به دوستانم در آلبانی

0
690

به دوستانم در آلبانی

دوستان عزیز سلام

از اینکه توانسته اید از اردوگاه بد نام اشرف و کمپ لیبرتی وازعراق به سلامت به کشور امن برسید باعث خوشحالی و این قدم اول به سمت ازادی از قید و بندهای فرقه جنایتکار رجوی می باشد .
البته خبر هایی از درون مناسبات فرقه رجوی در آلبانی می رسد که خوش آیند نیست و خیلی تاسف بار می باشد .

دوستان عزیز
طبق خبرهایی که از درون مناسبات فرقه رجوی رسیده سران فرقه بطور خاص شخص مریم قجر دستوراتی مبنی بر نگه داشتن شما در اسارت ذهنی و جسمی به سران فرقه در آلبانی صادر می کند .
همچنین شخص رجوی زنباره با اعزام سران جنایتکار فرقه رجوی برای کنترل اعضاء از عراق به آلبانی سعی می کند اعضاء را به شیوه اردوگاه بد نام اشرف و کمپ لیبرتی را درآلبانی کنترل کنند .

دوستان عزیز
شما توانسته اید از منطقه ای که هر لحظه خطر جانی شما را تهدید می کرد بعد از سالیان سال دور شوید وبه یک کشور امن برسید اما رجوی زنباره و مریم قجر سعی می کنند شما را همچنان در اسارت ذهنی و جسمی نگه دارند ونگذارند شما به حق و حقوق انسانی خود برسید .
سران فرقه جنایتکار رجوی با شیادی و فریبکاری سعی می کنند شما را از یک زندگی مستقل و آزاد دور نگه دارند تا مبادا ابعاد جنایتهای رجوی افشاء شود .
چون رجوی زنباره و مریم قجر و دیگر سران فرقه بهتر از هر کس می دانند چه جنایتهایی در حق اعضاء خود کرده اند و در صورتی که یک نفر هم از فرقه رجوی جدا شود بیشتر باعث رسوائی رجوی و افشاء جنایتهای رجوی خواهد شد به همین خاطر رجوی و مریم قجر سعی می کنند با شیادی خاص شما را به خاطر نیاز مالی و عدم اشراف به حق و حقوق شهروندی خودتان در اسارت خود نگه دارند .

دوستان عزیز
شما که اکنون به دنیای ازاد رسیده اید باید مثل همه انسانها یک زندگی ازاد داشته باشید و از حق و حقوق شهروندی استفاده کنید شما حق دارید بدون اجازه سران فرقه با خانواده خود رابطه داشته باشید ؛ تردد آزادانه داشته باشید ؛ با هر کسی که دوست داشته باشید رابطه انسانی داشته باشید ؛ شما حق دارید مدل لباس پوشیدن خودتان را انتخاب کنید ؛ حق دارید مثل هر انسانی به وسایل ارتباطی دسترسی آزادانه داشته باشید ؛ حق دارید توسط وکیل از حق و حقوق پناهندگی خود مطلع شوید ؛ حق دارید شغل و ادامه مسیر زندگیتان را انتخاب کنید و …
ولی شما با اینکه در دنیای ازاد هستید باز سران فرقه این حق و حقوق انسانی را به شیوه شیادانه از شما گرفته اند ودرکشور آلبانی به بهانه های مختلف شما را از حقتان محروم کرده اند.
دوستان عزیز
از شما خواهش می کنم به یاوه گویی های رجوی و سران فرقه گوش ندهید یک لحظه فکر کنید و تصمیم بگیرید و از اسارت ذهنی و جسمی خودتان را آزاد کنید و در دنیای آزاد بدون کنترل سران فرقه نفس راحت بکشید و در این مسیر همه جدا شده ها و کانونهای جدا شده ها می توانند از هر لحاظ به خاطر داشتن تجربیاتشان به شما کمک کنند تا بتوانید بعنوان یک انسان ازاد قدم به یک زندگی جدید بگذارید .
برای شما بهترینها را ارزو می کنم و امیدوارم هر چه زوذتر خودتان را از اسارت ذهنی و جسمی تشکیلات فرقه جنایتکار رجوی آزاد کنید و قدم به زندگی بدون کنترل فرقه رجوی بگذارید چون حقیقتآ زندگی بدون قوانین فرقه گرایانه رجوی زیباست …
پاریس : محمد رزاقی2015

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید