاورید.
من تماما در اختیار شما و سایر عزیزانم هستم. هر گونه راهنمایی و کمکی که از دستم بر آید، بدانید که در ارتباط با شما هرگز دریغ نخواهم کرد. ایام و روزگار به کام تان خوش.
قربان شما، کریم غلامی

منبع : انجمن فانوس

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید