غفور فتاحیان : به دوستان و همبندان سابقم در آلبانی

0
1505

دوستان عزیز؛
اکنون زمان تصمیم گیری است. در برابر جنایتها و دروغ گوییهای رجوی و مشخصا تهدیدات توخالی و قمپزی او به قتل جدا شدگان و نیرنگهای او و همپالگی هایش و فریبکاریها و وعده های دروغین رهبران این فرقه و تطمیع های مالی و رفاهی و… که در آنجا برای هرچه بیشتر نگهداشتنتان در زیر فشارهای روانی تشکیلاتی فرقه گرایانه برای جلوگیری از فروپاشی دم و دستگاه پوچ و یاوه شان تحت عنوان توخالی “مبارزه”! به عمل می آورند تسلیم نشوید

به دوستان و همبندان سابقم در آلبانی
غفور فتاحیان ـ 02.02.2015

با تبریک به خاطر آزادیتان از چنگال رجوی خون آشام وقتی اسامی شما را در لیست منتقل شده ها از زندان رجوی ساختۀ لیبرتی به کشور آلبانی دیدم بسیار خوشحال شدم که توانستید تمام خطرات عراق را پشست سر گذاشته و به دنیای آزاد قدم بگذارید. هم چینن برای تک تک شما آرزوی بهترینها را دارم.
دوستان عزیز
آیا می دانید رجوی بالاترین خیانت را در حق همۀ ما انجام داد زیرا در حالی که همه مان بهترین سرمایه خود را که همانا جوانی و خوشی های زندگی مان بود در طبق اخلاص گذاشته و دو دستی تقدیم رجوی کردیم رجوی و نزدیکانش بالاترین جنایت و خیانت را در حق ما همچنانکه در حق ملت ما وآرمانها و انقلاب واعتماد آنان انجام دادند که شما بهتر از هر کسی از کم و کیف آن اگاه هستید و نیازی به توضیح نیست زیرا تک تک شما مناسبات کثیف رجوی را با گوشت و استخوان لمس کرده اید.
آیا فکر نمی کنید اکنون موقعیت و فرصت طلایی برای برگشتتان به دنیای آزاد می باشد؟ آیا زمان افشای ماهیت رجوی و شکنجه های روحی و درد و رنج و فشار جسمی و روانی که او و نوچه ها و درباریان و ملیجکهایش بر سر تک تک شما آورده اند نیست؟ آیا وقت آن نرسیده که همانند ماها و بسیاری از دوستانتان در همان آلبانی روی پای خود ایستاده و خود آزادانه مسیر زندگی خود را انتخاب کنید؟.
رجوی تا توانست فقط و فقط برای حفظ قدرت خودش و جلوگیری از فروپاشی دم و دستگاه شاهانه اش از ما سوء استفاده کرد بطوریکه من و شما و تمام دوستانمان که اکنون در لیبرتی و آلبانی هستند به اندازه سر سوزنی هم برای رجوی ارزش نداشتیم. نمونۀ بارز آن همین میرزا اقا کنار دست شما بود که تمام عمرش را برای رجوی و آل رجوی فدا و فنا کرد در آخر هم رجوی بعداز مرگش اعلام کرد که او پناهنده سازمان بوده!! آیا باید بیشتر از این از رجوی انتطار داشت؟
سؤال دیگری از شما دارم. شماها چرا بعد از سالیان سال اکنون به آلبانی که یک کشور فقیر می باشد آمده اید؟ مگر یادتان نیست که بعد از سرنگونی ارباب مسعود رجوی آمریکایی ها در همان قرارگاه بدنام اشرف به مسئولین سازمان گفتند تا زمانی که امریکا در عراق هست شما می توانید تمام امکانات خود را در بازار بفروشید و خود و نیروهایتان را به خارج از عراق از جمله به کشورهای اروپایی منتقل کنید؟.
ولی مسئولین نفهم سازمان که از رئیسشان مسعود رجوی دستور می گرفتند آمریکایی ها را مسخره می کردند و می گفتند اینها را ببین که دارند به ما مجاهدین درس سیاست و تاکتیک و استراتژی می دهند!! آنچه را که رهبری ما در خشت خام می بیند اینها در آینه هم نمی بینند.
ولی بعد از سالیان همه چیز مشخص و معلوم شد که موضوع چیست یعنی فهمیدیم سازمان نمی خواهد پای هیچ کدام از اعضای اسیرش به کشورهای آزاد و پیشرفته برسد زیرا می داند در این صورت نیازی به سازمان نخواهند داشت و بسا که با دست یابی به رسانه ها و وسایل مدرن عصر ارتباطات که امروز هر کودکی به آنها دسترسی دارد از واقعیتهای جهان امروز آگاه شده و اعمال فرقه ای و غلطکاریها و خیانتها و جنایتهای رهبری و روشهای سرکوبگرانه و فسادهایش در داخل تشکیلات فرقه را با استفاده از همین وسایل ارتباطی افشا خواهند کرد و برای همین این رهبری می کوشد شما را همچنان در کشوری مثل آلبانی و باز تحت کنترل خودش همانند اشرف و لیبرتی نگهدارد.
دوستان عزیز؛
اکنون زمان تصمیم گیری است. در برابر جنایتها و دروغ گوییهای رجوی و مشخصا تهدیدات توخالی و قمپزی او به قتل جدا شدگان و نیرنگهای او و همپالگی هایش و فریبکاریها و وعده های دروغین رهبران این فرقه و تطمیع های مالی و رفاهی و… که در آنجا برای هرچه بیشتر نگهداشتنتان در زیر فشارهای روانی تشکیلاتی فرقه گرایانه برای جلوگیری از فروپاشی دم و دستگاه پوچ و یاوه شان تحت عنوان توخالی “مبارزه”! به عمل می آورند تسلیم نشوید و برای یک زندگی جدید به دور از تشکیلات جهنمی رجوی با جرأت و شجاعت تمام و با استفاده از امکانات بین المللی و نهادهای پناهندگی سازمان ملل که در آلبانی بیشتر و بهتر از لیبرتی در دسترس می باشند تصمیم گیری کنید و نگذارید رجوی و دارو دسته اش بیش از این از شما ها سوء استفاده کند.
برای همه شما موفقیت و بهروزی و رهایی هر چه زودتر از هفت حصار رجوی را آرزو دارم.
دوست و هم بند سالیان شما – غفور فتاحیان
منبع : انجمن یاران پاریس

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید